Forum > Off-Zone

Wat doe jij in je vakantie?!

(88 reacties. Pagina 4 van 9)
Moderator(s): Dré
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
8-7-2005 00:26
Ikke:
- veel centjes verdienen bij de baas
- m'n hoofd leeg laten lopen van het afgelopen schooljaar
- 1 augustus 10 dagen naar hongarije (siofok) feesten (en ja, dit keer aan de "goede" kant van de booth;-))
- heel veel "dit-nog-en-dat-nog-even-dingen" doen voor de show. Kleine dingen welke zijn blijven liggen en flink rondneuzen naar een andere aanhangwagen.
- heel veel plezier hebben in de zomerse sfeer op feestjes. Je kent het wel: dat "bailando-vamos-baila-etc" gehalte...
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
8-7-2005 00:41

Logical] schreef:

zo uit m'n hoofd is er zoiets als de hoogste of langste achtbaan(misschien op een pier?) dacht het wel.
De (pepsi) Big Max, inmiddels al heel lang niet meer de hoogste baan. Hij schijnt ook erg tegen te vallen als ik de verhalen van de vader van mijn vriendin moet geloven (erg handig, de hele familie van mijn vriendin is net als mij kermis en pretparkgek razz :p ). Ik ben benieuwd wat ik ga aantreffen daar, maar ik ga voornamelijk voor Thorpe Park en Alton Towers happy :)
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
8-7-2005 00:54
pff... vakantie??

ik zit (lekker) thuis, en heb nog genoeg te doen! vandaag de rolletjes in mn cdspelers schoongemaakt, morgen waarschijnlijk ff nieuw schuim voor mn speakers zetten, en ik moet ook nog steeds 2 cdkoffers in mn pc inlezen, en in nieuwe hoesjes doen!
en owja, ook wil ik nog even de binnenkant van een flightcase opnieuw maken, dus ik ben bang dat daarna mn 2 weken vakantie weer op zijn! (en dan moet er tussendoor ook nog gedraaid worden natuurlijk!)
Music is what feelings sound like...
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
8-7-2005 10:26

RonnieB schreef:

pff... vakantie??

ik zit (lekker) thuis, en heb nog genoeg te doen! vandaag de rolletjes in mn cdspelers schoongemaakt, morgen waarschijnlijk ff nieuw schuim voor mn speakers zetten, en ik moet ook nog steeds 2 cdkoffers in mn pc inlezen, en in nieuwe hoesjes doen!
en owja, ook wil ik nog even de binnenkant van een flightcase opnieuw maken, dus ik ben bang dat daarna mn 2 weken vakantie weer op zijn! (en dan moet er tussendoor ook nog gedraaid worden natuurlijk!)
Je hebt werkpaarden en luxepaarden ;) Ik ben liever een luxepaard :D
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
LogicalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2005
Laatste: 18-6-2013
Berichten: 141
8-7-2005 11:29

dj compact schreef:

De (pepsi) Big Max, inmiddels al heel lang niet meer de hoogste baan. Hij schijnt ook erg tegen te vallen als ik de verhalen van de vader van mijn vriendin moet geloven (erg handig, de hele familie van mijn vriendin is net als mij kermis en pretparkgek razz :p ). Ik ben benieuwd wat ik ga aantreffen daar, maar ik ga voornamelijk voor Thorpe Park en Alton Towers happy :)
die is toch op de pier gebouwd? maarja, wat kun je verwachten van een achtbaan die op de pier is gebouwd? laugh :D het was toen allemaal niet open, winter he shut up :X maar we hebben toen in de kerstvakantie heel wat engelsen kwaad gemaakt met ons vuurwerk laugh :D wat ze daar alleen met 2000 hadden en normaal niet doen razz :p
'let there be light'
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
8-7-2005 12:17

mr_jows schreef:

Ik ben liever een luxepaard :D
Sommige mensen zijn nog studenten en hebben het hele jaar bijna vakantie wink ;)

Hier: werken bij de Shell, Hedon te Zwolle, hopelijk nog wat klusjes bij drive in shows en met een beetje mazzel als lj bij een discotheek.
Verder wil ik mijn cd-collectie kopiëren en platen digitaliseren. sad :( Pfff, geen zin in.
Oja, en twee weken zeilen in Friesland en in oktober waarschijnlijk zeezeilen
Beauty hides in the deep
ZinziStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-10-2004
Laatste: 1-6-2018
Berichten: 56
8-7-2005 18:29
ik vertrek zo dadelijk naar india tot 15 augustus. Ik hoop dat dit een leuke tijd gaat worden. Het is in ieder geval een mooie afsluiting van een mooie middelbare-schooltijd
KrisadamStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-2-2005
Laatste: 5-6-2019
Berichten: 56
9-7-2005 00:30
Eerst in juli barman spelen en grof geld verdienen. De dagen die ik vrijaf ga ik wat feestjes bouwen thuis en in gent, wat terrasjes en strand doen. Ook polé polé en de gentse feesten(10days off) staan op het programma in juli.
Van augustus t.e.m. september worden het festivals(marktrock, pukkelpop,leffingeleuren) uitgaan in gent en verder eens serieus leren werken met mijn pas toegekomen 2 axis 9's razz :p

goeie vakantie
Not everyone understands house music... it's a spiritual thing, a body thing... a soooul thing
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
10-7-2005 04:53
Mijn vakantie is al weer om en ik kan maandag weer lekker aan het werk.

Eindelijk..... dat thuis zitten en geen stres hebben is niks voor mij ben ik wel achter want dan word er dus echt geen ene reet uitgevoerd.
Naja einde van het jaar nog lekker een weekje of 2 naar barcelona, al had ik dat gezien het weer van de afgelopen 2 weken beter in deze vakantie kunnen plannen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
10-7-2005 13:57
Vakantie... het lijkt zo lekker, maar je gaat je verveelt je na een tijd verschikkelijk!

Gelukkig over een weekje naar de costa brava, tot die tijd vooral veel van de nederlandse zon genieten, en de tijd dat die zon er niet is druk bezig met Halloween, komt er ook weer aan. Groot feest dat ik hier met een paar andere organiseer, heel vet, de hele buurt doet mee. Inclusief trick or treat natuurlijk wink ;)
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug

Terug naar forum Reageer (zonder quote)