Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line!
(406 reacties. Pagina 28 van 41)Moderator(s): Dré
MartijnVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-3-2003 Laatste: 3-7-2024 Berichten: 2419 | 21-2-2007 01:04 |
Heb mijn site (voor zover die af was) maar weer uit mijn profiel gehaald aangezien jij die bouwt en ik dus geen zin heb in dit soort jatpraktijken. Er stonden welgeteld 4 foto's met daaronder contactgegevens online, maar heb afgelopen week een mailtje gehad of diegene die foto's niet rechtstreeks in een flyer mocht plakken. | |
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers | |
FossaltaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-12-2001 Laatste: 11-3-2013 Berichten: 1096 | 21-2-2007 01:17 |
JeroenVDV schreef: Ach, tekst, layout, 1 pot nat. Beter goed gejat dan...Een van mijn (tijdelijke) websites, inmiddels al een weekje of 8-10 online (as't niet langer is): https://www.lightoperating.com Site die ik tegenkwam die denk ik een weekje of 2 online is: https://www.soundimpulz.com | |
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 21-2-2007 01:35 |
Je had het vast wel al door, maar de 'beste' knul zit ook hier op het forum: 'soundimpulz' | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 21-2-2007 02:04 |
SebasVD schreef: Je had het vast wel al door, maar de 'beste' knul zit ook hier op het forum:'soundimpulz' | |
Light Image | |
Sound-impulzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-6-2006 Laatste: 3-3-2011 Berichten: 31 | 21-2-2007 19:12 |
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat waarneer je mijn site ziet, je mij een tip geeft hoe ik de site beter maak... En nu moet ik van iemand anders horen dat je er een probleem van aan het maken bent Ik geloof dat er nergens vermeld staat dat je niet een wit vierkant met ronde hoeken mag gebruiken met een glow... en een achtergrondje van wit en grijs... Ik durf te wedden dat zelfs wij niet de enige zijn die dezelfde "opzet" hebben, want dat is het Ik heb liever dat je het gewoon rechtstreeks tegen mij zegt als je er een probleem mee hebt. En als er geen probleem is is er geen probleem lijkt me | |
Out of order | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 21-2-2007 19:28 |
sound-impulz schreef: Wat ik wel opmerkelijk vind is dat waarneer je mijn site ziet, je mij een tip geeft hoe ik de site beter maak...En nu moet ik van iemand anders horen dat je er een probleem van aan het maken bent Had je ook zelf kunnen bedenken toen je mijn achtergrond ripte en vervolgens eenzelfde ontwerp erop knalde.Ik geloof dat er nergens vermeld staat dat je niet een wit vierkant met ronde hoeken mag gebruiken met een glow... en een achtergrondje van wit en grijs... Ik durf te wedden dat zelfs wij niet de enige zijn die dezelfde "opzet" hebben, want dat is het Toch heb IK deze opzet zelf gemaakt en heb jij je website hier volledig van nagemaakt. Kun je ontkennen of kun je toegeven, er blijft een ontzettend gelijk uitziende website van jou bestaan. Opmerkelijk vind IK dat je een offerte hebt aangevraagd voor webdesign bij mij, vervolgens zegt 't nog even aan te zien en dan zie ik ineens een kopie van een site van mij voor me. Roy (Royalmusic) zag mijn Smash Drive-in Show-website online komen en toen bleek dat een klein stukje van z'n opzet leek op mijn site, maar hij was er al een tijdje mee bezig en kende mijn opzet niet. Hij heeft me dat verteld en de opzet laten zien en natuurlijk is er geen probleem. Zo kan het ook.. | |
Light Image | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 21-2-2007 21:23 |
sound-impulz schreef: Ik geloof dat er nergens vermeld staat dat je niet een wit vierkant met ronde hoeken mag gebruiken met een glow... en een achtergrondje van wit en grijs...Ik durf te wedden dat zelfs wij niet de enige zijn die dezelfde "opzet" hebben, want dat is het Das natuurlijk BULLSHIT. Het is voor elke randdebiel duidelijk dat één van de twee websites klakkeloos is overgenomen. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
M|A AudiotechniekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-7-2004 Laatste: 18-3-2013 Berichten: 289 | 21-2-2007 21:55 |
GoeieGast schreef: Das natuurlijk BULLSHIT. Het is voor elke randdebiel duidelijk dat één van de twee websites klakkeloos is overgenomen. | |
De laatste doet het licht uit | |
GoTMoReStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-8-2004 Laatste: 26-12-2007 Berichten: 458 | 21-2-2007 22:04 |
Het gaat niet om de tekst en de inhoudt etc. Maar om het uiterlijk van de achtergrond. Ze zijn vrijwel identiek aan elkaar. Vergelijk ze eens goed met elkaar, en zoek de verschillen zou ik zeggen.. | |
Soms.. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 21-2-2007 22:06 |
GoeieGast schreef: Das natuurlijk BULLSHIT. Het is voor elke randdebiel duidelijk dat één van de twee websites klakkeloos is overgenomen. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |