Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 45 van 250)
Moderator(s): Dré
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
15-8-2005 15:10
Nou... als je dacht dat bier erg was, wat dacht je dan van slagroomtaart over je heen laugh :D
Volgende keer Peter!
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
15-8-2005 15:27

Peter schreef:

Nou... als je dacht dat bier erg was, wat dacht je dan van slagroomtaart over je heen laugh :D
OK, verkeerd opgevat, dacht dat -ie me niet geloofde.
Heb vake rmoeite met het begrijpen van Tom z'n posts blijkt dus. laugh :D
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
15-8-2005 16:45
was grap van vrienden op bruiloft.
Kwamen zelf met nóg een taart aanzetten,
bruidspaar zat voor onze show......in het prachtige licht......
wheng taart richting bruidspaar en ons laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
15-8-2005 16:52
En ze wilde haar jurk nog aan haar kinderen geven! laugh :D
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
15-8-2005 19:00

Sylvia schreef:

@RonnieB: wat jij beschrijft zijn geen ergernissen, maar een teleurstelling. Er ging een hoop mis, maar niets eens waar jullie veel aan hadden kunnen doen, lijkt me (behalve dan zelf van tevoren uitzoeken of laden/lossen in een weiland een probleem zou worden).
heb je ook wel gelijk in, avond is verder zonder problemen verlopen, mensen hebben toch nog een hele leuke avond/dag gehad!

het laden/lossen in het weiland zou ook geen probleem zijn trouwens, alleen door alle regen was het onbegaanbaar geworden... op zich had het wel gekund (dr staat een 4x4 voor de kar), maar daarmee word wel het hele weiland omgeploegd, en daar zaten ze ook niet op te wachten denkik wink ;)

je zit hem dan wel ff te knijpen, houdt het wel op met regenen, en hebben we op tijd alles staan!

Het was zelfs zo erg, dat op een gegeven moment het water in de tent omhoog kwam! tent stond op het laagste punt van het weiland, en dr lag alleen een houten-vlonder vloertje in... als je door de tent heenliep, kwam het water al tussen de vlonders door!

1 van de gasten (volgens mij familie van het bruidspaar) heeft toen maar zn overal aangetrokken, en heeft een aantal geulen gegraven, om zo het water weg te krijgen...
Music is what feelings sound like...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
16-8-2005 00:16
Dat jij niet op tijd kan beginnen kan men jouw door onvoorziene omstandigheden nooit verwijten.
Uiteraard probeer je het wel, maar je kan geen ijzer met je handen breken.

Tevens moet je je afvragen of de situatie wel veilig genoeg is om zon hele stroomslurpende discotheek in een aquarium te zetten....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
OverkillStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 11-11-2013
Berichten: 62
16-8-2005 13:32
mijn oom had een keer een familiefeest georganiseerd, weet niet meer waarvoor het was, maar het was iets belangrijks. ik was ongeveer 8 a 7 jaar oud. ze hadden dus ook licht&geluid gehuurd. (ik moet ook van tevoren vertellen dat ik altijd al wat met techniek heb gehad, sloopte de dure hifi toren van mijn ouders toen ik zeven was, had een barst gemaakt in de toen twee uur nieuw gekochte breedbeeld tv uit '96 (ik was toen geloof ik 6 a 7), enz, enz, enz. je kent het waarschijnlijk wel. mezelf meerdere keren onder 220 gezet. zelfs de computer slopen kreeg ik wel weer voor elkaar. ('t is dat mijn ouders niet failliet zijn aan nieuwe stoppen kopen ;) ))

maargoed dat familiefeest. ik vond dat feest erg leuk, ze hadden van die lampen die heen en weer gingen over de dansvloer, gobotje veranderde ook. (nu weet ik wel dat dat een scan is maargoed.) stond ook een vrij forse installatie. de DJ regelde alles in z'n eentje. toen op een gegeven moment de DJ koffiepauze ging houden, was ik toch wel erg nieuwsgierig wat daar hij daar nou eigenlijk allemaal deed, zag er zo leuk kleurig uit :D, dat mengpaneel was een 19" mengpaneel 8O. (wist ik toen natuurlijk nog niet). dus ik probeer geluid te krijgen uit dat ding alle schuifjes heen en weer, knopjes draaien maar geen geluid hoor niks... toen zag ik dat er ook een cd-speler was, en ik druk dus op de play knop en die installatie begint ineens, terwijl iedereen vredig met elkaar aan het praten is, te blazen. klonk niet best. ik dacht bij mezelf als 7 jarige kleuter zoeits van oeps..... na een minuut stond dat ding nog te blazen en ik wist niet wat ik moest doen. komt die DJ er aan hollen zet dat ding uit en begint een hele preek tegen mij te houden. weet niet wat die nou eigenlijk zij, te lang geleden, maar hij was niet blij :D :(

Ik weet het het is niet mijn ergernis, maar waarschijnlijk wel eentje van hem. (toevallig niet iemand hier die dit zelfde verhaal heeft meegemaakt aan de andere kant? tis nu zon 8 jaar geleden. ik zie nog al die mensen in de zaal zich rot schrikken.:X

voor de mensen die nu denken dat ik nog alles sloop, nee dat is niet meer zo. nu maak ik ze gewoon. (had altijd al een voorliefde voor mengpanelen haha )

zo. nou ben ik klaar met schrijven.
Nu Drive-in Discotheek Ligando.
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
16-8-2005 14:12
Moet die DJ maar bij z'n app. blijven. Dit soort voorvalletjes kun je niet uitsluiten, verder vind ik het raar als een DJ (tijdens zijn show?) "koffie-pauze" gaat houden, kom op zeg... Voor een band is dat allemaal iets anders, die mensen zijn lichamelijk ook wat zwaarder bezig, een dj kan echter ook onder het draaien wel wat drinken.
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
OverkillStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 11-11-2013
Berichten: 62
16-8-2005 14:47
zelf dacht ik aan versterkers uitzetten maar wat jij zegt is inderdaad nog beter.
Nu Drive-in Discotheek Ligando.
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
16-8-2005 15:07
zelfs als de versterkers uitstaan kan er iemand je aperatuur afbreken. Het publiek heeft hier dan wel geen last van.
exit night into LIGHT

Terug naar forum Reageer (zonder quote)