Forum > Algemeen Forum

te veel cd koffers meeslepen !!

(49 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1370
24-9-2006 19:20

dj merinos schreef:

de enigste goede oplossingen voor de cd koffer zijn volgens mij:
mp3 cd's en een cd map.
Welnee. Goede selectie van cd's maken. Zelf compilaties maken van oude cd's, en hoesjes. Je schuift 3 koffers in 1 met hoesjes. Die mappen, ik zie mezelf dat niet doen. Als ik nu nieuwe cd's koop, zet ik ze zo in de goede catagorie. Anders zit je daar weer mee. Is meer leuk voor club dj's idd.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
24-9-2006 20:43

RonnieB schreef:

djgeert schreef:

RonnieB schreef:

In de grote DAP CD koffer passen de dj-sleeves trouwens ook, er gaan er een stuk meer in, maar ik denk dat ie dan wel te zwaar word, en ik vind zelfs de goedkopere dj-sleeve koffer steviger als de dap case!
Past een originele dj-sleeve daarin ? De afmetingen van een dj-sleeve zijn >13,5 cm breedt en 16 cm hoog .Als je wil moet je de binnen afmetingen van je cd koffer eens meten en dan hier posten happy :) .
Groeten
ik heb dat volgens mij een keer vlug getest... de breedte past zowiezo, weet alleen niet meer of de koffer dan ook dicht kan... ik zal morgenavond voor de zekerheid nog eens testen!
zo, heb gisteravond even getest, en ook de hoogte is geen probleem. De DJ-sleeves passen dus gewoon in die dap kist, dus handig als je al zo'n kist hebt, kun je daar gewoon sleeves voor bestellen! wink ;)
Music is what feelings sound like...
DjgeertStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-12-2005
Laatste: 18-5-2011
Berichten: 40
26-9-2006 21:20
Ik heb me een origineel cd koffer van dj-sleeve gekocht en ik moet zeggen voor die prijs(50€) een echt degelijk koffertje en mijn hele cd albuns gaat er in !Voor mijn cd single's heb ik nog een aparte cd koffer en voor de gecopierde (illegale) cd's heb ik een map van slappa .
Greetz Geert
hahahahahahahahahahaha!!
JinxzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-7-2005
Laatste: 12-9-2019
Berichten: 35
26-9-2006 21:51
Ikzelf ben in het bezit van een originele flightcase van djsleeve.
dus het duurdere kissie van 135 euro.

erg netjes, goede kwaliteit en niet stuk te krijgen
daar zitten in sleeves al mijn cd's en singles in +/- 300 in totaal.

aanradertje

je moet wel wat kracht bevatten!
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
JozefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2005
Laatste: 27-10-2009
Berichten: 64
3-12-2006 05:54
Even een kleine kick.

Ikzelf heb een koffer van CDfreaks. Het cd opbergsysteem is ongeveer hetzelfde als het DJ Sleeve systeem, maar dan een heel stuk goedkoper. Als voorbeeld een setje voor 1000 cd's:
bij DJ Sleeve: 240,- euro
bij CD Freaks: 43,50 euro (inclusief koffer)

De hoesjes zijn dubbelzijdig (2 cd per sleeve) en hangen in kleine u-profielen die als rails dienen zodat je de hoesjes makkelijk in de koffer heen en weer kunt schuiven.

Ik heb een koffer voor 1000 cd's (op de groei gekocht) en eentje voor 200 cd's. Ik raad je NIET aan een grote te kopen aangezien je die moeilijk kwijt kunt, zwaar is en hij niet zo stevig als een kleine is.

Het kost geen drol en werkt superfijn!

[edit]fout linkje aangepast (ipv cd, een dvd koffer gelinkt)[/edit]
Ik spreek überhaupt geen Duits. - Herman Finkers
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1370
3-12-2006 19:18
Scheelt een hoop geld, alleen kun je de originele covers niet goed kwijt in deze sleeves, als ik het goed zie ?
JozefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2005
Laatste: 27-10-2009
Berichten: 64
4-12-2006 01:14
De originele cover past er net niet in idd, ik heb de tracklist een beetje dubbel moeten vouwen en als je het complete boekje erbij wilt doen is de cd er moeilijker uit te halen.
De DJ Sleeve is er wel speciaal voor gemaakt, maar voor mij is het veel te duur en heb ik genoeg aan dit (goedkope) systeem.
Ik spreek überhaupt geen Duits. - Herman Finkers
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
4-12-2006 17:31
Laatst bij toeval ontdekt dat in mijn gewone CD mpa van case logic, het frontje precies past.
En bij die (maand) cd zit aan de binnenkant ook een tracklistje. Was lekker makkelijk.
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
5-12-2006 16:20
Ik heb ook zo'n goedkoop koffertje, alleen na een half jaartje begint hij toch echt uit elkaar te vallen. Ben nu nog op zoek naar een goed systeem om alles mee te nemen, maar waarschijnlijk word het straks gewoon lade's in een flightcase, en dan voor losse boekingen, eventjes wat overladen in een koffer.
Nu ook via de .eu te bereiken.
DjgeertStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-12-2005
Laatste: 18-5-2011
Berichten: 40
7-12-2006 20:46

Jozef schreef:

De originele cover past er net niet in idd, ik heb de tracklist een beetje dubbel moeten vouwen en als je het complete boekje erbij wilt doen is de cd er moeilijker uit te halen.
Ik heb ook zo een cd koffer besteld via internet maar heb hem nooit gebruikt omdat ie zo bouwvallig uit ziet en de originele hoesjes passen er niet in . De dj sleeve's zijn mischien wel duur maar superhandig !!
hahahahahahahahahahaha!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)