Forum > Geluid

Peavey pv 118 en pv215 geschikt voor carnavalswagen

(28 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
LMM1Account Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2009
Laatste: 5-2-2009
Berichten: 9
19-1-2009 15:28
Bedankt voor het advies Daniel-Sound, maar de cerwin 18 inch is geen loaded horn, in mijn geval is het toch verstandiger om horn loaded kast te nemen?
)pieter(Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-12-2007
Laatste: 13-2-2020
Berichten: 247
19-1-2009 15:34
Ik heb nog twee Earthquake's staan die tegen een mooi bod wegmogen.
Als je toch fatsoenlijk wil beuken.

Ps. Vul je profiel eens volledig in. Ik wou je dit mailen maar je e-mail adres is niet ingevuld.

Mvg.
Pieter
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
19-1-2009 15:34
Misschien voordat alles en iedereen je wat aan begint te bieden voor verhuur doorgeven waar je vandaan komt, scheelt waarschijnlijk heel wat werk. Maar is het omdat er niks meer te huur is dat er besloten is tot aankoop? Want voor 3 dagen in het jaar een geluidsset aanschaffen is naar mijn idee niet de beste optie wink ;)
Nu ook via de .eu te bereiken.
SvaerdeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2008
Laatste: 19-2-2011
Berichten: 11
19-1-2009 15:38

Ruud_schepers schreef:

Misschien voordat alles en iedereen je wat aan begint te bieden voor verhuur doorgeven waar je vandaan komt, scheelt waarschijnlijk heel wat werk. Maar is het omdat er niks meer te huur is dat er besloten is tot aankoop? Want voor 3 dagen in het jaar een geluidsset aanschaffen is naar mijn idee niet de beste optie wink ;)

overheen gelezen?

LMM1 schreef:

Momenteel is er niets voor handen, huren hebben we in het verleden gedaan maar wilden nu toch iets kopen omdat de verhuur bedrijven in de regio niets meer hebben tijdens dit weekend!
LMM1Account Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2009
Laatste: 5-2-2009
Berichten: 9
19-1-2009 15:55
Het begon eigenlijk met de vraag vanuit de vereniging of dit wat was; https://www.geluidstunter.nl/N_frame.html?https://www.geluidstunter.nl/ en dan carnavalsset nummer 7 2 keer kopen! Waarop ik zoiets had van dit spul voor dat geld, het leek mij gewoon rommel! Dat heb ik toch bij het juiste eind? Vervolgens heb ik vanuit daar verder gekeken wat beter was voor dat geld!

Ps. Heb mijn mail adres zichtbaar gemaakt.
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
19-1-2009 15:57

Svaerde schreef:

Ruud_schepers schreef:

Misschien voordat alles en iedereen je wat aan begint te bieden voor verhuur doorgeven waar je vandaan komt, scheelt waarschijnlijk heel wat werk. Maar is het omdat er niks meer te huur is dat er besloten is tot aankoop? Want voor 3 dagen in het jaar een geluidsset aanschaffen is naar mijn idee niet de beste optie wink ;)

overheen gelezen?

LMM1 schreef:

Momenteel is er niets voor handen, huren hebben we in het verleden gedaan maar wilden nu toch iets kopen omdat de verhuur bedrijven in de regio niets meer hebben tijdens dit weekend!
Misschien dan toch nog maar eens mijn bericht lezen?
Topicstarter geeft aan dat ze in het verleden altijd wel huurde, maar omdat de verhuurbedrijven in de regio (volgens de topicstarter) niks meer hebben voor carnaval willen ze kopen, nou was ik wel eens benieuwd als het dan ook echt alleen voor die 3 dagen gebruikt word en als er niemand (bijv. van het forum) niks meer heeft staan. Mede omdat normaal gesproken voor 3 dagen in het jaar het niet loont om een geluidsset aan te schaffen.
Nu ook via de .eu te bereiken.
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
19-1-2009 15:58

LMM1 schreef:

Bedankt voor het advies Daniel-Sound, maar de cerwin 18 inch is geen loaded horn, in mijn geval is het toch verstandiger om horn loaded kast te nemen?
Jeps, maar een knap hoorngeladen setje voor 2000,- inc. versterking?
Ik zit net te denken dat je misschien nog wel ergens een oud hout stel SA w-bins vandaan kunt trekken..
Dat is ook HL.. alleen moet je dan nog zien dat je een bijbehorend topje hebt..
If it ain't Dutch it ain't much...
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
19-1-2009 16:00

LMM1 schreef:

Het begon eigenlijk met de vraag vanuit de vereniging of dit wat was; https://www.geluidstunter.nl/N_frame.html?https://www.geluidstunter.nl/ en dan carnavalsset nummer 7 2 keer kopen! Waarop ik zoiets had van dit spul voor dat geld, het leek mij gewoon rommel! Dat heb ik toch bij het juiste eind? Vervolgens heb ik vanuit daar verder gekeken wat beter was voor dat geld!

Ps. Heb mijn mail adres zichtbaar gemaakt.
Ziet er inderdaad niet echt geweldig uit (heb niet alles helemaal doorgekeken, is reactie op eerste gezicht).
Maar in de buurt is nog wel wat te huur sneaky :V. Interesse mail me dan maar even.
Nu ook via de .eu te bereiken.
SvaerdeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2008
Laatste: 19-2-2011
Berichten: 11
19-1-2009 16:05

Ruud_schepers schreef:

Misschien dan toch nog maar eens mijn bericht lezen?
Topicstarter geeft aan dat ze in het verleden altijd wel huurde, maar omdat de verhuurbedrijven in de regio (volgens de topicstarter) niks meer hebben voor carnaval willen ze kopen, nou was ik wel eens benieuwd als het dan ook echt alleen voor die 3 dagen gebruikt word en als er niemand (bijv. van het forum) niks meer heeft staan. Mede omdat normaal gesproken voor 3 dagen in het jaar het niet loont om een geluidsset aan te schaffen.
Sorry verkeerd begrepen ashamed :$ ashamed :$

ontopic:
Er is altijd wel iets te huur. Je moet je afvragen wat je met het geluid doet na carnaval, een set kopen voor 3 dagen per jaar is een beetje nutteloos. Als dan toch koopt koop dan 2dehands in voor een goede prijs en verkoop het na carnaval weer voor een betere prijs sneaky :V razz :p of verhuur het buiten carnaval voor examenfeestjes e.d.
LMM1Account Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2009
Laatste: 5-2-2009
Berichten: 9
19-1-2009 16:23
Misschien stomme vraag maar als ik een prive bericht stuur dan krijg ik het antwoord toch in mijn mailbox te zien van hotmail? ashamed :$

Terug naar forum Reageer (zonder quote)