Forum > Geluid

nieuwe lichte compacte tops

(116 reacties. Pagina 10 van 12)
Moderator(s): Dré
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
15-1-2006 14:49

powersound schreef:

Hoeveel km ligt dat van Brussel ?
Als het te doen is verplaats ik mij wel.
ik gok zon 300 a 350ashamed :$ ( is onderste punte van noord nederland, Drenthe, Vriesland, Groningen, en dan zit Assen midden in drenthewink ;) )
Soms..
Djtommie6Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-9-2004
Laatste: 20-11-2013
Berichten: 85
16-1-2006 19:24
Pl 4.0 Zwaar ding?? Prachtding!! Veel en veel liever dan die Actieve Rcf subs, komt gewoon geen druk vanaf!
Gooi maar eens 1500W RMS op een ESW 1018 en op zo'n kunststof geval! Ik weet wel waar ik voor ga!
Hey Rutger, sponsor jij de fp6400, of koop je er zelf nog 1 bij?
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
16-1-2006 19:58

Djtommie6 schreef:

Pl 4.0 Zwaar ding?? Prachtding!! Veel en veel liever dan die Actieve Rcf subs, komt gewoon geen druk vanaf!
Gooi maar eens 1500W RMS op een ESW 1018 en op zo'n kunststof geval! Ik weet wel waar ik voor ga!
Hey Rutger, sponsor jij de fp6400, of koop je er zelf nog 1 bij?
Hé Tom, Smilies gemist? laugh :D
Pl 4.0 is een prachtig ding, heb ik geen geld voor, net als vele anderen die hier rondlopen... happy :)
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
16-1-2006 20:29
sneaky :V raar geleuter van jullie ook weer..

Ondertussen al wat verder gaan kijken en Powersound heeft me een heel aardig aanbod kunnen doen voor 2* PS110, 2* SW118 en 2* HCA1.5 van AG Audio.

Sparen is ondertussen begonnen, zal nog wel tijdje duren. Maar zal tegen die tijd zeker posten wat het uit eindelijk geworden is!happy :)

Maar heb nog wel 1 vraag waar geen antwoord op kan vinden.

Ik hoor van zowat alle dealers ( 5 tot nu toe ) die ik vraag naar LEM dat ik daar niet aan moet beginnen omdat ze gigantisch veel problemen mee zouden hebben met de elektronica. Rare kuren ed..

En dat ze daardoor gestopt zijn met de verkoop van LEM.

Kan iemand mischien vertellen in hoevere dit waar is?
Soms..
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
16-1-2006 23:19
Het is een beetje brutaal, maar als je concrete voorbeelden hebt dan ZOU je natuurlijk eens met de importeur van LEM kunnen bellen, Heuff, om te vragen hoe het zit.

Maar dan moet je wel met wat meer komen dan van die algemene "horen zeggen" dingen, want ik geloof niet dat meteen alles van LEM zuigt en ik denk ook niet dat een importeur dan iets kan met je vragen. Pak het aan als in: in welke set heb jij interesse, treden er specifiek bij die set volgens al die dealers die je geproken hebt problemen op en zoja welke? Wat doet de fabrikant eventueel om dit op te lossen en hoe snel gaat het met garantie e.d? Na het doen van wat huiswerk zou ik Heuff rustig bellen.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-1-2006 23:36
omdat ze gigantisch veel problemen mee zouden hebben met de elektronica
Allereerst zou ik vragen bij de dealers welke problemen er zijn. Zodat je zeker weet waarom het gaat.

In het verleden zijn er powered mengtafels geweest die wel eens problemen hadden.(ik praat hier echter wel over zeker 10 jaar geleden!)

Met de luidspreker boxen hebben wij echter nooit problemen gehad.

Martin.
kvm entertainment
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
17-1-2006 09:16

Sylvia schreef:

Het is een beetje brutaal, maar als je concrete voorbeelden hebt dan ZOU je natuurlijk eens met de importeur van LEM kunnen bellen, Heuff, om te vragen hoe het zit.

Maar dan moet je wel met wat meer komen dan van die algemene "horen zeggen" dingen, want ik geloof niet dat meteen alles van LEM zuigt en ik denk ook niet dat een importeur dan iets kan met je vragen. Pak het aan als in: in welke set heb jij interesse, treden er specifiek bij die set volgens al die dealers die je geproken hebt problemen op en zoja welke? Wat doet de fabrikant eventueel om dit op te lossen en hoe snel gaat het met garantie e.d? Na het doen van wat huiswerk zou ik Heuff rustig bellen.
Daar ben ik dus ook nog steeds nie achter wat de problemen waren met LEM. Het ging vooral om digatale dingen, zoals bv de processing in de Pegasus. Ook met effecten van bv de RD range live mixers. Het zou een heel leuk merk zijn, maar zodra het elektronisch erg inwikkelt werdt zou het erg onbetrouwbaar zijn.

Denk eigenlijk meer dit lulkoek is..Omdat ze dan willen dat ik daar een systeem van een ( veel ) duurder merk aanschaf. ( zoals bij 1 van de dealers, ik noem geen namen, steeds zat te hengsten op een JBL eon G2 met JBL jrx118.. )

Ik zal eens vragen bij een andere dealer wat nou precies de problemen zijn.. Dacht dat jullie hier mischien wat meer van afwisten maar denk dat ik het toch beter even kan vragen bij de dealers.happy :)
Soms..
Joost Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-2-2002
Laatste: 15-7-2014
Berichten: 466
17-1-2006 12:35
He Mark en Nicolas, als jullie een demo gaan doen eventueel of een afspraak maken om in Assen die AG set te luisteren, kun je mij dan ook even informeren? Ik wil ook wel eens weten hoe dat AG presteerd happy :)

Groeten Joost
I'll tell ya what. I'll do it for a caravan.
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
17-1-2006 14:49

Joost schreef:

He Mark en Nicolas, als jullie een demo gaan doen eventueel of een afspraak maken om in Assen die AG set te luisteren, kun je mij dan ook even informeren? Ik wil ook wel eens weten hoe dat AG presteerd happy :)

Groeten Joost
Zal niet in Assen gaan gebeuren, en zal zeker ook nog wel tijd duren ( eind maart begin april ). Maar denk dat Powersound hier zelf beter over kan vertellenwink ;)
Soms..
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-1-2006 20:19
Als er wat getest gaat worden, en dit gaat iets meer richting het midden des landes plaatsvinden, en je wilt er nog een setje RCF ART322A naast horen, dan mail je me maar.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)