Forum > Algemeen Forum

velleman Vs. ander merk

(49 reacties. Pagina 1 van 5)
Moderator(s): Dré
Dj FlashlightStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2003
Laatste: 22-12-2022
Berichten: 202
21-8-2003 17:46
hoi
Ik zie dat velleman bijna allemaal gelijksoortige producten verkoop, als andere merken. maar is er een groot prijs/kwaliteit verschil?
moi -o-
dj flashlight
ja...
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
21-8-2003 17:49
Velleman gelijksoortige producten? Velleman maakt toch die kleine bouwpakketjes enzo... Verder denk ik dat je vooral betaald voor het merk, maar ik snap hem niet echt, de vraag... beetje raar. razz :p laugh :D
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
21-8-2003 17:49
Sorry, maar deze vraag is veel te algemeen. Als je het nou beperkt tot een bepaald product, dan wordt het misschien nog iets.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Dj FlashlightStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2003
Laatste: 22-12-2022
Berichten: 202
21-8-2003 18:03
sorry dat het zo onduidelijk is. sad :(
velleman verkoop naast die bouw paketjes oo disco verlichting. maar ik bedoel dat er wel bijna 3 verschillende Mushroom's tekoop zijn op de markt.
en velleman 1 van de goed kopere is.
ben ik dan beter uit met een van velleman of een duurderen van bijv. jb systems?
dj flashlight
ja...
Dj_K!nkYAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 23-8-2003
Berichten: 14
21-8-2003 18:12
ja, dat klop, vellemann heeft ook lichteffecten en zelfs scanners, en ook moving head, maar de kwalitijt, ik denk wel redelijk goed, voor zijn prijs!

en, ik heb nog een techno beat liggen van vellemann, die ik verkoop, niemand die hem wil, heb hem nie veel gebruikt, ma, is nie mijn stijl van lichteffect happy :) (125€)
is een soort laser-scanner effect! razz :p

greetz
lol, love the light and the music ! ! !
DJ RaudiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2003
Laatste: 25-2-2006
Berichten: 147
21-8-2003 18:14
heb je daar een foto van?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
21-8-2003 18:15

Dj Flashlight schreef:

maar ik bedoel dat er wel bijna 3 verschillende Mushroom's tekoop zijn op de markt.
en velleman 1 van de goed kopere is.
ben ik dan beter uit met een van velleman of een duurderen van bijv. jb systems?
Die vraag werd ook wel eens gesteld door mensen over Skytec producten. Probleem is dat je iets over het hoofd ziet waar je pas achterkomt als het te laat is. Vraag de leveranciers van Skytec en Velleman producten maar eens naar de beschikbaarheid van reserve-onderdelen. Kans is groot dat je een hele lege uitdrukking op de hoofden van de verkoper(s) zult zien.

Zo hebben we een bepaald forumlid in ons midden die een lichteffect had van Skytec. Na een jaartje of zo hield het apparaat er mee op (en stevig ook). Er was een nieuwe sleepringenset nodig. De importeur kon hem niet helpen (of was het nou wilde???).

En dat zijn dus dingen die wel eens over het hoofd gezien worden. Prachtig mooi, dat 5% goedkopere product MAAR o-wé als je een probleem krijgt...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
21-8-2003 18:17
Aanbieden moet je even doen op het 2e hands forum.

En over velleman. Ik heb een mengpaneeltje gehad van velleman. en het was geen slechte hoor! En met een derby zal het ook niet zo veel schelen. Maar de scanners van velleman (en dan vooral de goedkopere) zijn echt ruk! De spiegel reageert heel traag en is niet snel. En ik vind persoonlijk de kleuren niet helder en de gobos niet mooi.
DJ RaudiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2003
Laatste: 25-2-2006
Berichten: 147
21-8-2003 18:21
haha, je lijkt wel iemand uit de reclame: "De spiegel is heel reageert heel traag en is niet snel" Een beetje dubbelop vind je niet?
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
21-8-2003 18:25

Dré schreef:

Dj Flashlight schreef:

maar ik bedoel dat er wel bijna 3 verschillende Mushroom's tekoop zijn op de markt.
en velleman 1 van de goed kopere is.
ben ik dan beter uit met een van velleman of een duurderen van bijv. jb systems?
Die vraag werd ook wel eens gesteld door mensen over Skytec producten. Probleem is dat je iets over het hoofd ziet waar je pas achterkomt als het te laat is. Vraag de leveranciers van Skytec en Velleman producten maar eens naar de beschikbaarheid van reserve-onderdelen. Kans is groot dat je een hele lege uitdrukking op de hoofden van de verkoper(s) zult zien.

Zo hebben we een bepaald forumlid in ons midden die een lichteffect had van Skytec. Na een jaartje of zo hield het apparaat er mee op (en stevig ook). Er was een nieuwe sleepringenset nodig. De importeur kon hem niet helpen (of was het nou wilde???).

En dat zijn dus dingen die wel eens over het hoofd gezien worden. Prachtig mooi, dat 5% goedkopere product MAAR o-wé als je een probleem krijgt...
Dré je vergeet ook nog de plastice lenzen! razz :p laugh :D wink ;)

Maar het is wel zo, ik denk dat een ADJ veeeel langer meegaat dan een Velleman ding...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)