Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2010

(359 reacties. Pagina 7 van 36)
Moderator(s): Dré
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
26-1-2010 11:21
jullie zullen het niet geloven, maar ook ik ben er vrijwel zeker bij... (zelfs ik zelf geloof het nog niet echt)
DjREsound
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
26-1-2010 15:51
Waarom is dat zo moeilijk te geloven Resound razz :p ?

@ Tom, ik zou het wel leuk vinden om een aantal van jullie te ontmoeten, weet niet hoe de rest erover denkt.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
26-1-2010 18:47
áls ik kom heb een een vrouw aan mijn linker/rechter hand :)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
DeejayTimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-1-2010
Laatste: 3-2-2010
Berichten: 2
26-1-2010 19:37

roystraver schreef:

Vorig jaar heb ik veel willen kopen, ik was met mijn vader met een Ford Transit busje die, gezien vanaf de snelweg, links naast het EXPO gebouw geparkeerd stond.
Eenmaal op de beurs aangekomen heb ik ook veel leuke dingen gezien, maar omdat er steeds heen er weer gelopen moest worden, was er al veel weg toen we terugkwamen.

Hebben jullie nog tips/ervarinen met het snel vervoeren van spullen naar de auto? En hoelaat gaan jullie om een goede parkeerplaats te krijgen? 2009 Was ik om 09:30 aanwezig en een parkeerplaats was al moeilijk te vinden.

Roy
Ik kwam afgelopen jaar rond 9:45 aan (na heel wat gepind te hebben :P ), waarna we gewoon in de berm parkeerden (pal naast de vrachtwagen van "SMILE licht en geluid Utrecht"), die nog het een en ander moesten verslepen..

Maargoed: ik ga dit jaar op 27 februari weer. Het is toch niet zo dat wanneer je tegen de standhouders vraagt of ze hetgene appart willen zetten, ze het stiekem aan andere klanten doorverkopen? Of wel? Anders moet ik heel snel dingen inladen of ermee rondzuimen?!?
Tja.. en dan heb je weer iets nieuws..
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
26-1-2010 19:44
Lijkt me niet verstandig van de standhouders, helpen ze hun naam nogal mee naar de ***** wink ;)
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
26-1-2010 19:50

DeejayTim schreef:

roystraver schreef:

Vorig jaar heb ik veel willen kopen, ik was met mijn vader met een Ford Transit busje die, gezien vanaf de snelweg, links naast het EXPO gebouw geparkeerd stond.
Eenmaal op de beurs aangekomen heb ik ook veel leuke dingen gezien, maar omdat er steeds heen er weer gelopen moest worden, was er al veel weg toen we terugkwamen.

Hebben jullie nog tips/ervarinen met het snel vervoeren van spullen naar de auto? En hoelaat gaan jullie om een goede parkeerplaats te krijgen? 2009 Was ik om 09:30 aanwezig en een parkeerplaats was al moeilijk te vinden.

Roy
Ik kwam afgelopen jaar rond 9:45 aan (na heel wat gepind te hebben :P ), waarna we gewoon in de berm parkeerden (pal naast de vrachtwagen van "SMILE licht en geluid Utrecht"), die nog het een en ander moesten verslepen..

Maargoed: ik ga dit jaar op 27 februari weer. Het is toch niet zo dat wanneer je tegen de standhouders vraagt of ze hetgene appart willen zetten, ze het stiekem aan andere klanten doorverkopen? Of wel? Anders moet ik heel snel dingen inladen of ermee rondzuimen?!?
Het hangt er ook vanaf wat het is en wat voor een waarde je eraan hecht, een rookdoos of een spiegelbol ofzo kun je makkelijk laten staan. Maar schaf jij een dure mixer of licht-tafel aan lijkt me het toch wel verstandig om hem veilig op te bergen. Of je bus nou de veiligste plek is betwijfel ik. Maar als jij een aankoop bewijsje vraagt die de verkoper schrijft heb je in ieder geval een veiliger gevoel. happy :)

Sjoerd
HES Hog IPC
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
26-1-2010 20:35
Toch net maar event mijn kaartjes besteld.

Geen idee of ik genoeg geld bij elkaar krijg maar we gaan in ieder geval kijken.
Event-Light
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 2389
28-1-2010 10:38
Ligt het aan mij of is de lijst met deelnemers nog behoorlijk leeg?
It's time to play the music, It's time to light the lights..
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
28-1-2010 16:48
Vond ik ook al, ik mis bijvoorbeeld Rentall in de lijst. Misschien dat de lijst een tijdje niet meer ge-update is?

Heb trouwens vandaag mijn kaarten binnen
Event-Light
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
28-1-2010 17:24
Als je onder aan de lijst kijkt, dan zie je wanneer deze voor het laatst is bijgewerkt.

We werken ons een slag in de rondte om meer deelnemers te verkrijgen, maar tot op heden is dat erg lastig.
Sommige bedrijven die in het verleden deelnamen zijn nu opeens niet meer bereikbaar (verhuisd/gestopt/failliet) en ook de cirkel van nieuwe aankopen en inruilen bij de handel stagneert door de crisis. Geen nieuwe leveringen - geen inruilapparatuur.

We overwegen om kleine standruimtes voor particulieren vrij te maken tegen aantrekkelijke tarieven.
Op naar de volgende beurs...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)