Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 47 van 146)
Moderator(s): Dré
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
3-4-2008 20:53
Gewoon even op een nette manier een doek ervoor, als je een beetje sjiek doek gebruikt ziet het er nog classy en trendy uit ook. Hebben wij een kennis voor die dit kan fixen.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
CalipsoStandaard Lid
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 6-10-2024
3-4-2008 22:12

sonic boom schreef:

Gewoon even op een nette manier een doek ervoor, als je een beetje sjiek doek gebruikt ziet het er nog classy en trendy uit ook. Hebben wij een kennis voor die dit kan fixen.
beetje duur voor een kinder disco'tje vind je niet?
wat een onzin in dit vak
Decibel Drive-inStandaard Lid
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
3-4-2008 22:15
Ik vind het ook niet zo gepast om alle ramen in een voor mij vreemd huis af te gaan plakken met vanalles en nog wat, kunnen ze beter zelf doen vind ik, dan kunnen ze alles naar wens doen. En meestal doet een huis-tuin-en-keuken-gordijntje dat er hangt al wonderen, voor een simpel discootje.
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
Sonic boomStandaard Lid
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
3-4-2008 22:20

calipso schreef:

sonic boom schreef:

beetje duur voor een kinder disco'tje vind je niet?
Valt best mee, een "voor wat hoort wat" systeem, merkt de klant niet veel van.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
Ruud_schepersStandaard Lid
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
4-4-2008 13:19
Weet nog wel dat we vroeger toen we net begonnen, bij ons op de basisschool ook altijd moesten zorgen dat het donker werd.
Werd in die tijd (praat over jaar of 8 geleden) gedaan met stukken karton en vuilniszakken voor de ramen. Waren we dan ook wel de hele middag mee druk! Tja...Die goede ouwe tijd...
Nu ook via de .eu te bereiken.
LJ DaAnStandaard Lid
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
4-4-2008 17:31
Ik heb vroeger ook nog wel eens een aulatje (meter of 8 hoog) mogen donkermaken met vuilniszakken ervoor.
Wasren we ook altijd een dag mee bezig.
Mag alleen sinds een paar jaar niet meer van de brandweer..
En terecht..
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
PimmoStandaard Lid
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
5-4-2008 20:30
Ik weet nog wel een blooper, maar niet van mij.

Ik had laatst een musical op mijn school, ik had het bewegend licht onder mijn hoede.
5 shows verdeelt over 3 dagen (JeroenVDV ook aanwezig).
Wij hadden 1 pc met VisualDMX en 2 beeldschermen met daarop mijn SM1612 aangesloten voor het infaden van de ledparren.
De 3de show wou mijn maat de show overnemen.
Nou oke..... alles uitgelegd, hij snapte alles.
De hele voorstelling is goed gegaan tot de enerlaatste act.
Meneer drukte per ongelijk op het knopje 'music'.
Op mijn SM stonden nog proggrammatjes, waardoor alle 8 scans en 12 ledparren vrolijk op de muziek begonnen te knipperen.
We konden het probleem niet zo snel vinden dus snel VisualDMX afgesloten.
Na de show is pas duidelijk geworden wat het probleem was.

Voor de duidelijkheid doormiddel van de schuifjes konden wij de scans van de shutter afhalen en de ledparren in + uitfaden.
Pim
dus...
Dj.raymondStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2007
Laatste: 2-4-2024
6-4-2008 12:50
-afdeling bloopers-
Ergens begin jaren 90.We-men broer der bij-stonden standby op een bruiloft.Tegen de klok van half tien krijg ik van het bruidspaar het afgesproken teken:je kan beginnen.Ik schuif men beginmuziekje in de speler.Het volume gaat wat de hoogte in.Enkele lampjes gaan al aan.Het publiek reageerd:ha het feest kan beginnen.Neem alvast de microfoon in de hand.Nog effe een slokje om te smeren.Daaaar loopt het fout.Het frisse vocht schiet helemaal verkeerd in men luchtpijp.Gevolg:keiharde hoestbui.Gelukkig stond de muziek al vrij hard.Ik kreeg dus geen woord uit men mond.Paniek!Probeerde tussen de hoestbuien door iets te zeggen,maar er kwam alleen een piepend geluid uit men keel.Men broer stond me daarbij ook nog uit te lachen.Kon ik ook,maar pas veel later.Gelukkig stonden we vrij hoog zodat ik een beetje verdekt kon tekeer gaan.Tussendoor keek ik naar het publiek.Blijkbaar had het nog niemand in de gaten.Ondertussen kwamen nog enkele gasten binnen.Hehe,nog effe tijd om te hoesten,schrapen,schreeuwen,brullen om maar op tijd,een beetje behoorlijk iets te kunnen zeggen.Een tweede muziekje opgezet.Kwestie van tijd rekken.Met hele korte zinnetjes ben ik die avond begonnen.
Vanaf toen NIET drinken,of hele kleine slokjes.
Andy S&LStandaard Lid
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
6-4-2008 19:56
Zo'n erge blooper is dat nu ook weer niet, ( laugh :D ..)

Dat zijn dingen die gewoon op het ongelukkigste moment (kunnen) gebeuren wink ;)

laugh :D
Twitter mee met @andycobbennl
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-11-2024
7-4-2008 00:05
de zenuwen heet dat wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)