Forum > PC related Forum

Numark Director Probleem

(5 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
14-6-2008 17:07
Hallo Iedereen,
ben sinds vorige week ook de trotse eigenaar van een numark director laugh :D. maar zit met een probleempje sad :(
Ik heb op mijn hardeschijf een libary aangemaakt met de computer. maar toen ik hem aansloot op de director wilde hij weer "updaten" en als ik hem de opdracht geef dat te doen gaat ie alles importere. Maar dit is toch niet de bedoeling als ik op de pc ook al een libary aangemaakt hebt dan zou die hem toch zo moeten laden?. Verder heb ik alle updates (versie 1.09) erop staan en de libary ook met de nieuwste software aangemaakt op de computer. Wie weet misschien waar het probleem zit?
Boemboem..
SinuzStandaard Lid
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
14-6-2008 17:22
Als je een medium aan de D2 hangt vraagt hij of je hier een nieuwe bibliotheek wil aanmaken ("Update" -> heel langzaam, kan je veel beter op de computer doen) of dat je de bestaande bibliotheek wil laden("Load").
Als je de bibliotheek al hebt aangemaakt op je PC kan je het beste voor Load kiezen.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 22-11-2024
15-6-2008 00:54
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 15-6-2008 22:04
je hebt je antwoord niet helemaal compleet,
hij vraagt: update of load...
dus dan kies je load.

Wel fat 32 schijf mag ik hopen...
Zie mijn andere D2 topic!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjjonStandaard Lid
15-6-2008 21:24
Ok, maar ik had dus een libary gemaakt op mijn losse Hardeschijf, op de hardeschijf staan wel verschillende mapjes dus Mapje Games en de Map muziek, nu heb ik dus de map muziek in het numark geprogramma geliberiseert razz :p maar hij laad hem dus niet, oftewel als ik zeg load dan kan ik naar beneden gaan en naar files maar ik kan niks zoeken zegmaar. Raar toch?
Boemboem..
SinuzStandaard Lid
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
15-6-2008 21:37

djjon schreef:

Ok, maar ik had dus een libary gemaakt op mijn losse Hardeschijf, op de hardeschijf staan wel verschillende mapjes dus Mapje Games en de Map muziek, nu heb ik dus de map muziek in het numark geprogramma geliberiseert razz :p maar hij laad hem dus niet, oftewel als ik zeg load dan kan ik naar beneden gaan en naar files maar ik kan niks zoeken zegmaar. Raar toch?
Nou niet echt eigenlijk. Librarian kan een library aanmaken voor een niet root map van een harde schijf, wil je deze later inlezen moet die map echter wel de rootmap zijn!
Dus als je een library hebt aangemaakt voor D:\Muziek en je wil deze inlezen moet je eerst alle bestanden van deze map naar D:\ verplaatsen/kopiëren. Deze feature is gemaakt om een bibliotheek aan te maken op een intern medium en deze later naar een extern medium te kopiëren. Dit staat overigens ook in de handleiding bij mijn weten (en anders vast op de numark site of het mass-media-players forum van numark.
DjjonStandaard Lid
16-6-2008 13:40
Ok bedankt!, ik zal het is gaan uitproberen happy :) Nu nog even opzoek naar een mooi kistje. Wilde dat van Nijhuis namaken maar heeft iemand de bouwtekeningen hiervan? want als ik mail krijg ik geen reactie...
Boemboem..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)