Forum > Newbie Forum

Eerste optreden: praktische zaken

(111 reacties. Pagina 4 van 12)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 10-7-2024
Berichten: 9476
18-10-2004 22:10
Ik denk dat een gemiddelde wassertette meer krassen op een auto maakt dan jij met een schone spons,
ik denk ook dat je met de hand beter en grondiger wast dan een automaat. Je komt ook op plaatsen waar een automaat niet bij kan.
En afdrogen is een kwestie van afzemen, en even nalappen met een oude theedoek.

Maar als je liever lui dan moe bent, en je handjes niet vuil wilt maken, zeg dan dan gewoon razz :p
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
LukasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 12-11-2004
Berichten: 69
19-10-2004 08:09

Tom schreef:

Ik denk dat een gemiddelde wassertette meer krassen op een auto maakt dan jij met een schone spons,
ik denk ook dat je met de hand beter en grondiger wast dan een automaat. Je komt ook op plaatsen waar een automaat niet bij kan.
En afdrogen is een kwestie van afzemen, en even nalappen met een oude theedoek.

Maar als je liever lui dan moe bent, en je handjes niet vuil wilt maken, zeg dan dan gewoon razz :p
5.00 (dat is iets redelijker) x 30 huizen in de straat = 150,00 en gemiddeld heeft men hier 1.5 auto = 225.00 laugh :D

Ze kunnen bij mij wel een abbonoment afsluiten voor elke 2 weken laugh :D. Totaal 225.00 x 26 = 5850.00. Niet slecht, Tom wink ;).
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
19-10-2004 19:24
En jij denkt dat iedereen zijn auto gewassen wil hebben/ thuis is, etc.... wink ;)
schnappi???
LukasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 12-11-2004
Berichten: 69
19-10-2004 21:17

dj mikkie schreef:

En jij denkt dat iedereen zijn auto gewassen wil hebben/ thuis is, etc.... wink ;)
Ga net zo vaak langs tot ze er zijn razz :p. En anders begin ik gewoon met wassen, stop de rekening in de bus laugh :D.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 7-7-2024
Berichten: 1207
19-10-2004 21:24
Mensen zien te vinden waarvan je hun auto mag wassen valt tegenwoordig niet mee.
Heb het een aantal jaar geleden geprobeert en kwam met ver over de 100 huizen misschien op een man of 5 die hun auto wilden laten wassen.
Nou weet ik niet hoe oud Lukas is, maar ik kan me nu ook wel voorstellen dat ik mijn auto echt niet laat wassen door een jong broekie.
En let's face it: iemand die je wel je auto zou laten wassen (qua leeftijd) verdient met een normaal bijbaantje veel meer dan waarvoor jij je auto wilt laten wassen.
Een jong iemand doet het omdat hij misschien nergens mag werken of daar te weinig verdiend, zo iemand laat je niet aan je auto zitten.
Een ouder iemand wil geen auto's meer wassen omdat hij veel beter betaald werk heeft waar hij waarschijnlijk minder hard voor hoeft te werken.
Daarom zijn wasserettes zo handig wink ;)
Darth Crossfader
LukasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 12-11-2004
Berichten: 69
19-10-2004 21:43

DJ.T schreef:

Mensen zien te vinden waarvan je hun auto mag wassen valt tegenwoordig niet mee.
Heb het een aantal jaar geleden geprobeert en kwam met ver over de 100 huizen misschien op een man of 5 die hun auto wilden laten wassen.
Nou weet ik niet hoe oud Lukas is, maar ik kan me nu ook wel voorstellen dat ik mijn auto echt niet laat wassen door een jong broekie.
En let's face it: iemand die je wel je auto zou laten wassen (qua leeftijd) verdient met een normaal bijbaantje veel meer dan waarvoor jij je auto wilt laten wassen.
Een jong iemand doet het omdat hij misschien nergens mag werken of daar te weinig verdiend, zo iemand laat je niet aan je auto zitten.
Een ouder iemand wil geen auto's meer wassen omdat hij veel beter betaald werk heeft waar hij waarschijnlijk minder hard voor hoeft te werken.
Daarom zijn wasserettes zo handig wink ;)
Tsja... Ik ben 14, nog jong. Maar eer ik die appratuur helemaal heb ben je toch al een tijd verder.

