Forum > Algemeen Forum

Musicasions Beurs op 6 en 7 februari

(38 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
4-1-2010 10:45
Rijswijk is om de hoek, dus moet ik toch ook wel even een kijkje komen nemen razz :p
Dj JoeriStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2005
Laatste: 24-2-2013
Berichten: 177
5-1-2010 15:18
Heb vandaag ook telefonisch contact met hem gehad, aangezien ik wel geïnteresseerd ben in een standplaats. Zoals Tom al eerder aangaf heeft hij enkele leuke plannen, maar is het inderdaad qua formaat en qua opzet iets anders dan de PA markt. Tevens schenen er nog enkele grote tot zeer grote verhuurbedrijven concreet geïnteresseerd te zijn in een standplaats, van wat ik begreep.
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest
Mike musicasionsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-1-2010
Laatste: 16-3-2010
Berichten: 2
10-1-2010 11:30
Hallo allemaal,
Het initiatief is ontstaan toen wij bij het verhuizen naar ons nieuwe pand op het idee kwamen om de overtollige spullen ipv op marktplaats nu letterlijk op een tweedehandsmarkt aan te bieden. Het was dus duidelijk als een grap bedoeld.
Tot mijn verbazing waren onze materialen snel verkocht.
Ik heb toen een voorstel gedaan aan de Darling Market om een beurs te organiseren die, en toegankelijk moet zijn voor het publiek voor wat de prijs betreft, en de standhouders moeten voor weinig hun spullen kunnen aanbieden.
Dat is dus uiteindelijk Musicasions geworden. Gewoon een markt waar de doelgroep (geluid, licht, video en muziek ) elkaar kan ontmoeten.

De infrastructuur van de Darling Market biedt zowel publiek als standhouder een goedkope mogelijkheid om elkaar te treffen.

De materialen die tot nu toe worden aangeboden zijn erg divers:
Betacam machines ( professioneel video ) en controler.
Muziekinstrumenten
Pieter van Kessel komt met saxofoons
DJ materialen
Trussen
Speakersystemen
Video beamers en bekabeling
Krachtstroom materiaal
Multikabels
Prolyte electrische takels in flightcases
Avolites DMX mixer
Audio visuele randapparatuur
Percussie instrumenten en accessoires
Audio mixers
Lichtmixers
Lampen , bekabeling en pluggen
GLP Patent light

Je ziet dus aan de lijst dat wij onze best hebben gedaan om zoveel mogelijk diversiteit op deze eerste beurs te realiseren.
De beurs is niet vooral gericht op muzikanten, maar de bedoeling is om zowel audiovisuele producten als muziekinstrumenten aan te laten bieden.
Ondertussen hebben ook bands als bijvoorbeeld The Clarks een stand voor promo enzo gehuurd.
Interessant lijkt mij ook de stand van D.I.S.C.O. die een nieuw concept hebben bedacht om te koppelen aan o.a. PA bedrijven en evenementen organisaties.
Inderdaad is de site voorlopig vooral gericht op standhouders. Die zijn dus zeker nodig om dit initiatief te laten slagen. op de site ( plattegrond ) kan je duidelijk de updates volgen mbt het aantal stands.
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
10-1-2010 11:47
Hoeveel standhouders zullen er aanwezig zijn?
Robustsound
Dj JoeriStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2005
Laatste: 24-2-2013
Berichten: 177
10-1-2010 13:35
Hier kun je ongeveer zien dat er al wel redelijk wat hokjes zijn ingevult, maar hoeveel verschillende standhouders dit precies zijn weet ik niet. Ik zelf ben ook aanwezig met een audio/video/licht stand. Zijn er vanuit het forum ook al mensen die hier een stand hebben gehuurd? Misschien kunnen we dan eens meeten!
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest
DjbramStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2005
Laatste: 29-5-2014
Berichten: 222
11-1-2010 21:00
Jammer dat de beurs op 6 feb.. Heb die dag 3 klussen opstaan anders was ik wel langs gekomen..

En als het na de carnaval was geweest dan hadden wij daar ook gestaan met een stand en een vrachtauto aan geluid wink ;)
t' gaat zoals t' gaat
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
14-1-2010 16:17
Dat is mooi, wij zitten met de opslag op ongeveer 70 meter afstand van de Darling Market, kunnen we aankopen zo naar binnen rollen haha.
De laatste doet het licht uit
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
2-2-2010 14:09
Is er al iemand die meer kan vertellen over de (voor ons interessante) standhouders? Zijn er al AV bedrijven bekend met een stand?
Maar dat is MIJN mening...
Dj JoeriStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2005
Laatste: 24-2-2013
Berichten: 177
2-2-2010 19:18
Ik zelf ben ook aanwezig met 2 stands vol licht, geluid en video apparatuur. Destijds vertelde Mike, de organisator mij, dat bedrijven zoals AED interesse hadden/zouden komen. Ook zou een concurrent van New-line aanwezig zijn met een grote stand. Tevens heb ik wat van mee gekregen dat er meerdere licht- en geluidsbedrijven uit omgeving Den Haag aanwezig.

Wie van New-line komt er nog meer langs of heeft er een stand?
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
6-2-2010 11:06
Ben zeer benieuw of er iemand geweest is, en wat hij/zij daar aangetroffen heeft.
Als dat een beetje positief is, neem ik morgen misschien wel een kijkje happy :)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)