Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 16 van 35)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-11-2024
4-6-2004 09:53
Bovenstaande post is geen vrijbrief voor kids <18 om zo te gaan werken.
Fredje is van een heel andere generatie (de mijne laugh :D ) en heeft wel eens wat andere zorgen dan kids van 14 tot 18 jaar.
Dat hoofd leegmaken herken ik wel, ik doe het dan met een paar biertjes, maar ieder heeft zijn eigen manier.
Uitzonderingen:
No alcohol bij kinderfeesten (<18) en handicapfeesten.
Dat is not done!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
4-6-2004 14:55
Dat zeg ik! Waarom zou je drinken op een kinder feest. Je bent een voorbeeld(ja dit is wél degelijk zo) en een slechte ook! Zoiezo is de vraag waarom zal je drinken, Freds voorbeeld uitgezonderd wink ;) . Één biertje heeft 0 effect en het moment dat het echt effect krijgt zijn het er al teveel.

Wel vind ik dat het er de laatste tijd zo overdreven over drank/drugs word gedaan. Ze zijn niet goed, nee dat is bewezen, maar het effect bij normaal gebruik is plezierig. Vroeger werd er net zoveel xtc gebruikt als nu(de laatste 30 jaar is dus vroeger wink ;) ) alleen nu doen mensen overdreven. Neem 1 pil in 4 delen om de 2 uur en je kan de hele avond door gaan(let wel ik gebruik dat niet!) maar tegenwoordig is meer beter dus wil men opeens elk kwartier een hele pil. Vandaar dat er meer sterfgevallen zijn en drugs negatief in het nieuws komt.
HazeStandaard Lid
Sinds: 27-2-2004
Laatste: 5-2-2008
4-6-2004 23:44
Ik heb geen ervaring met draaien op feesten. Maar als ik gewoon thuis draai na flink wat alcoholische dranken genuttigd te hebben, lukt 't mixen voor geen meter.

Na wat jointjes daarentegen gaat 't goed. Ik ben dan helemaal gefocussed op 't mixen, echt supergeconcentreerd. Ik heb 't ook al een keer opgenomen als ik stoned mixte, en toen klonkt 't ook nog goed. Dus niet dat het alleen maar goed klonk op dat moment wink ;)
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
5-6-2004 17:51
Ik heb 1 vraag aan de pillenslikkers en de overmatige alcoholgebruikers: WAAROM?????? sad :(
Waarom kan je niet uit de bol gaan ZONDER die zever!! sad :(
Ik vind het het flauwste excuus dat ik ooit gehoord heb : "je bent dan wat losser" ; WAT THE FU***??? sad :(
Ik vind dat jullie allemaal meehelpen aan het verzieken van het uitgaansmilieu! En nog een goed excuus : DE MAATSCHAPPIJ LEGT HET JE BIJNA OP ;??????????????? Als je dit uitroept ben je toch een karakterloze L*L ???? sad :(
Zo dit moest er even uit,... sad :(

LET OP!! ZIE DIT NIET ALS EEN PERSOONLIJKE AANVAL OP IEMAND V.H FORUM! DIT IS ZOIETS ALS EEN ALGEMENE VASTSTELLING!!

TOM . V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
SnakeEffect Guru
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
5-6-2004 19:39
2 x bewerkt. Laatst door Snake op 5-6-2004 19:42
Alle moraalridders te paard!!

Is het echt nodig om zo uit te vliegen? wink ;)

Mij bijvoorbeeld laat het volledig koud wat een ander doet, zolang men mij er niet mee lastig valt ben ik tevreden. Lijkt me een wijze levensraad om in rust en vrede met elkaar om te gaan.

Los daarvan, vind ik wel dat de heer haze (misschien onbewust) een beetje aanmoedigt tot het gebruik van (tot voor kort in België) verboden middelen. Zeker als je weet dat hier niet enkel volwassenen meelezen.
Big bangVIP Lid
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
5-6-2004 19:40
Amen. wink ;)
Ik ben het er mee eens, drink bier or whatever omdat je het lekker vind en niet omdat het stoer is!
Maar hiermee val ik in herhaling.
Bovendien als ik een avond niet drink omdat ik botweg geen zin heb kijken mensen mij toch raar aan dat ik zo raar doe zonder drank op laugh :D (misschien produceer ik lichaamelijk mijn eigen drug ??razz :p) Wat overigens niet wil zeggen dat ik nooit drink...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
6-6-2004 01:01

Snake schreef:

Mij bijvoorbeeld laat het volledig koud wat een ander doet, zolang men mij er niet mee lastig valt ben ik tevreden.
Inderdaad zolang ze niet dom tegen je aan beginnen te lullen, dood naast je neer vallen of de zooi onder kotsen gewoon lekker laten gaan.
Die mensen merken het vanzelf wel de volgende ochtend als ze wakker worden.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Tom. VStandaard Lid
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
6-6-2004 11:58
In mijn klas is er eentje die wiet rookt!! 15 jaar! En die gaat daar ook een beetje mee stoefen! Dit geeft toch weeral duidelijk aan dat het alleen maar is om stoer te doen of erbij te horen (ze heeft slechte vrienden,...) Ik vind dat ook dat het DJ-milieu altijd in verband gebracht wordt met drugs en overmatig alcoholgebruik en ik vind dit zeer spijtig! Maar mijn vraag blijft open: waarom moet je aan drugs beginnen, alcohol oké als het binnen de perken blijft en ze je niet van je barkruk moeten weghalen (als je nog op de barkruk kunt blijven zitten...) maar het kan toch niet moeilijk zijn om te weigeren ??? Ik heb al 2X neen moeten zeggen (15jaar....)Misschien zien sommigen mij nu aan als een softie maar ik ben er redelijk trots op dat ik : niet rook , niet drink , en niet smoor. En al dat geld dat naar die spullen zou gaan gaat nu naar mijn drive-in show wat veel leuker is dan de dag erachter als een zombie rodn te lopen! En die smilie achter hazes post vind ik toch ook al niet kunnen , zo moedig je iedereen aan om het is te proberen!

grts Tom V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
SStandaard Lid
Sinds: 31-3-2004
Laatste: 24-4-2018
6-6-2004 13:13
als ik een tip mag geven, probeer het allemaal even wat te relativeren...

het is een feit dat als je DJ bent, je redelijk veel in het uigaansmilieu vertoeft. En laat dit nu net een van de plekken zijn waar veel alcohol en drugs wordt gebruikt... Je gaat er zelf ook niks aan kunnen veranderen dan zelf het goede voorbeeld te geven. Hoe harder je ook gaat schreeuwen dat het allemaal slecht is, veel effect zal het niet geven.
Jazeker
PimWStandaard Lid
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 15-12-2010
6-6-2004 13:25
Waarom zou een joint 'erger' zijn dan alcohol? Alcohol is een harddrug. Als alcohol nu pas was ontdekt, zou het verboden zijn (ook in Nederland). De gevolgen die alcohol kunnen hebben op een mensenlichaam (zowel lichamelijk als psychisch) moeten niet onderschat worden. Maar ook joints worden steeds gevaarlijker, er komen steeds sterkere varianten op de markt. Het grote verschil is echter dat alcohol maatschappelijk (vreemdgenoeg) geaccepteerd is.

Dit wil trouwens niet zeggen dat ik anti-drug ben, een biertje gaat er best wel in (wat wil je dan ook: student wink ;) )

Terug naar forum Reageer (zonder quote)