post hier: een foto van jouw opslag ruimte
(230 reacties. Pagina 16 van 24)Moderator(s): Dré
StinosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2010 Laatste: 10-5-2016 Berichten: 234 | 24-4-2011 12:24 |
Deze deur gaat niet vanbinnen uit open (: zit vanaf buiten opslot, bovendien moet de dief zoals je zegt eerst alles door het raam en weiland sleuren, dan voorbij de waakhond en dan nog eens over 't slootje wat door 't weiland loopt :D Doe dat maar eens met een amprackje van +- 65 kilo :P | |
TLS-Productions | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 24-4-2011 12:25 |
Elke deur kan open en in elk (simpel) gebouwtje is in te breken. Als jij jouw ramen zo houdt en men kan naar binnen kijken en ziet daar dure apparatuur dan neemt men echt wel even gerust de tijd. Jouw spullen, maar ik vind het naief. | |
Light Image | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 24-4-2011 12:27 |
Waar het om gaat is dat je niet wil dat ze aan de buitenkant kunnen zien wat er binnen te halen valt. Gewoon even een rolletje matte folie kopen en dan de raampjes afplakken, zodat men niet meer naar binnen kan kijken . | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
OnnogeelenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-4-2005 Laatste: 3-4-2018 Berichten: 155 | 24-4-2011 19:55 |
DJ-Stijn schreef: Deze deur gaat niet vanbinnen uit open (: zit vanaf buiten opslot, bovendien moet de dief zoals je zegt eerst alles door het raam en weiland sleuren, dan voorbij de waakhond en dan nog eens over 't slootje wat door 't weiland loopt :DDoe dat maar eens met een amprackje van +- 65 kilo :P En amprack van 65 kilo? Lijkt me sterk voor een drive-in showtje als jij. Alles daaronder kan makkelijk door 1 persoon getild worden. Tijd nemen zullen ze zich ook zeker wel, zeker op zo'n afgelegen plaats. Hier deze week nog in een redelijke bebouwde straat. 's Nachts een rolsteiger achterom afgebroken en meegenomen. Paar straten verderop 2 mannen met bivakmutsen en pistolen 's nachts in de slaapkamer. Denk je dat iemand iets gezien of gehoord heeft? Ook bij ons vorig jaar nog geladen aanhanger achter vrachtwagen uitgehaald en meegenomen, en geloof me, het was echt niet makkelijk om deze tussen de muur en de vrachtwagen uit te halen. | |
PvGVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2009 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1596 | 24-4-2011 21:43 |
onnogeelen schreef: DJ-Stijn schreef: Deze deur gaat niet vanbinnen uit open (: zit vanaf buiten opslot, bovendien moet de dief zoals je zegt eerst alles door het raam en weiland sleuren, dan voorbij de waakhond en dan nog eens over 't slootje wat door 't weiland loopt :DDoe dat maar eens met een amprackje van +- 65 kilo :P Als Stijn een sub-top set heeft met 2 fatsoenlijke versterkers dan weegt een amprack al snel 65kg. We hebben niet allemaal geld (over) voor dat lichte spul met schakelende voedingen. | |
't is maar een hobby... | |
StinosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2010 Laatste: 10-5-2016 Berichten: 234 | 24-4-2011 22:54 |
@ onno, ik nodig je graag een keer uit om langs te komen! Krijg hem maar eens door dat raampje heen of überhaupt door de deur, tijdje geleden was de eigenaar van 't erf er niet, wij kwamen aan om wat spullen te lossen, en direct 5 minuten later kwam de buurman al poolshoogte nemen. Sociale controle! | |
TLS-Productions | |
Frank76Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-5-2005 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 2053 | 25-4-2011 08:12 |
DJ-Stijn schreef: .... kwam de buurman al poolshoogte nemen. Sociale controle! | |
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 25-4-2011 12:27 |
De enige "veiligheid" die zo'n opslagruimte in 't weiland bij een boer heeft is dat geen mens weet dat er voor duizenden euro's aan gewilde apparatuur in staat. Prima, maar lok het dan niet uit. Als een paar stukjes frost-filter of kartonnen panelen tegen het raam aan plakken je teveel moeite is zou ik het vooral niet doen, hoeven we geen hele discussie over te voeren hier. Feit dat zoveel mensen je proberen te overtuigen zegt alleen wellicht wel iets. | |
Light Image | |
StinosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2010 Laatste: 10-5-2016 Berichten: 234 | 25-4-2011 12:57 |
Ik vind het zeker geen moeite om te doen, nog geen 10 minuten werk, ik ga het niet blinderen of houten schotten voor plaatsen, ---> weg daglicht, waarschijnlijk komt er gewoon matt plasticfolie tegen aan, waar je niet doorheen kunt kijken/heel wazig. Ik vind 't ook een beetje jammer van zo'n hele discussie hiervoor, 't enige wat ik ermee probeer te zeggen is, dat de opslag van die kant (raamkant) gewoon niet tot amper bereikbaar is.. alleen voor koei'n dan.. ramen worden gewoon netjes afgeplakt met een frost filter idd. Bovendien vind ik die reactie van onno nergens op slaan, en een beetje jammer dat je zoiets nou net moet zeggen ;) maar ik vergeef 't je Stijn | |
TLS-Productions | |
Dj_mvandisStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-9-2008 Laatste: 23-6-2020 Berichten: 326 | 25-4-2011 14:11 |
DJ-Stijn schreef: Ik vind 't ook een beetje jammer van zo'n hele discussie hiervoor,En gebruik in plaats van (: gewoon , en in plaats van :D gewoon Ziet er niet uit zo | |
Nu ook op internet! |