Overigens vind ik (schakel ff over naar ander onderwerp, doe ik wel vaker) rigging heel belangrijk. Ga dus geen goedkoop spul kopen, maar de VMB standaards met een meter of 4 truss. Dan maar wat langer sparen, maar het is best fijn dat het geheel niet naar beneden kom als ik m'n favo nummer zit te spelen razz :p.
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
19-10-2004 21:46
Ehm.. ik heb natuurlijk geen idee hoe goed je bent enzo, maar het lijkt er zo op dat je een hele drive in show wilt kopen, maar dan de "booth"vervangen voor alleen een keyboard? Wil je dan hele feesten verzorgen? ik denk dat je eerder als achtergrond muziek gehuurd zal worden, of zie ik dat verkeerd?
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 10-7-2024
Berichten: 9476
19-10-2004 23:53

DJ.T schreef:

Mensen zien te vinden waarvan je hun auto mag wassen valt tegenwoordig niet mee.
Heb het een aantal jaar geleden geprobeert en kwam met ver over de 100 huizen misschien op een man of 5 die hun auto wilden laten wassen.
Op een jaarmarkt komen gemiddels 20.000 mensen voorbij, en ik ben al blij als ik tussen de 30 en de 50 matjes kan verkopen op zo'n dag........Dus niet zo lui hè
Nou weet ik niet hoe oud Lukas is, maar ik kan me nu ook wel voorstellen dat ik mijn auto echt niet laat wassen door een jong broekie.
Als je je serieus voordoet, en je spreekt van te voren af dat men niet hoeft te betalen als het werk ze niet bevalt, dan krijg je prima klanten hoor, ik ben er mee op mijn 11 begonnen, en op mijnn 19de mee gestopt.
En let's face it: iemand die je wel je auto zou laten wassen (qua leeftijd) verdient met een normaal bijbaantje veel meer dan waarvoor jij je auto wilt laten wassen.
Ik denk niet dat je tot en met je 19de een baan vind waarbij ze je 10 to 15 euro per uur netto zullen uitbetalen......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
LukasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 12-11-2004
Berichten: 69
20-10-2004 08:17

DJ Jus schreef:

Ehm.. ik heb natuurlijk geen idee hoe goed je bent enzo, maar het lijkt er zo op dat je een hele drive in show wilt kopen, maar dan de "booth"vervangen voor alleen een keyboard? Wil je dan hele feesten verzorgen? ik denk dat je eerder als achtergrond muziek gehuurd zal worden, of zie ik dat verkeerd?
Ik wil geen drive in show kopen, ik wil een keyboard show gaan maken, enkel de CD-spelers (of wat dan ook) word vervangen door een keyboard. Verder ga ik ook niet mixen e.d. wink ;).
LukasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 12-11-2004
Berichten: 69
20-10-2004 20:01
Ik ben nu al een tijdje wat aan het vergelijken, echt klasse van Dre dat er reviews in te voeren zijn, zie je nergens anders! Ik heb niet zo'n groot budget maar dit lijkt me wel wat qua audio: ik weet dat je voor een Smart prijs geen Ferrari mag verwachten, maar mijn vraag is meer of ik kwaliteit krijg voor m'n geld wink ;). Het setje is bedoeld voor max. 50 personen, hoeft niet zo te dreunen als drive-in. Versterker: Dap palladium 1200 en speakers: Dap K115. Verder een Behringer mixer maar die hebben ze niet dus dat heeft weinig zin hier te vermelden.

Lukas.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)