Forum > Newbie Forum

JB-systems beat6 usb?

(7 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
MathydvStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-11-2006
Laatste: 14-3-2016
Berichten: 26
25-8-2008 17:57
Hallo

ik zou graag deze mixer aanschaffen, maar aangezien het JB-systems is heb ik toch nog twijfels.
Zijn er misschien nog andere mixers in deze prijsklasse die jullie me aanraden? Het moet geen 19" zijn, maar bij deze zijn de aparte VU-meters wel interessant vind ik...

Alvast bedankt voor de hulp!
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
25-8-2008 18:43

mathydv schreef:

Hallo

ik zou graag deze mixer aanschaffen, maar aangezien het JB-systems is heb ik toch nog twijfels.
Zijn er misschien nog andere mixers in deze prijsklasse die jullie me aanraden? Het moet geen 19" zijn, maar bij deze zijn de aparte VU-meters wel interessant vind ik...

Alvast bedankt voor de hulp!
Wat is er mis met JB-Systems? JB heeft over het algemeen (naar mijn mening) prima prijs-kwaliteit producten.

Gr.
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
25-8-2008 21:00
Hier speelt al een dik jaar een Beat 6 USB zonder enige problemen. Fijne drive-in mixer welke beschikt over voldoende kanalen. Hier hangt er doorgaans 2x mic, 2x cd en 2x laptop aan (2x laptop = dubbele uitgang via USB)
Als je zelf al aangeeft dat JB Systems te min voor je is (je zet immers zelf al vraagtekens bij het merk), spaar dan lekker door voor een Dateq mixer. shut up :X
JB Systems levert veelal prima producten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor een hoge kwaliteit, maar ook een hoge prijs moet je toch ergens anders zijn. Mijn verbazing is dan ook groot dat je zelf een mengpaneel voorstelt welke je graag wilt aanschaffen, maar tevens zware twijfels bij het merk zet voordat je ook maar één reactie van een gebruiker hebt gehoord... de logica ontbreekt mij een beetje, tenzij je graag mee wilt l*llen over hoe slecht een merk maar niet is, terwijl je het product niet tot nauwelijks kent...
Kun je dat toelichten? :s
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
MathydvStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-11-2006
Laatste: 14-3-2016
Berichten: 26
26-8-2008 01:49
Ik stel me gewoon de vraag of dit wel een degelijke mixer is zoals men zegt, aangezien ik eerder al producten van JB had die voor mij persoonlijk niet kwalitatief waren voor hun prijs. Wil dit merk zeker geen slechte naam geven, maar sommige van hun producten zijn toch wel minder voor een redelijk hoge prijs vind ik. Deze mixer valt dan waarschijnlijk wel goed mee, voor z'n 269 euro?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 13459
26-8-2008 10:20
Het is een budget mixer (prijs van product is een goede indicatie daarvoor) en dient als zodanig behandeld te worden. Doe je dat, dan doet hij het prima. Denk je voor dit geld een werkpaard te hebben die je naar believen kunt mishandelen dan hou je jezelf voor de gek.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
26-8-2008 11:02
Zoals Dré al aangeeft, het is geen ragbak. Wat het wel is? Een eenvoudige mixer zonder al te veel poespas voor drive-in gebruik en wellicht lichte horeca-toepassingen. Tevens beschikt hij over voldoende aansluitingen voor diverse apparaten. En dat heeft voor mij de doorslag gegeven om dit mengpaneel aan te schaffen. Voornamelijk de USB-aansluitingen spraken me erg aan, geen gedonder met externe USB-geluidskaartjes, maar direct vanaf je PC/laptop inprikken op de mixer met USB.
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
Sntho0Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2004
Laatste: 16-9-2023
Berichten: 199
27-8-2008 16:14
Ik sluit me helemaal bij Decibel aan.
Niets mis met die JB mixer.
ChimearaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-7-2008
Laatste: 11-4-2010
Berichten: 21
28-8-2008 14:28
Ook ik vind dat de JB-Systems Beat 6 (Voor het geld) geen enkele miskoop is.

Natuurlijk moet je er geen wereldwonderen van verwachten, maar voor het geld
doet hij het zéér goed. Misschien is een Jb Systems MX4 MkII iets voor je. Is geen 19" maar dat hoeft ook niet zeg je.

Mijn voorkeur gaat naar de Beat 6 (Usb).

Met vriendelijke groet,

Arjan

Terug naar forum Reageer (zonder quote)