Forum > Algemeen Forum

klantenkring

(43 reacties. Pagina 1 van 5)
Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
11-5-2004 17:19
hier op het forum zie ik toch veel mensen met een klein setje die toch veel boekingen hebben, minstens een keer of twee drie per maand.
dit is nu echt iets wat mij niet lukt ik draai nog geen 10 keer in het jaar en de afgelopen 2en half jaar is dit ook niet meer geworden.
heb laatst ruim 100 scholen en verenigingen aangeschreven maar ook hierop geen enkele reactie ontvangen.

wat doe ik dan anders dan andere waardoor het bij mij niet wil?

ik had zelf het idee dat het kwam omdat niemand wist dat ik een drive in had, dus heb ik die scholen en verenigingen aangeschreven, maar dit werkt dus ook niet.
wat doe ik verkeerd sad :( ?

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 1370
11-5-2004 17:24
Hoe lang ben je al bezig?

Ik ben nu zo'n 10 jaar "bezig", en heb eindelijk gemiddeld elke week een feest.

Zorg dat je goed draait, dan komen de feesten vanzelf.
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
11-5-2004 17:25
ben nu 2en half jaar echt als drive in bezig, het wil alleen niet echt lukken.

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
11-5-2004 17:27
Misschien is een website iets? Waar je informatie geeft over apparatuur, prijzen, muziekstijlen e.d?
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
11-5-2004 17:31
het idee van een website is leuk maar, ik kan geen website maken.. een website is alleen leuk als hij er netjes en verzorgt uitziet... en het maken van een nette website kost veel geld.

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
11-5-2004 17:44
Dat klopt IDD. Ik ben nu bezig met een gratis website, www.websitemaker.kennisnet.nl/silverline-drive-in
voor het resultaat. Je maakt er niet binnen een minuut een professionele site mee, maar een nette opbouw kun je wel maken.
www.websitemaker.kennisnet.nl
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-5-2004 17:48
Vermeld jezelf in de Gouden Gids.

Bouw een goed netwerk op. Als mensen tevreden over je zijn, dan zullen ze je nummer ook weer aan hun vrienden, bekenden en collega's geven. (Dus, het ligt er vast niet aan, maar heb je ook echt het idee dat je mensen goed van dienst bent en dat ze zo tevreden over je diensten waren? Kan nooit kwaad om daar af en toe eens goed kritisch over na te denken.)

Maak visitekaartjes.

Zoek contact met collega drive-inns en vraag of ze klanten naar je doorsturen op data die zij niet kunnen (en vice versa natuurlijk).

Ik ben het even kwijt, maar ik neem aan dat je al wel minimaal 18 bent? Dat scheelt namelijk ook nogal.

Hier staat ook nog wel wat in:
www.new-line.nl/forum/read/?m=64671#64671
(Hoewel het ook over club-dj's gaat.)
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
11-5-2004 17:51
wij zijn nu een jaar professioneel bezig. Een half jaar geleden is de website veranderd en hebben wij een paar keer gedraaid. Nu de laatste maanden krijgen we zo'n 3 telefoontjes per dag voor drive in shows, losse verhuur en verkoop.

Wij schieten dus nu echt als paddestoelen uit de grond, vandaag gebeld door een groot decoratie bedrijf die ook decoreren voor ID&T party's enz of we even wat parren konden leveren.

Bij de drive in shows gaat het op het moment ook super, zo heb je een half jaar niks te doen en zo moet je een paar klanten doorschuiven omdat je in juni en juli elke week vol zit. Het is dus van belang dat je je klanten goed behandeld, een goed feest neerzet voor niet al teveel geld en toch nog professioneel overkomen.

Wij staan bij elke startpagina, startkabel en whatever ingeschreven. Zorg er dus voor dat alles compleet en netjes is, zoals site, je apparatuur en je draaikunsten. En natuurlijk vriendelijk overkomen op je klanten.

hopelijk heb je hier iets aan?!?
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-5-2004 17:53

roberto schreef:

Bij de drive in shows gaat het op het moment ook super, zo heb je een half jaar niks te doen en zo moet je een paar klanten doorschuiven omdat je in juni en juli elke week vol zit.
Da's grappig, ik word ook helemaal plat gebeld voor juni en juli. Allemaal bruiloften trouwens.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
11-5-2004 17:54
gelukkig bij ons geen bruiloften happy :)

het gaat echt van strandfeesten tot cafés, van schuurfeesten tot het uitlichten van zwembaden en weet ik veel wat nog meer. Agenda ligt op ons kantoor dus ik weet geen exacte datums wink ;)

vorige week belde er iemand voor een strandfeest, maar die belde een paar dagen later toch af omdat de huis dj weer wou draaien. Belde er opeens weer iemand voor een schuurfeest echt zo raar. Ene moment moet je geld gaan lenen als het ware en de andere keer kan je er in zwemmen razz :p
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)