Bouw Nexo Alpha E
(19 reacties. Pagina 1 van 2)Moderator(s): Dré
InfirnoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-6-2004 Laatste: 27-6-2004 Berichten: 1 | 26-6-2004 22:28 |
Hallo Ik ben Menno en ben opzoek naar tekeningen van de alpha E serie van nexo, Ik wil ze enorm graag bouwen maar kan aleen nergens tekeningen vinden over de maaten van de kasten hi/mi en la geschijden. Het huren van kasten is niet echt een optie want het verhuur bedrijf het dichts in de buurt zit in apeldoorn en dat is van emmen gezien een enorme trip. Wie kan mij een linkje toestuuren of een mailtje doen met een andwoord op mijn vraag en de zoektocht voor mij be eindige. Bedankt Menno. | |
MC PartyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-11-2003 Laatste: 27-9-2009 Berichten: 102 | 28-6-2004 14:31 |
Poging en voorbereiding. Poging: Art. 45 StrafRecht stelt de poging tot een misdrijf strafbaar. De maximale strafmaat voor een poging is ingevolge het tweede lid van art. 45 SR een derde lager dan die voor het voltooide delict. Zo is de maximumstraf voor doodslag(art. 287 SR) vijftien jaar gevangenisstraf. Een poging doodslag kan dus met max. tien jaar gevangenisstraf worden gestraft. Een poging is alleen strafbaar als aan een aantal voorwaarden is voldaan. De eerste voorwaarde die art. 45 SR stelt aan een strafbare poging, is dat het voornemen van de dader tot het begaan van het delict zich door een begin van uitvoering van het misdrijf heeft geopenbaard. Art. 46b SR stelt als tweede voorwaarde dat de reden van het niet voltooien van het delict moet zijn gelegen in omstandigheden buiten de wil van de dader. De dader moet dus door van buiten komende oorzaken gehinderd zijn in het volrooien van het misdrijf. Te denken valt aan de inbreker die door de politie op heterdaad wordt betrapt. Als de dader echter uit eigen wil zijn handelingen staakt, is hij niet strafbaar wegens poging. We spreken dan van vrijwillige terugtreding. * Verheugt J.W.P. ,Inleiding in het nederlandse recht. (11e druk). Lees dan ook even art.70, rijksoctrooiwet. Denk dat je toch ff op moet passen met dit soort dingen. Ik weet niet of er een octrooi op zit, maar dan KAN het zijn dat je dus al strafbaar bezig bent. | |
Nu ook schuimparty's ! ;-) | |
DJ baseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-1-2004 Laatste: 11-8-2009 Berichten: 27 | 28-6-2004 21:10 |
amen | |
MC PartyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-11-2003 Laatste: 27-9-2009 Berichten: 102 | 28-6-2004 22:20 |
Nu ook schuimparty's ! ;-) | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 28-6-2004 23:32 |
MC Party schreef: Denk dat je toch ff op moet passen met dit soort dingen. Ik weet niet of er een octrooi op zit, maar dan KAN het zijn dat je dus al strafbaar bezig bent.Zelfs de hoorns van de ps serie is gelijk aan Nexo. De speakers natuurlijk niet i.p.v. zo'n mooie B&C in de 1200 zit er een chinees in te schreeuwen maar ja de prijs is dan ook ongeveer de helft goedkoper. @Infirno Ik denk niet dat er een tekening rondzwerft op internet dus de optie huren is de beste. Dat het bedrijf in apeldoorn zit lijkt mij geen probleem aangezien er tussen de prijs van orgineel en imitatie een enorm bedrag zit. Bovendien kan je dan bekijken welk merk speakers er gebruikt worden. Martin. | |
kvm entertainment | |
RonnyStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-2-2003 Laatste: 30-6-2008 Berichten: 74 | 29-6-2004 19:22 |
En wat dan nog als je nabouwt. Zonder processor klinkt nexo k*t Ge je die dan wel kopen? | |
tis altijd watt | |
JVSVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-5-2003 Laatste: 11-11-2024 Berichten: 540 | 29-6-2004 20:04 |
Zonder processor ben je inderdaad nergens. Het Alpha werkt met de digitale NX241 processor. Voor de PS-serie is eveneens een analoge processor beschikbaar. Deze is eventueel nog wel nabouwbaar (heb ik zelfs plannen voor..). Weet je al welke drivers in de Aplha kasten gebruikt worden ? Grote kans dat hier ook weer een hoop PHL of B&C OEM drivers inzitten die los niet verkrijgbaar zijn.. | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 29-6-2004 22:27 |
JVS schreef: Weet je al welke drivers in de Aplha kasten gebruikt worden ? Grote kans dat hier ook weer een hoop PHL of B&C OEM drivers inzitten die los niet verkrijgbaar zijn..Nexo gebruikt inderdaad PHL, B&C en RCF. Martin. | |
kvm entertainment | |
JVSVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-5-2003 Laatste: 11-11-2024 Berichten: 540 | 30-6-2004 00:10 |
kvm schreef: JVS schreef: Weet je al welke drivers in de Aplha kasten gebruikt worden ? Grote kans dat hier ook weer een hoop PHL of B&C OEM drivers inzitten die los niet verkrijgbaar zijn..Nexo gebruikt inderdaad PHL, B&C en RCF. Martin. Overigens las ik op het J&H forum de ervaringen van personen die PHL los hebben proberen geleverd te krijgen. Het schijnt dat PHL liever geen drivers los verkoopt gezien de moeite die gedaan moest worden om er eentje vanuit frankrijk hierheen te krijgen.. | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 30-6-2004 18:01 |
JVS schreef: Voorbeeldje: Nexo LS-1200 subje (bij het PS15 systeem), voorzien van een B&C 18" driver, echter in 4 ohm.... Als je ze af B&C geleverd krijgt mag je me gelijk wat laten weten :-) Overigens las ik op het J&H forum de ervaringen van personen die PHL los hebben proberen geleverd te krijgen. Het schijnt dat PHL liever geen drivers los verkoopt gezien de moeite die gedaan moest worden om er eentje vanuit frankrijk hierheen te krijgen.. Moeite ? ongeveer 1 a 2 weken levertijd.PHL is los te bestellen via Clofis zoetermeer.Ook zijn er enkele dealers die PHL leveren. Geen probleem dus. Ik denk dat het moeilijkste punt is dat ze jan en alleman niet zomaar willen leveren. Niet elke groothandel is makkelijk met leveren. Martin. | |
kvm entertainment |