Forum > Newbie Forum

Reclame op case

(26 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
30-7-2005 11:47
Goedemorgen allemaal,

Ik zit met het volgende probleem; we hebben een nieuwe case gebouwd die op eventuele reclame na op de voorkant van de case klaar is.
We hebben een samenwerkingsverband afgesloten met een evenementen bureau. Allemaal hartstikke leuk natuurlijk maar als hun ons inhuren voor een show mag er geen reclame op onze case aanwezig zijn i.v.m. concurrentie.

Aan de andere kant worden we geboekt voor feestjes zonder dat het evenementen bureau hier tussen zit. Op dat moment willen we uiteraard wel reclame maken voor onze drive-in show.

Ons eerste idee was om d.m.v. stickers onze naam en contact gegevens aan de voorkant van de case te maken. Nu moet het dus op de een of andere manier zo worden dat dit demontabel is.

Wie heeft hier ervaring mee en/of ideeën over ?
Music is live - Live is music
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-7-2005 11:55

mvdb schreef:

Goedemorgen allemaal,

Ik zit met het volgende probleem; we hebben een nieuwe case gebouwd die op eventuele reclame na op de voorkant van de case klaar is.
We hebben een samenwerkingsverband afgesloten met een evenementen bureau. Allemaal hartstikke leuk natuurlijk maar als hun ons inhuren voor een show mag er geen reclame op onze case aanwezig zijn i.v.m. concurrentie.

Aan de andere kant worden we geboekt voor feestjes zonder dat het evenementen bureau hier tussen zit. Op dat moment willen we uiteraard wel reclame maken voor onze drive-in show.

Ons eerste idee was om d.m.v. stickers onze naam en contact gegevens aan de voorkant van de case te maken. Nu moet het dus op de een of andere manier zo worden dat dit demontabel is.

Wie heeft hier ervaring mee en/of ideeën over ?
Reclame op losse schotten maken die ervoor te plaatsen zijn, of omgekeerd/niet te plaatsen zijn als reclame niet gewenst is.
Light Image
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
30-7-2005 11:59
Reclame op losse schotten maken die ervoor te plaatsen zijn, of omgekeerd/niet te plaatsen zijn als reclame niet gewenst is.
Heb ik zelf ook aan zitten denken, wat ik ook wel eens gezien hebt is dat ze een soort zeiltje ervoor hangen.
Music is live - Live is music
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-7-2005 12:06

mvdb schreef:

Reclame op losse schotten maken die ervoor te plaatsen zijn, of omgekeerd/niet te plaatsen zijn als reclame niet gewenst is.
Heb ik zelf ook aan zitten denken, wat ik ook wel eens gezien hebt is dat ze een soort zeiltje ervoor hangen.
Moah, vind zeiltje minder mooi dan nette strakke schotten wink ;)

https://www.oriondriveinshow.nl/ Bekijk deze foto's eens. Dat zijn losse cases/cases-op-keyboard-statieven, waar schotten voor geplaatst worden. Zitten per 4 met scharnieren aan m'kaar.
Light Image
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
30-7-2005 14:02
Doe dan zeiltje erachter: backdrop.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
30-7-2005 14:06

jeroenvdv schreef:

https://www.oriondriveinshow.nl/ Bekijk deze foto's eens. Dat zijn losse cases/cases-op-keyboard-statieven, waar schotten voor geplaatst worden. Zitten per 4 met scharnieren aan m'kaar.
Neem aan dat jij dit weleens in het echt hebt gezien?, aangezien ik niet aan de foto's kan zien dat het om keyboard statieven gaat. Zou graag weleens een foto van de achterkant willen zien happy :).
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-7-2005 17:33

Max schreef:

jeroenvdv schreef:

https://www.oriondriveinshow.nl/ Bekijk deze foto's eens. Dat zijn losse cases/cases-op-keyboard-statieven, waar schotten voor geplaatst worden. Zitten per 4 met scharnieren aan m'kaar.
Neem aan dat jij dit weleens in het echt hebt gezien?, aangezien ik niet aan de foto's kan zien dat het om keyboard statieven gaat. Zou graag weleens een foto van de achterkant willen zien happy :).
Paar jaar gewerkt voor de Orion Drive-in Show. Heb zelf geen foto's hier, zal eens vragen of den chef nog wat heeft liggen.

Overigens, bij een deel van de foto's zie je in het midden 4 discobardelen. Dit zijn grote hoge cases op wielen (kisten 60cm breed, 110 hoog oid), met dezelfde opdruk als de schotten. Daardoor kun je een grote massale indruk opwekken, door 4 discobardelen middenop te zetten, en links en rechts nog eens de schotten. Later zijn de grote discobardelen er uitgegaan, en bleven de schotten over met een grote platte kist met XTC en 2xCDJ-800. De lichtman bouwde altijd creatief wat met kabelkisten en scannerkisten.
Light Image
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
30-7-2005 20:31
Backdrop is voor je naam een goede plaats.
Onze heeft twee kanten (zoals iedere backdrop wink ;) )
Eén met onze naam, en de andere kant gewoon leeg.
Verder hebben we ervoor gekozen om op de meubels en cases zelf niks te plakken/maken.
Als men interesse heeft in onze show, komt men meestal een kaartje halen sneaky :V
En als we dan ingehuurd worden door derden, is het wel zo netjes om er niets op te hebben staan.

Voor de rest hoef ik niet wereld beroemd te worden laugh :D

wil je toch presé reclame, zou ik voor bordjes kiezen die je na keuze kan ophangen en verwijderen. Ook is een lichtkrant met voldeoende grote letters zeer leesbaar in het donker......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
30-7-2005 20:33
Wereld beroemd in Nederland vind ik inderdaad ook genoeg wink ;)
Door internet beperkt
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
31-7-2005 16:16
We hebben een samenwerkingsverband afgesloten met een evenementen bureau. Allemaal hartstikke leuk natuurlijk maar als hun ons inhuren voor een show mag er geen reclame op onze case aanwezig zijn i.v.m. concurrentie.
Het lijkt mij sterk dat de naam van je drive-in show niet op je case mag staan. Bovendien heeft het niets met concurrentie te maken. Mits jij ook een evenementen buro hebt, maar dan sluit je natuurlijk geen samenwerkingsverband af.

Als er op zo'n avond iemand naar je toe komt en vraagt hoe hij jouw kan boeken wat dan???

Ik neem dan aan dat jij dan de naam van je drive-in vermeld en het evenementen buro.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)