Forum > Algemeen Forum

Gestolen vinyl gezocht...

(39 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
DidierStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-8-2003
Laatste: 6-3-2015
Berichten: 159
18-5-2004 23:52
Dit kreeg ik per e-mail toegestuurd van een vriend van me. Mocht jullie iets te koop aangeboden worden van platen e.d., neem dan contact op met onderstaand emailadres. Er staat een mooie beloning te wachten...

Zaterdagnacht 15 mei zijn twee platentassen gestolen uit mijn auto op de parkeerplaats naast de Atmoz in Hasselt. Dit gebeurde ergens tussen 01.15u en 01.30u toen ik naar binnen ging om aan Dj Punisher te vragen of ik mijn platen niet "tijdelijk" in de Atmoz kon zetten. Ik moest namelijk een tijdje later ergens in Roermond draaien en het is natuurlijk geen goed idee om je platen in de auto te laten staan!
Dus ik loop samen met Punisher naar mijn auto om de platen eruit te halen, zijn ze gestolen uit de auto!!!! En dat in een tijd van hooguit 10 minuten... Hier heb ik absoluut geen woorden meer voor, ik dacht dat ik door de grond zakte!!!

DJ tassen een zwarte Magma en een blauwe UDG met samen een inhoud van ongeveer 160 platen. Merendeels groove, progressive, trance en enkele a apella's. Daarnaast is ook mijn Technics koptelefoon gejat, een leren jas en een cd-map.

Ik reik een beloning uit van 1.000 euro aan de persoon die me kan helpen naar het terug vinden van de platen (en de rest)!!!!!!!!!!

Weet je meer mail me: dj_jochem_2003@hotmail.com


Bedankt voor jullie medewerking!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 9489
19-5-2004 00:34
Misschien dan toch slim om een list te posten van de nummers?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
19-5-2004 11:35
Op DJ2DJ kun je de thread live volgen ... momenteel wachten we op de lijst, onze arme stakkerd doet zijn best om zo goed en kwaad mogelijk iets dat op een lijst lijkt in elkaar te boksen. Ik kijk alleszinds om de boel dan door te posten naar hier... als je dan toevallig ergens zo'n gelijkaardige lijst tegenkomt: liever een keer teveel aan de alarmbel trekken dan een keer te weinig!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 1207
19-5-2004 14:35
Hou alle veiling sites goed in de gaten!!

Ricardo.nl
Ebay.nl
Marktplaats.nl

Enz..

Grote kans dat ze daar als eerste op komen te staan, probeer regelmatig ook eens een of twee titels tegelijk bij google in te voeren, dan heb je ook kans dat ze onderdeel van de lijst van de gestolen platen uitmaken.
Darth Crossfader
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
19-5-2004 14:56
Heel erg triest dit. Ik weet niet of hij zijn platen verzekerd heeft? Hij krijgt zijn platen er natuurlijk niet van terug maar toch, scheelt toch weer wat euro's.

Dit is btw niet om lullig te zijn maar het kan ook (mits hij verzekerd is) een geintje zijn om de verzekering even op te lichten.

- Jochem heeft zijn platentas in de kofferbak (natuurlijk op slot).
- Vrienden zien hem naar binnen gaan en openen de auto met de reserve sleutel.
- Vrienden Pakken de tas en doen hem in een andere auto.
- Jochem komt naar buiten met die DJ (alibi).
- Jochen opent kofferbak.
- Jochem en de andere DJ zien beide dat de platen weg zijn (alibi).

Wat ik wil zeggen is dat kan zijn afgesproken dat een paar vrienden (die de reserve sleutel hadden) die platen gepakt hebben en hem in een andere auto hebben gedaan. Beetje acteren en je hebt men al snel overtuigd. Even roermond afbellen (dat zijn tas is gejat) en het komt helemaal overtuigend over. 1000 euro vergoeding voor degene die het vindt vind ik namelijk ook best veel. Ik weet ook niet hoe oud Jochem is?

Vind het namelijk wel toevallig dat binnen 10min die platen weg zijn. Auto op slot, dus men moet mensen iets hebben zien openbreken. Zeker als er geen inbraakschade is is het volgens mij broodje aap verhaal en een vorm van oplichting.

Nogmaals ik weet dat het vaker voorkomt en als het echt zo is gegaan is het gewoon GIGANTISCH triest voor Jochem. Ik heb gewoon mijn twijfels. Vind gewoon de informatie te beperkt. Kan hij aub wat meer informatie verstrekken?

Ik wens Jochem bij deze toch sterkte en hoop natuurlijk dat men iets terugvindt!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 9489
19-5-2004 15:56
Dat het geintje is, gaan we niet vanuit met mensen als Didier,
Deze hebben immers een naam hoog te houden.
Wel als het onbekende mensen zouden zijn, is die mogelijheid wat meer aanwezig.

Wat betreft auto openmaken zonder braaksporen;
Ik kan bijna elke auto welke geen dubbel slot heeft binnen 10 seconden openmaken, dus aan tien minuten heb ik wel genoeg hoor wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
19-5-2004 15:58

Tom schreef:

Wat betreft auto openmaken zonder braaksporen;
Ik kan bijna elke auto welke geen dubbel slot heeft binnen 10 seconden openmaken, dus aan tien minuten heb ik wel genoeg hoor wink ;)
Vandaar al die autoinbraken de laatste tijd razz :p
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
19-5-2004 19:10

mr_jows schreef:

Tom schreef:

Wat betreft auto openmaken zonder braaksporen;
Ik kan bijna elke auto welke geen dubbel slot heeft binnen 10 seconden openmaken, dus aan tien minuten heb ik wel genoeg hoor wink ;)
Nou ben je trots op dan. Daarnaast wil ik je het wel eens zien doen dan. Je woont in HHW ik werk in Alkmaar. Volgens mij zijn het praatjes ;)
Ben bang van niet. Het is maar goed dat Tom (maar ook ik) geen kwade bedoelingen hebben want een gemiddelde auto maak je zonder sleutel bijna net zo snel open als met sleutel (en ZONDER sporen van braak, zonder beschadigingen aan de auto).

Ik heb het geleerd toen ik aan het dakdekken was op de Nissan overslag (in Amsterdam). M'n bek viel open toen ze het demonstreerden (en helemaal toen ze erbij vertelden dat dit bij vrijwel alle auto's zo makkelijk ging).
Edit Mod: Maar goed, genoeg OT gelul over hoe snel je een auto open kan maken. On-Topic please.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
19-5-2004 21:15
die 1000 euro beloning is heel normaal hoor in je platentas zitten veel platen en zullen ook platen zijn die niet meer te krijgen zijn en die je uit het buitenland heb gehaald. en 120 x 9 + 2 x 100 + 150 = ??? ja das wel meer als 1000 dus als die alles nieuw moet kopen is die nog duurder uit
what do you say to the dj?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-5-2004 23:32
Jochem kan dom geweest zijn en zijn platen op de achterbank in het zicht neergezet hebben.

Dit is reeds eerder besproken op het forum, zet apparatuur (cd's of platen) NOOIT in het zicht.
Dit is vragen om moeilijkheden.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)