Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 31 van 146)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
26-8-2007 20:22

JeroenVDV schreef:

Als ik niet 100% tevreden ben over een voorbeluisterde mix gaat'ie gewoon in de start-stop.
Dus als je wel een mix maakt is die gegarandeerd perfect? laugh :D
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
27-8-2007 11:19

SebasVD schreef:

JeroenVDV schreef:

Als ik niet 100% tevreden ben over een voorbeluisterde mix gaat'ie gewoon in de start-stop.
Waar lees je dat? laugh :D

Fouten worden gemaakt door iedereen.. maar ik hoor met regelmaat DJ's achter m'kaar niet-strakke mixen maken.
Light Image
EricStandaard Lid
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 31-10-2024
27-8-2007 15:52

pietje schreef:

mark_dabomb schreef:

Je mag niet mixen
Waarom zou je niet mogen mixen?
Of misschien "DJ's" die alle eq gains op +12dB zetten?
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
PietjeStandaard Lid
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
27-8-2007 17:53

JeroenVDV schreef:

SebasVD schreef:

JeroenVDV schreef:

Waar lees je dat? laugh :D
Jeroen is snel tevreden wink ;)
RiLeStandaard Lid
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
27-8-2007 20:20

mark_dabomb schreef:

Gister weer is iets meegemaakt, moest draaien in de surpise bar in amsterdam (leidseplein) dus ik kom daar aan met mijn cd'tjes...hangt er een lpm 7.3 en twee cdn-88's maar is de complete toonregeling en gainregeling afgedekt met een plastic cover!

Ik zeg, hoe wil ik mixen zonder toonregeling? Het antwoord van de bedrijfsleider: Je mag niet mixen, alleen start-stop draaien! Nou, dat heb ik nog nooit meegemaakt, makkelijk avondje zo!
Als ik het had geweten.. Ik ben er nog heel even binnen geweest. Had zelf gedraait in Aalsmeer in The Beach. Een 25jarige bruiloft en smste om 1uur toen ik klaar was een vriendin van me waar ze was. Kreeg een smsje terug dat ze in de suprise was en rond kwart voor twee was ik daar dus ook (een halve minuut..)
De avond eindigde in Amsterdamned maar jammer dat ik het niet wist!
Mark_dabombStandaard Lid
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
28-8-2007 07:58
Haha, zo is de wereld toch weer klein he ;)

Ook wel ontzettend mooi was dat de eigenaar regelmatig binnenkwam lopen (die liep de hele avond rondjes, cooldown rembrant, cooldown leidse, surprise) en dat als ie dan binnenkwam je gelijk de nieuwste cooldown 4 op moest zetten van hem, haha. Verder wel een aardige kerel.
EriswaStandaard Lid
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
28-8-2007 16:29
Wel een toepasselijke naam dan voor die bar, jij stond wel even surprised te kijken toen je dat je start-stop moes draaien laugh :D
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
RiLeStandaard Lid
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
28-8-2007 22:27

mark_dabomb schreef:

Haha, zo is de wereld toch weer klein he ;)

Ook wel ontzettend mooi was dat de eigenaar regelmatig binnenkwam lopen (die liep de hele avond rondjes, cooldown rembrant, cooldown leidse, surprise) en dat als ie dan binnenkwam je gelijk de nieuwste cooldown 4 op moest zetten van hem, haha. Verder wel een aardige kerel.
Haha, nou ik vond het niet zoveel.. Mij vind je namelijk meestal in de Jimmy, Zebra of Escape..

Maar als je er de volgende keer nog eens moet draaien (of in de buurt..) Dan hoor ik het wel ;)
DjbramStandaard Lid
Sinds: 14-12-2005
Laatste: 29-5-2014
29-8-2007 19:24
Nou is me toch weer wat gebeurd...

K had n setje voor anderhalve week verhuurd.

t begon al toen we daar aankwamen.
Het was dus een tent van het jaar 1938, een soort kermis tent

wij t setje opgezet alles fijn klaar, kwam de eigenaar. nee dat gaat zo niet. Alle kabels moeten boven over de spanten lopen en ik wil ze niet zien en niemand mocht erbij komen, want het kon nogwel eens druk worden... De tent was dus een 6 hoek met in de midden een soort arena, dus eigenlijk 2 6-hoeken inelkaar met om de anderhlave meter een paal. Ik heb uiteindelijk 3 uur op de ladder gestaan alleen maar kabels trekken.

Nou fijn eindelijk weg

3 dagen later beld hij me op midden in de nacht. Jah het was nogal druk en toen vond een groepje dat het geluid te hard stond. Wat doen die nou, ( aangezien ze niet weten hoe speaken werkt ) die trekken gewoon heel hard aan de kabel die trokken ze dus uit de plug ( wat op zich al knap is hoor laugh :D ) en toen een kanaal van de versterk RIP. Nou ik kom de dag erna een nieuwe brengen blijkt dat ze t schuim van de bassen af hadden getrokken angry

Nou eens degene die de baas daar is ferm toegesproke blijkt dat er 600 man in de tent waren en ik vond het al knap als er 400 ingingen...

Nou dat is dus de laatste keer dat het voor zo'n feeste in de losse verhuurd gaat!
t' gaat zoals t' gaat
OnnogeelenStandaard Lid
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
29-8-2007 19:39
Reparatie kosten voor de eigenaar toch gewoon? Of ben je echt van plan om zelf voor deze kosten op te draaien sneaky :V

Terug naar forum Reageer (zonder quote)