Forum > Opmerkingen

Suggestie webshop en forum

(351 reacties. Pagina 24 van 36)
Moderator(s): Dré
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
6-11-2009 17:15

Frank9 schreef:

Bedankt voor je vriendelijke en opbouwende reactie. Je speelt natuurlijk niet op de man en brengt de discussie op een hoger niveau.
Laat ik eerst even beginnen met,
Het is natuurlijk super tof dat je tips geeft die in jou ogen goed zijn.

En ik denk niet dat Jeroen op de man speelt, misschien vat je het wat te persoonlijk op?
Jij deelt je ervaringen, ik heb er totaal geen verstand van hoor.. dat moet ik zeggen,
Maar iets over SEO's ofzo, en daar is jeroen het niet mee eens, dus reageert hij erop,

Het blijft een forum, en dat is gewoon dat als Jeroen ergens een andere mening over heeft,
Hoe fel hij die dan ook misschien wel mag uiten, dat dat iets is wat als nadeel van het verhaal ook geld.
En dat is ook belangrijk..

Persoonlijk? Ik denk dat het tof is dat je die tips geeft, maarrr, dat je ook moet kijken naar de klantgroep van een bepaalde webwinkel, in het geval van New-line zijn de klanten gericht op overzichtelijkheid,
En met die kleine subscriptie over wat het is word dat ook gegeven.

Dát is wat ik denk...
If it ain't Dutch it ain't much...
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
Berichten: 191
6-11-2009 17:20
Frank, ik hoop dat je deze vorm van de herhaaldelijk gegeven uitleg wel snapt: ideeën en suggesties zijn altijd welkom. Soms zitten er goede tips tussen, soms iets minder bruikbare. Jouw post valt echter (sorry dat ik het zo moet omschrijven) in een categorie 'kansloos'.