Forum > Algemeen Forum

Musicasions Beurs op 6 en 7 februari

(38 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
9-2-2010 12:20

Companion schreef:

Ook niet in de lange rij gaan staan die er staat voor de CREA beurs. Er is een aparte kassa voor de MUSICASIONS beurs.
Ik was dat weekend in Den Haag, dus ik dacht zondachtend toch maar even langs te gaan voor een paar uurtjes vermaak. Kom ik om 10 uur aan, stappen er net 2 bussen met mensen voor de crea-beurs uit.......... en er stond jammer genoeg niet, of niet goed, aangegeven dat er een andere kassa was voor de verschillende beurzen. Gezien de beperkte tijd die ik had ben ik maar meteen weer vertrokken, had geen zin 3 kwartier of langer in de enorme rij te staan (en dan ook nog eens tot de conclusie komen dat er dus een aparta kassa was laugh :D ). Ik had ook geen beschiking over internet dat weekend, dus ik heb ook Companions berichtje niet gezien, anders was ik uiteraard wel ff gaan neuzen. Jammer.

Mijn tip voor de volgende keer, zeker als deze samen valt met de crea beurs: GOED aangeven dat er verschillende kassa's zijn!
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
11-2-2010 23:21
Hingen (zaterdag, toen ik er was) bordjes boven de kassa`s waarop stond of het voor de crea-bea-beurs of de ``pa``beurs was.
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
12-2-2010 08:21
bij de kassa's pas? Ik was niet zo a-sociaal om helemaal even voor te dringen. Had ik dat maar wel gedaan dan (maar het was echt schofterig druk).
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
24-2-2010 11:42
Hey Allemaal.
Ik vond de beurs toch echt wel geslaagd.
Het had misschien iets drukker mogen zijn maar opzich was dit wel fijn voor mij als koper.
Ik heb bijvoorbeeld bij ARSASOUND een dynacord versterker gekocht voor een mooie prijs.
Eerst twijfelde ik nog om hem te kopen dus heb ik even een uurtje overlegt en nagedacht.
Later heb ik hem alsnog gekocht en ik moet zeggen dat hij echt super bevalt! De koopjes werden niet voor je neus weggegraaid maar je kon gewoon alle tijd nemen om na te denken en eventueel tekopen.
Er stond inderdaad ook wel het een en ander aan meuk. maar dat kan zelfs leuk zijn.
Zo heb ik met een vriend een plaatje met harting aansluitingen gekocht voor 5 euro!
het lag in een kist en het was even zoeken maarja je hebt wel wat je zocht dan!
Tevens had ik nog een vraag:
Bij de stand van de organisatie stonden 2 RAMSA sub's te kooop.
Ik wou deze toen kopen maar had helaas niet meer het geld ervoor.
Het scheen dat deze de laatste dag heel goedkoop zijn weggegaan naar een koper die ze nu weer verkoopt heb ik te horen gekregen! ik heb er erg veel intressen in zou die gene met mij contact kunnen opnemen via mail of forum?
Alvast bedankt!
Greetz DJ-Stijn
www.djstijn.nl
TLS-Productions
Dj mentoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-3-2005
Laatste: 28-4-2019
Berichten: 58
24-2-2010 14:20

DJ-Stijn schreef:

..Zo heb ik met een vriend een plaatje met harting aansluitingen gekocht voor 5 euro!
het lag in een kist en het was even zoeken maarja je hebt wel wat je zocht dan!
..
Dan heb ik jou ook nog gezien denk ik, haha.

Ik vond de beurs opzich ook wel geslaagd, zeker zo voor de 1e keer. Zo heb ik ook wat harting, xlr, shuko kabels en een 32A krachtverdeler gekocht voor 35 euro.
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
24-2-2010 20:55

dj mento schreef:

DJ-Stijn schreef:

..Zo heb ik met een vriend een plaatje met harting aansluitingen gekocht voor 5 euro!
het lag in een kist en het was even zoeken maarja je hebt wel wat je zocht dan!
..
Dan heb ik jou ook nog gezien denk ik, haha.

Ik vond de beurs opzich ook wel geslaagd, zeker zo voor de 1e keer. Zo heb ik ook wat harting, xlr, shuko kabels en een 32A krachtverdeler gekocht voor 35 euro.
Hey,
Haha zou zo maar eens kunnen.
Maar jij was zeker ook bij die zelfde stand dan denk ik want gebruikte hartingkabels e.d heb ik nergens anders op de beurs gezien dan daar..
Voorderest weet ik het niet heel zeker hoor :P
Groetjes!
TLS-Productions
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
27-2-2010 13:36
Net terug van de PA-Markt.
Veel mensen die ik op Musicasions heb gesproken o.a standhouders net weer een tijd mee lopen kletsen :)
Musicasions was toch voor mij wel wat leuker spul te vinden. ookal ben ik hier ook goed geslaagd hoor :)
zowiezo ben ik er weer bij de volgende musicasions!
Tot dan
TLS-Productions
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 5-10-2024
Berichten: 9491
16-3-2010 10:45
Voor de mensen die niet genoeg kunnen krijgen van tweede hands beurzen,
Er komt weer een Musicasions-beurs.
Datums: zaterdag 15 en zondag 16 mei.

Een standje huren om je spullen te verkopen is daar ook lekker goedkoop, het kost slechts 75 euro.

Ik ga er op zondag heen, want ik heb "helaas" op zaterdag een boeking.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj JoeriStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2005
Laatste: 24-2-2013
Berichten: 177
16-3-2010 12:50
Vorige keer hadden wij ook een stand op deze beurs, en dat zijn wij deze keer ook weer van plan. Deze keer samen met RonnyB van het forum hier!
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest

Terug naar forum Reageer (zonder quote)