Forum > Off-Zone

Wat doen met je ouders?

(69 reacties. Pagina 5 van 7)
Moderator(s): Dré
OverkillStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 11-11-2013
Berichten: 62
27-6-2004 14:24
gewoon je vader zo enthousiast maken dat hij je moeder meesleept.

werkt altijd geweldig, ouders uitspelen laugh :D
Nu Drive-in Discotheek Ligando.
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
27-6-2004 15:31
Vanaf welke leeftijd kregen jullie vrijheid van je geld?
Dus dat je mag kopen wat je wilt zonder toestemming etc.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
27-6-2004 15:35
vorig jaar vonden mijn ouders het ook allemaal maar raar dat ik steeds nieuwe platen moest kopen en apparatuur, ze zeiden; je hebt toch al platen die kan je toch draaien? Maar nu zien ze dat ik bijna elke week moet draaien dus nu doen ze er niet moeilijk over. Meestal komen ze even luisteren wat ik gekocht heb wink ;)

Gewoon laten zien dat je er ontzettend veel tijd in steekt.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
27-6-2004 15:58
Ik denk dat je ouders liever hebben dat je veel tijd in draaien steekt dan dat je die tijd op straat doorbrengt...
Weten ze bovendien ook waar je zaterdagavond uithangt mocht je ergens moeten draaien happy :)

En wat betreft tegen investeren zijn...enerzijds hebben ouders gelijk, ik weet uit ervaring dat het reuze handig kan zijn om rustig aan te doen met je inkomsten zodat je ook in noodgevallen nog een bedrag achter de hand hebt. Aan de andere kant leer je er wel van als je al je geld uitgeeft en dan op een enorme manier op je bek gaat door onvoorziene kosten.

kijk ook eens op www.nibud.nl daar staan altijd wel tips om goed met je geld om te gaan.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
MSSSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2003
Laatste: 10-5-2010
Berichten: 108
27-6-2004 16:26
Ik vertel mijn ouders nooit waar ik moet draaien laugh :D meestal spreek ik ze de volgende ochtend pas en dan vragen ze het wel waar ik geweest ben.
Liefde moet van twee kanten, zowel voor- als achterlangs!:P
DJ SnufStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2003
Laatste: 14-4-2018
Berichten: 75
27-6-2004 22:20
Mijn ouders steunen me gelukkig voor 100% in onze drive-in show. Zijn 7 jaar geleden begonnen op 13 jarige leeftijd (inmiddels 20 en 21), en toen zorgden zij altijd voor het vervoer van de bescheiden drive-in show. Nu hebben we een eigen bestelbus en aanhangwagen, maar pap gaat nog vaak genoeg ff mee om op te bouwen of te assisteren tijdens drukke weekenden.
Gaan met die banaan!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
28-6-2004 00:05
Mijn moeder heeft me bij mijn eerste drive-in show (lang geleden) nog heplen schilderen..... laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
28-6-2004 00:34
Tjah, over een jaartje ben je dood en dan balen ze dat ze je niet hebben laten doen wat je leuk vond. Zo zie ik het! Ik zal mijn kinderen altijd de vrijheid geven te doen wat ze willen en leuk willen. Sommige ouders snappen dat nog steeds niet! ;)

Gelukkig ben ik wel zo opgevoed. Heb altijd veel geld gehad (omdat ik er ook harder voor werkte). Moest alles zelf betalen dat wel. Nooit zakgeld gehad. Leren wat geld is en dat het niet uit de lucht komt vallen, dan kun je er uiteindelijk op latere leeftijd goed mee omgaan.

Ouders die hun kinderen dingen verbieden zijn echt niet slim bezig. Laat ze maar eens lekker op hun bek gaan. Daar leer je pas van ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
28-6-2004 02:41

mr_jows schreef:

Tjah, over een jaartje ben je dood en dan balen ze dat ze je niet hebben laten doen wat je leuk vond.
Lekker positief blijven ja wink ;) laugh :D

Maarja, toen ik me Marquant halen ging toen der tijd zeiden ze ook: "Wat een zeepkisten!" toen kwamen de MC15's.. ook eventjes niet al te blij mee razz :p De SF25's waren al helemaal een ramp (de trap omhoog lukt dus niet in je eentje!) toen die subjes van Sjoerd, je zou me vader's gezicht de eerste keer niet hebben willen zien (en de schade die de trap(leuning e.d.) geleden heeft, haha) uhm, toen de RW15's vervanging door de MC15's, vonden ze oké wel.. Geen gezeur enzo meer gehad, nu 4 PR115b's.. Tsjah, eerste blik even: Sjonge jonge jonge.. En uurtje later is het weer goed.. Was het wel, ze zeuren nu helemaal niet meer, nee.. eigenlijk niet..
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
28-6-2004 12:38

mr_jows schreef:

Tjah, over een jaartje ben je dood en dan balen ze dat ze je niet hebben laten doen wat je leuk vond. Zo zie ik het! Ik zal mijn kinderen altijd de vrijheid geven te doen wat ze willen en leuk willen. Sommige ouders snappen dat nog steeds niet! ;)

Gelukkig ben ik wel zo opgevoed. Heb altijd veel geld gehad (omdat ik er ook harder voor werkte). Moest alles zelf betalen dat wel. Nooit zakgeld gehad. Leren wat geld is en dat het niet uit de lucht komt vallen, dan kun je er uiteindelijk op latere leeftijd goed mee omgaan.

Ouders die hun kinderen dingen verbieden zijn echt niet slim bezig. Laat ze maar eens lekker op hun bek gaan. Daar leer je pas van ;)
Ben het opzicht harstike met je eens,
Maar zakgeld is geld en wat wil ook graag hebben razz :p
Jij werkt, ik mag niet werken (ja om en in het huis met niet ergenst anders angry ) Als ik op me 13e/14e me vrijheid opeisen als ik werk?

Terug naar forum Afgesloten topic