Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 216 van 289)
Moderator(s): Dré
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
14-4-2009 20:16

djspiky schreef:

...
Volledig mee eens.
Draaien op school, in jeugdhuizen en fuiven (fuifjes) in de buurt doet je ook zeker goed. Inmiddels weet zo goed als iedereen op school (ook leerkrachten en directie) dat ik met licht-geluid bezig ben en zelf ook draai. Telkens wanneer er nu wat te doen is op school waar licht-geluid bij komt kijken komen ze naar mij. Ook is het leuk om de hele namiddag de lessen te moeten missen omdat je (in opdracht van de school) een schoolfuif moet opbouwen sneaky :V .
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
14-4-2009 20:22

twinscan schreef:

Ook is het leuk om de hele namiddag de lessen te moeten missen omdat je (in opdracht van de school) een schoolfuif moet opbouwen sneaky :V .
Bwah, daar doe ik het op school echt niet voor hoor laugh :D En aangezien we hierzo met de ploeg al wel teveel uren op de naam hebben staan gaat dat de komende tijd nog wel sterk achteruit en word het buiten de uurtjes opbouwen..
Maarja, als je het allemaal voor je plezier doet is het geen probleem..
Ik heb al te vaak meegemaakt dat ik langer op school was dan de schoonmakers laugh :D
En dat kun je vervolgens weer bij je volgende schoolwerk/opdracht gebruiken.. wat dat betreft zit onze school nog reeël in elkaar..
If it ain't Dutch it ain't much...
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
14-4-2009 20:27

Daniel-sound schreef:

twinscan schreef:

Ook is het leuk om de hele namiddag de lessen te moeten missen omdat je (in opdracht van de school) een schoolfuif moet opbouwen sneaky :V .
Bwah, daar doe ik het op school echt niet voor hoor laugh :D En aangezien we hierzo met de ploeg al wel teveel uren op de naam hebben staan gaat dat de komende tijd nog wel sterk achteruit en word het buiten de uurtjes opbouwen..
Maarja, als je het allemaal voor je plezier doet is het geen probleem..
Ik heb al te vaak meegemaakt dat ik langer op school was dan de schoonmakers laugh :D
En dat kun je vervolgens weer bij je volgende schoolwerk/opdracht gebruiken.. wat dat betreft zit onze school nog reeël in elkaar..
Ja idd, heb ik ook al veel meegemaakt. Zo heb ik zelfs al eens de sleutels van het hele schoolgebouw mee naar huis gekregen omdat ik om 6 uur op school moest zijn om op te bouwen en de verantwoordelijke er pas om 7 uur kon zijn laugh :D .

Het blijft leuk om te doen!
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
15-4-2009 00:19
Hey Maurice!

Leuk jou hier te zien, gaat leuk met je spulletjes! Klein advies, kijk eerst eens naar goede basisverlichting (setje ledparren, zijn heel makkelijk te sturen met scanmaster) en dan naar mh's etc. Verder denk ik dat de prijs die je in je hoofd hebt misschien iets te hoog gegrepen hebt, ben zelf met dezelfde soort dingen begonnen echter wel met meer effecten en een setje basis verlichting (8xpar56) en hiermee deed ik op jouw leeftijd kinderfeestjes voor ongeveer 75 euro.. Dus denk dat misschien iets naar beneden moet, alleen als je dan kijkt naar jouw draai kunsten is het die 150 zeker waard wink ;) !
Mr. Jameson...
Maurice BuitenkampStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-3-2009
Laatste: 24-8-2012
Berichten: 36
16-4-2009 18:15

abnpranger@home.nl schreef:

Hey Maurice!

Leuk jou hier te zien, gaat leuk met je spulletjes! Klein advies, kijk eerst eens naar goede basisverlichting (setje ledparren, zijn heel makkelijk te sturen met scanmaster) en dan naar mh's etc. Verder denk ik dat de prijs die je in je hoofd hebt misschien iets te hoog gegrepen hebt, ben zelf met dezelfde soort dingen begonnen echter wel met meer effecten en een setje basis verlichting (8xpar56) en hiermee deed ik op jouw leeftijd kinderfeestjes voor ongeveer 75 euro.. Dus denk dat misschien iets naar beneden moet, alleen als je dan kijkt naar jouw draai kunsten is het die 150 zeker waard wink ;) !
Hey Albert,

haha idd wat leuk dat je ook actief op het forum bent!
Ik zit nu toch wel te twijfelen, want was helemaal overtuigd om mh's aan te schaffen: Meer kleuren en gewoon een super vet effect.
Bovendien heb ik een buget van rond de 700 euro en de led pars worden dan net iets te duur sad :( In maart was de phantom nog 339 als ik me niet vergis, dus dat zou prima in het buget passen, alhoewel het nu al niet meer zo is. Maarja ik heb natuurlijk nog helemaal niets kwa conventionele verlichting, dus dat zou ook een goede investering zijn. Maar hoe moet ik ze ophangen? Ik heb nog helemaal niets kwa trussen o.i.d
:)
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 5-9-2024
Berichten: 413
16-4-2009 18:59
Aan een statief. Lees anders even dit of dit topic door.
Kevinos91Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2007
Laatste: 3-2-2014
Berichten: 258
16-4-2009 19:26

Maurice Buitenkamp schreef:

Maar hoe moet ik ze ophangen? Ik heb nog helemaal niets kwa trussen o.i.d
Movingheads kun je eventueel de eerste tijd op je meubel zetten, of ernaast (wel op een verhoging).
Trussing is niet altijd een pre, het ziet er natuurlijk wel netter uit!

Maar ik zou inderdaad eerst voor een goede basisverlichting zorgen, 4 of 8 par56. Hierbij kun je dan eventueel nog 2 scanners bijkopen.
Dan ben je een stuk goedkoper uit, en heb je ook maar 2 statieven nodig.
Freelance diensten & LED Design
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
17-4-2009 10:07

djspiky schreef:

Aan een statief. Lees anders even dit of dit topic door.
Toch niet aan dat statiefje mag ik hopen shocked 8O
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj-ozzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-1-2008
Laatste: 31-3-2012
Berichten: 123
17-4-2009 10:34
Hoezo zou je daar geen 4 led parretjes aan kunnen hangen?
"Maar voor de rest ben ik niet gek hoor"
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 569
17-4-2009 10:51

dj-ozz schreef:

Hoezo zou je daar geen 4 led parretjes aan kunnen hangen?
zelfs 8 led parretjes zou nog gaan laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)