nieuwe Mozilla
(23 reacties. Pagina 1 van 3)Moderator(s): Dré
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 12-10-2004 17:45 |
Ik ben sinds vandaag blije gebruiker van Mozilla FireFox en ik moet zeggen: Petje af. De snelheid van deze browser is echt een stuk beter en hij is bovendien een stuk leger (hou ik erg van). Dus bij deze: mozilla.org en probeer het eens. (ow, wat me al meteen opvalt: ik kan nu geen smileys meer toevoegen aan het bericht met de knopjes erboven...) | |
Volgende keer Peter! | |
EricStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-10-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 455 | 12-10-2004 18:05 |
Peter schreef: (ow, wat me al meteen opvalt: ik kan nu geen smileys meer toevoegen aan het bericht met de knopjes erboven...) | |
Hoe meer kennis hoe meer twijfel | |
MaxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2002 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 1855 | 12-10-2004 18:25 |
Heb nu IE én Mozilla op mijn computer staan, maar moet zeggen dat ze beide hun voordelen hebben, Mozilla is Sneller maar helaas geeft deze nogal regelmatig problemen met site's waar veel frames etc gebruikt worden (en hier gebruik ik dan ook IE voor). | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 23-11-2024 Berichten: 13474 | 12-10-2004 18:42 |
De j@vascript code van het invoegen van smilies werkt inderdaad niet in alle browsers. Bij Mozilla en Opera schijnt het niet te werken. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
Didier_SStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-1-2003 Laatste: 13-11-2011 Berichten: 747 | 12-10-2004 18:56 |
Dré schreef: De j@vascript code van het invoegen van smilies werkt inderdaad niet in alle browsers. Bij Mozilla en Opera schijnt het niet te werken.konqueror.kde.org | |
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records. | |
DacideStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 31-3-2014 Berichten: 696 | 12-10-2004 19:04 |
Eric schreef: Peter schreef: (ow, wat me al meteen opvalt: ik kan nu geen smileys meer toevoegen aan het bericht met de knopjes erboven...) | |
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 12-10-2004 20:07 |
Ligt wel aan mozilla, als het met IE mogelijk is moet het met mozilla ook kunnen. Ik heb op verscheidene website's problemen waar ik geen fout in heb kunnen vinden met de W3C validator maar waar firefox de pagina niet juist toonde. Waar mensen dus al jaren over lopen te zeuren...... dat microsoft zich niet aan die standaard houd..... is ook het probleem bij anderen. Alleen hoor je er dan ineens niemand over. Voordeel van Internet Explorer is dat ie zelfs van de grootste puinzooi aan HTML nog een pagina kan maken. Geef mij 1 browser die dat ook kan....... Kijk ik vind het heel goed dat er op veiligheid word gelet maar het lijkt wel of mensen steeds panischer gaan worden als het om veiligheid op internet gaat, hey hallo gewoon niet teveel van die blote billen site's bezoeken en daar te vaak op ja klikken. Ik heb nog nooit last gehad van een virus, exploit, trojan of wat dan ook, en dat is simpel vol te houden door niet overal klakkeloos op ja te klikken. En als je je update's van IE netjes bij houd is het net zo veilig als mozilla. Wat betreft de snelheid, ze ontlopen elkaar vrij weinig hoor. Ik heb zelf persoonlijk het idee dat IE nog altijd sneller is als mozilla/firefox. Wat betreft bugs, IE is de meest gebruikte browser ter wereld. Ik denk dat ie op 90% van de desktop systemen op de hele aardkloot word gebruikt, niet zo raar dus dat er bugs worden gevonden. Er worden ook bugs gevonden in firefox, werd 0,9 niet ineens sneller gereleased vanwege een behoorlijk veiligheids lek..... En ja ik heb ze beide geinstaleerd, ik gebruik firefox veel vanwege het tab blad browsen en voor grote downloads vanwege de resume functie. Moet wel heel eerlijk bekennen dat ik het steeds minder ben gaan gebruiken sinds ik IE6 heb geinstaleerd met service pack2 van windows XP. Het enige wat er nog mist is een resume functie in IE. Maar het is goed dat er meer alternatieven komen, microsoft ging tenslotte wat doen aan IE toen bleek dat firefox in opmars was. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
PatrickKStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-4-2003 Laatste: 14-6-2011 Berichten: 351 | 13-10-2004 09:08 |
Reind schreef: Ligt wel aan mozilla, als het met IE mogelijk is moet het met mozilla ook kunnen.W3c valideert volgens mij toch echt geen j@vascript, worden gewoon genegeerd. En als mozilla fabrikant-specifieke j@vascript netjes negeert zonder meteen over de zeik te gaan, dan is dat een pluspunt voor mozilla. | |
-- Let's do it my way and get it right the first time -- | |
DacideStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 31-3-2014 Berichten: 696 | 13-10-2004 09:09 |
youve got a point Reind. Ik erger me wel vooral aan het feit dat I.E. nog steeds een ander model van het boxmodel hanteerd. Voor developers/designers welke puur CSS design gebruiken is dit een klote probleem. Want altijd maar in de weer zijn met die boxmodel hacks is ook niet de bedoeling..... Maar IE wordt idd steeds beter.. | |
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 23-11-2024 Berichten: 13474 | 13-10-2004 11:06 |
PatrickK schreef: Reind schreef: Ligt wel aan mozilla, als het met IE mogelijk is moet het met mozilla ook kunnen.W3c valideert volgens mij toch echt geen j@vascript, worden gewoon genegeerd. En als mozilla fabrikant-specifieke j@vascript netjes negeert zonder meteen over de zeik te gaan, dan is dat een pluspunt voor mozilla. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |