Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 17 van 35)
Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
6-6-2004 17:32

Tom. V schreef:

In mijn klas is er eentje die wiet rookt!! 15 jaar! En die gaat daar ook een beetje mee stoefen! Dit geeft toch weeral duidelijk aan dat het alleen maar is om stoer te doen of erbij te horen (ze heeft slechte vrienden,...) Ik vind dat ook dat het DJ-milieu altijd in verband gebracht wordt met drugs en overmatig alcoholgebruik en ik vind dit zeer spijtig! Maar mijn vraag blijft open: waarom moet je aan drugs beginnen, alcohol oké als het binnen de perken blijft en ze je niet van je barkruk moeten weghalen (als je nog op de barkruk kunt blijven zitten...) maar het kan toch niet moeilijk zijn om te weigeren ??? Ik heb al 2X neen moeten zeggen (15jaar....)Misschien zien sommigen mij nu aan als een softie maar ik ben er redelijk trots op dat ik : niet rook , niet drink , en niet smoor. En al dat geld dat naar die spullen zou gaan gaat nu naar mijn drive-in show wat veel leuker is dan de dag erachter als een zombie rodn te lopen! En die smilie achter hazes post vind ik toch ook al niet kunnen , zo moedig je iedereen aan om het is te proberen!

grts Tom V
1. Was het er maar eentje. Hier in het "ozo nette gooi" staat mn halve klas (3vwo) stijf van de wiet. En bij de Havo de hele klas.
2. 15 jaar! Ze zijn hier in de brugklas al bezig. (12/13 jaar)
3. Het zijn vaak nog niet eens die schoffies die dit soort dingen doen. Vaak zelfs de kinderen van de rijkste mensen. Waarvan de ouders hartstikke lieve mensen zijn.
4. Je moet he-le-maal NIKS qua dit soort dingen.
5. Ik weiger elke week wel een joint of sigaret. En daar word ik schijt, schijt ziek van dat ze me aanzien voor zo'n "gebruiker".

Nogmaals een drankje gaat er zeker in, beetje aangeschoten raken ook maar absoluut niet wat ik om me heen hoor.
"Ik heb met vijf meisjes gezoend" "Mn vader moest me komen halen en nu mag ik niks meer drinken tot mn zestiende".
"Ik had het hele weekend koppijn, ik was stronken."
Moeten diegenen lekker zelfweten maar NOT ME!!

Om weer even ontopic te gaan;
Tijdens draaien etc. hooguit 1/2 biertjes.
Tijdens optreden misschien vier maar zeker niet veel meer.

En daarbij vind ik het ook nog zonde van mn poen!
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
SgrovertStandaard Lid
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
6-6-2004 18:25
1 x bewerkt. Laatst door Sgrovert op 6-6-2004 18:28

GoeieGast schreef:

Tijdens draaien etc. hooguit 1/2 biertjes.
En wat doe je met de andere helft?
Weggooien ofzo? --> zonde sad :(

Ik drink zelf, als ik met de Drive in op stap ben, en zelf moet rijden, helemaal niks. Alcohol en auto besturen gaat niet samen.

Als ik niet hoef te rijden drink ik lekker de hele avond bier. Dit omdat bier lekkerder is dan cola of water.
Tevens hangt het van de locatie af hoeveel ik drink.
Als ik binnen de studentenverenigging daai en geen bier bestel, wordt er even vreemd gekekenen. Omdat ik daar normaal gesproken niks anders drink.
Lost in Music
PeterStandaard Lid
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
6-6-2004 18:27
Een maat van me heeft zelf een aantal plantjes op z'n kamer groeien. Ik vin dat allemaal best, zolang hij mij er niet mee lastig valt. En dat weetie en respecteert hij ook en dat vind ik dan wel netjes. Helaas gaat dat niet altijd zo.

Maaaar, ik vind een jointje een stuk minder erg dan alcohol. Er zijn een stuk meer gevechten als gevolg van (overmatig) alcoholgebruik dan na het roken van een jointje. Ikzelf drink eigenlijk geen alcohol, omdat ik het simpelweg niet lekker vind. De enige alcoholische dranken die ik lekker vind zijn van die zoete drankjes waar je de alcohol niet proeft. En ik drink dat dus ook niet vanwege de alcohol. (als ik het al drink). Er is bij ons wel een tijd geweest dat een groepje in mijn klas (waar ik zelf ook bij hoorde) feestjes had met een man of 10 en dat er dan zoveel gezopen werd dat er mensen aant overgeven waren van de drank. Toen had ik als meestal enige nuchtere persoon zoiets van: 'what the f*ck doe ik hier!?'

Vandaar ook mijn 'afschuw' van carnaval. Teveel mensen waarvan een te groot deel zich lam drinkt omdat je nou eenmaal jezelf lam drinkt met carnaval. Daar hoef ik dan niet meer tussen te lopen, want ik erger me kapot aan dat soort mensen.

Maar nu dwaal ik een beetje af merk ik. Maar tijdens het draaien voor mij geen drank. Ik wil altijd scherp zijn zodat ik meteen kan reageren als er iets gebeurd. Ik krijg mijn 'roes' wel van een geslaagd feest. wink ;) Als ik niet moet draaien maar gewoon zelf naar een (school)feest ga precies hetzelfde. Dan ben ik meestal al moe (vrijdag) en dan heb ik geen drank meer nodig hoor. Dan kom ik vanzelf wel los.
Volgende keer Peter!
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
6-6-2004 18:53
Met Peter ben ik het volledig eens!! wink ;)

GRTS Tom V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
GoeieGastStandaard Lid
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
6-6-2004 19:09

Sgrovert schreef:

1 OF 2 natuurlijk, niet een halve!
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
SgrovertStandaard Lid
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
6-6-2004 19:25

GoeieGast schreef:

Sgrovert schreef:

1 OF 2 natuurlijk, niet een halve!
Ow ik dacht al wink ;)

Peter schreef:

Vandaar ook mijn 'afschuw' van carnaval. Teveel mensen waarvan een te groot deel zich lam drinkt omdat je nou eenmaal jezelf lam drinkt met carnaval. Daar hoef ik dan niet meer tussen te lopen, want ik erger me kapot aan dat soort mensen.
Hmm ben ik het niet echt mee eens. Als ik carnaval vier, drinkt iedereen gewoon veel. Dat is bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Dat je jezelf lam moet drinken met carnaval is niet waar. In Maastricht zie je met carnaval gewoon een hele hoop feestende en verklede mensen op straat, waarvan er zeer veel bier drinken. Verder hangt er op straat dan gewoon een zeer relaxte sfeer van alles kan, en alles mag. Ik vind de sfeer dan beter dan op een gemiddelde uitgaansavond, en het aantal mensen die niet meer op hun benen kunnen staan zijn op zo'n avond op een hand te tellen.
Lost in Music
PeterStandaard Lid
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
6-6-2004 21:00

Sgrovert schreef:

In Maastricht...
Ik denk dat dat al een hoop zegt. Het verschilt natuurlijk per stad, maar hier in Bergen op Zoom (staat ergens in de top5 van meest gevaarlijke steden oid) is dat best veel.
Volgende keer Peter!
Patrick van VugtStandaard Lid
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
7-6-2004 21:28

Peter schreef:

Sgrovert schreef:

In Maastricht...
Ik denk dat dat al een hoop zegt. Het verschilt natuurlijk per stad, maar hier in Bergen op Zoom (staat ergens in de top5 van meest gevaarlijke steden oid) is dat best veel.
Nooit geweten dat ons stadje zo hoog stond, ik dacht trouwes dat breda nummer 1 was(?) en even over dat jointje of alcohol, door alcohol gebeuren er meer vechtpartijen, maar aan die wiet ect. raken mensen verslaafd, en dan gaan ze inbreken en vern**ken heel hun leven door alleen een "jointje". Liever alcohol dan van die stomme drugs dus!
*Quukske*
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
7-6-2004 21:48
1 x bewerkt. Laatst door Ideedeluxe op 8-6-2004 14:32
Drank heeft op een bepaalde manier een enorme aantrekkingskracht op jongeren benden de 16. In onze regio is het nu al twee keer voorgekomen binnen een jaar, dat een 15 jarige met alcoholvergiftiging moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Probleem: ze kennen hun grenzen niet en....alcohol zuipen (niet drinken) is immers stoer. Bij de ouderen (+16) in deze regio is een krat per persoon eerder regel dan uitzondering. Je bent echt geen softie als je op je 15e een alcoholhoudende drank weigert. Het getuigt juist van verstandigheid en een eigen wil. Er zijn al genoeg die achter de meute aanlopen..... Drugs brand ik mijn vingers maar niet aan, zowel letterlijk als figuurlijk niet, heb er geen verstand van en het heeft toch meer nadelen dan voordelen.

John
I am a TimeDriver!
DjblackdevilStandaard Lid
Sinds: 10-8-2002
Laatste: 7-2-2021
8-6-2004 12:00
Vechten krijg je niet van een joint hoor, dat krijg je van pillen of 'neusvreugd' die laatste 2 zijn flink verboden als je gaat draaien, die 1ste kan, als je maar weet wat je grensen zijn

Terug naar forum Reageer (zonder quote)