Forum > Geluid

Synq SMX-2

(304 reacties. Pagina 12 van 31)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
16-6-2006 23:29
Pre productie model had hier gisteren moeten zijn maarrrrrrrr degeen die hem langs zou brengen heeft een ongelukje gehad en zit met zijn enkelbanden. Als het goed is komt de eerste shipping ook de kant van europa op en zodra er een exemplaar is komt ie deze kant op voor een review.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 7-9-2024
Berichten: 13468
17-6-2006 13:04
SMX-2 is vertraagd (zie ook datum in de webshop).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
17-6-2006 15:45
Reind, ik hoop dat hij zo snel mogelijk jouw kant uitgaat.
Ik heb hem in ieder geval al uit handen gegeven. (werd woensdag opgehaald dacht ik)
Hij zit op dit ogenblik samen met een CDX-2 in een kleine 19" flight ingebouwd.
Bootje met de volle lading zou normaalgezien op 28juni in Antwerpen moeten arriveren...
PlopjeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-5-2004
Laatste: 21-6-2006
Berichten: 3
17-6-2006 18:00
Dan ga ik wel even langs de haven een container halen!
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
24-6-2006 14:29
Inmiddels weer duurder geworden.
Reden?
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
7-7-2006 13:48
SMX-2 is ondertussen binnengekomen en wordt volop uitgeleverd!
TWIDEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-11-2005
Laatste: 15-7-2014
Berichten: 16
7-7-2006 20:34
vandaag opgehaald bij de winkel waar ik hem besteld heb, heb hem nog niet uit kunnen testen aangezien mijn speakers en ampjes verhuurd zijn morgen gaat hij meteen de vuurdoop in omdat hij meteen op een groot festival zal staan (boombox in zaltbommel) waarschijnijk het erste grote festival/feest waar dit ongelofelijk mooie paneeltje staat (tenminste dat hoop ik dan heb ik een leuke prieur hier in NL)
music is a universal language
AutSiderStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2006
Laatste: 31-8-2009
Berichten: 13
8-7-2006 19:43
Juweeltje!

vanaf 4 juli is hij dan eindelijk leverbaar, ik heb hem, na lang wachten, vandaag (070706)ontvangen.

Eerste indruk:
Wauw
Tweede in druk
WAUW!
Derde indruk
Kwijl (doekje)

Wat een prachtig apparaat, een juweeltje, erg veel waar voor de prijs. Ik heb er geen spijt van dat ik nu mijn reloop rmx50 bmp aan de kant heb gezet voor deze.

Pro's:
-De matrix input knoppen, geen gehannis met kabels, gewoon per kanaal kiezen welke ingang je er op wil hebben (incl de ingebouwde sampler).
-Effecten, het is geen grote jonge maar je kan er aardig leuke dingen uithalen om het publiek gek te maken.
-Diversen, er is zoveel in te stellen aan te passen naar eigen smaak/wens, echt super.
-Software kan je updaten als dat nodig blijkt te zijn.
-Headphone aansluiting, PAS OP! deze kan idioot hard! ondanks dat blijft het erg zuiver (of je HP moet van lage kwaliteit zijn, getest met een sony MDR-V700)
-Nog veel meer, maar had ik al gezegt dat hij mooi is?

De con's
-Tot 2x toe gebeurde het dat ik geen effecten hoorde, sterker, het hele geluid viel weg. Of het was een beginners foutje, of de eerste bug die ik tegen kwam. Na lezen van de manual (met opdruk RTFM voorop) is het niet meer voorgekomen, dus tja..

Yep, een bug gevonden
Zonder sd kaartje, kan het geluid van de effecten generator wegvallen (ook het geselcteerde kanaal wat speeld) als de knop op sampler heeft gestaan.
Met sd kaartje, als je het begin van de sampel bewerkt en je haalt er een flink stuk af valt het geluid weg. Ook andere sampels kan je dan niet meer horen en ook het geluid van de effecten werken daarna niet meer.

Hopen maar dat ze snel een update uitbengen van de software (kan je via die sd kaart inladen)

Power off en on lost het probleem tijdelijk op.

-edit-
Als je rustig de sampel bewerkt gaat het wel goed, lijkt wel of de software over zijn nek gaat als je bepaalde handelingen te snel wil doen. Gebruiken van de sampels gaat wel ok, hij reageerd meteen, ook met 2 sampels tegelijk.
(tip: gebruik een sandisk ultra II 512 MB, die is erg snel)

Verders vind ik het een zeer fijne mixer. De effecten klinken echt mooi en zuiver. Geluid van de sampler is ook hoog, cd kwaliteit. Het hele apparaat voelt robuust aan, maar de levens duur moeten we nog even afwachten.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
9-7-2006 14:02

AutSider schreef:

Yep, een bug gevonden
Zonder sd kaartje, kan het geluid van de effecten generator wegvallen (ook het geselcteerde kanaal wat speeld) als de knop op sampler heeft gestaan.
Met sd kaartje, als je het begin van de sampel bewerkt en je haalt er een flink stuk af valt het geluid weg. Ook andere sampels kan je dan niet meer horen en ook het geluid van de effecten werken daarna niet meer.

Hopen maar dat ze snel een update uitbengen van de software (kan je via die sd kaart inladen)

Power off en on lost het probleem tijdelijk op.

-edit-
Als je rustig de sampel bewerkt gaat het wel goed, lijkt wel of de software over zijn nek gaat als je bepaalde handelingen te snel wil doen. Gebruiken van de sampels gaat wel ok, hij reageerd meteen, ook met 2 sampels tegelijk.
(tip: gebruik een sandisk ultra II 512 MB, die is erg snel)

Verders vind ik het een zeer fijne mixer. De effecten klinken echt mooi en zuiver. Geluid van de sampler is ook hoog, cd kwaliteit. Het hele apparaat voelt robuust aan, maar de levens duur moeten we nog even afwachten.
Hallo Autsider,

De software van de SMX-2 is door en door getest, het verbaast me dus dat je een bug kon ontdekken.
Geen nood echter, als het zo is dan lossen we dit ASAP op door een nieuwe software online te zetten.
Eerst moet ik echter een érg duidelijke omschrijving van je hebben onder welke omstandigheden je probleem optreedt.
Om het forum niet nodeloos te belasten stel voor dit direct via rechtstreeks emailverkeer af te handelen.

Ik stel voor dat je naar volgende link gaat: Synq contactpage en hier de omstandigheden waarin de bug zou optreden "heel gedetailleerd" opschrijft zodat we de bug hier kunnen simuleren. Vergeet niet om je persoonlijk email adres in te vullen zodat we rechtstreeks kunnen communiceren.

Hopende op je snelle antwoord via de Synq site.
Marky
AutSiderStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2006
Laatste: 31-8-2009
Berichten: 13
10-7-2006 11:24

Marky schreef:

Ik stel voor dat je naar volgende link gaat: Synq contactpage en hier de omstandigheden waarin de bug zou optreden "heel gedetailleerd" opschrijft zodat we de bug hier kunnen simuleren. Vergeet niet om je persoonlijk email adres in te vullen zodat we rechtstreeks kunnen communiceren.

Hopende op je snelle antwoord via de Synq site.
Marky
Ik kreeg na verschillende pogingen de melding, failed to send mail
Kan het ook naar commercial.info@beglec.com ?
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)