Waar vervoeren jullie de drive in mee?
(2184 reacties. Pagina 4 van 219)Moderator(s): Dré
BobWStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-2-2003 Laatste: 8-8-2014 Berichten: 490 | 6-3-2003 22:12 |
Maar Max, het is toch zeker niet zo moeilijk om al jouw aparatuur in die Astra te douwen [dan neem ik wel aan dat het geen 3-deurs of coupe uitvoering is, maar gewoon een station of hatchback]. En begrijp ik nou uit je dat jullie nu een andere auto hebben?, ik neem dan toch aan dat die niet minder ruimte heeft als die Astra [ik zou er als ik een andere auto kocht qua ruimte zeker niet op achteruit willen gaan], en aangezien er al posts zijn waarin staat dat alles in een Saxo gestouwd wordt, zou dat bij jouw toch zeker ook wel moeten lukken?! Groeten, Bob | |
MaxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2002 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 1855 | 6-3-2003 23:09 |
BobW schreef: Maar Max, het is toch zeker niet zo moeilijk om al jouw aparatuur in die Astra te douwen***** Groeten, Bob tot nu toe past het wel hoor, maar ik wil binnekort alles in flightcase's bouwen zodat de apparatuur beschermt is, en ik ben bang dat we dan erg krap gan zitten, verder wil ik de show ook gaan uitbreiden met sub's en ik ben bang dat het dan al helemaal NIET gaat, dus wordt het 2x rijden | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 6-3-2003 23:35 |
musickid schreef: Heej tom daar heb je wel gelijk in maar volgens mij kan het bij lang niet alle auto's hoor.Ik noem nu maar en heel stom voorbeeld maar bijvoorbeld bij een porsche (ik zij toch dat ie stom was ) Maar zoals ik al zij er zijn toch ook auto's waarbij het niet kan of mag of zit ik er nu naast? Je vind alleen geen trekhaak voor dingen als Ferrarie enzo. Voor de rest kan je voor elke normale auto een trekhaak krijgen. Max schreef: mijn vader wil er geen trekhaak achter laten makenEn je kunt je vader ook vertellen dat een trekhaak ook handig is voor fietsen achterop de auto mee te nemen. En je kunt je vader ook vertellen dat een trekhaak een uitstekende verdediging is bij achterop parkerende auto's, almede kop staart botsingen bij stoplichten. Meestal heb je dan niets aan je auto, hooguit een verbogen trekhaak. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
DJ HanSie VStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2003 Laatste: 11-4-2015 Berichten: 219 | 6-3-2003 23:52 |
Weet er iemand wat je betaalt voor een redelijk grote aanhanger met 2 as? Iemand een site ofzo? | |
DJ AroZStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-2-2003 Laatste: 27-12-2003 Berichten: 123 | 7-3-2003 08:06 |
hier hansie v www.ikwileensiteovereen2asseraanhangwagen.nl | |
The LoungemasterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-2-2003 Laatste: 29-2-2004 Berichten: 21 | 7-3-2003 10:43 |
www.paknbak.nl -->> is goedkoper dan boedelbak en bij (bijna) alle shell-stations verkrijgbaar. Niet dat ik een shell-fan ben, maar ze zijn nou eenmaal stukken goedkoper dan andere aanhanger verhuurders. En ja, zo'n grote dubbelasser met huif haalt volgeladen best de 160 achter een nissan Almera TD 2.0 Want daar passen niet zoveel vierkante kissies in... | |
ah, das nie waar heh..?!? | |
BENjptStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-6-2002 Laatste: 12-6-2006 Berichten: 98 | 7-3-2003 13:27 |
DJ Statler schreef: ahum... wij zijn er tot nu toe geslaagd om alles in een Citroën Saxo te stouwen....-truss en statieven op het dak in de koffer (met platgelegde achterbank): -speakers (4 x JB Systems TS15) -amp -lichtsturing -8 x par 56 -1 flight met mixer en twee dubbele CD-spelers op de passagierszetel en daarvoor: een stuk of tien CD-koffers maar ja, binnenkort wat uitbreiden, dus we kijken maar beter naar iets anders uit... :-) | |
Love, Live and Light. The 3 most important things in life! | |
MaxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2002 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 1855 | 7-3-2003 13:36 |
BENjpt schreef: DJ Statler schreef: ahum... wij zijn er tot nu toe geslaagd om alles in een Citroën Saxo te stouwen....-truss en statieven op het dak in de koffer (met platgelegde achterbank): .... want onze Astra is een stukje groter en daar gaat mijn disco al moeilijk in | |
BobWStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-2-2003 Laatste: 8-8-2014 Berichten: 490 | 7-3-2003 14:58 |
1 x bewerkt. Laatst door BobW op 7-3-2003 15:33 Maar max, die Astra heb je dus nog wel als ik het goed begrijp, en je zou precies zoals Tom zei zelf een haakje kunnen betalen, lijkt me niet zo duur omdat een Astra een auto is die heel erg veel rondrijdt en de onderdelen en accesoires zijn dan lijkt mij minder duur.Ik vind het toch knap dat alles als er flightcases omheen zitten er niet meer in zou passen [gewoon proberen, wie weet past het toch ], ik weet niet wat het voor uitvoering is, een coupe en een sedan zijn wat moeilijker, maar met een hatchback of station zou het zeker moeten lukken. En Tom, als je met een trekhaak een kopstaart botsing krijgt bij ongeveer 50KM/H heb je wel degelijk schade, je ziet het niet maar je hele auto is compleet ontzet, dus een trekhaak nemen voor de veiligheid lijkt me niet nuttig, als je echt veilig wil rijden draag je altijd je gordel [ook achterin!!] en het is nog mooier als je er airbags, gordelspanners en hoofdsteunen achterin bijhebt. Groeten, Bob | |
DJ HanSie VStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2003 Laatste: 11-4-2015 Berichten: 219 | 7-3-2003 20:32 |
Jullie dwalen errug af Iemand inmiddels al een goeie site gevonden waar ze aanhangers verkopen? Edit -> Lama..-> aanhanger.pagina.nl/ | |