De Alecto MPA100 plug and play, goed genoeg voor zangkoortje?
(1 reactie. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
Fred B.Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-5-2004 Laatste: 21-7-2005 Berichten: 21 | 18-6-2005 13:08 |
Gegroet, Bij een instelling waar ik werk, wil men voor een zanggroepje een Alecto MPA100 aanschaffen. Zie plaatje van het ding Edit Mod: plaatjes zijn uit den boze op ons forum, alleen links plaatsen. En verwijzingen naar andere shops zijn niet toegestaan. Tom Het is voor in een zaaltje van 15 bij 10 meter, 3 meter hoog. Nu hou ik altijd mij hart vast bij zulke tupperware-achtige 10-in-één apparaten. Let op: het hele apparaat wordt op een statief gezet. Wij kunnen hem kopen voor 499,-, maar daarvoor lijkt het mij nog niet veel. De vraag is: is er een alternatief in nieuw op 2e hands? En zulke goedkope draadloze microfoons lijken mij ook niet alles. En als er iets kapot is, ben je het hele apparaat kwijt. Ik denk niet dat het persé extreem draagbaar hoeft te zijn. Draadloze microfoons hoeft ook niet persé. Ik denk dat dit apparaat ook veel te weinig vermogen heeft. De 44RMS is leuk op een speaker met een rendement van 100dB, maar dat zal er niet in zitten. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Groeten, Fred | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 19-6-2005 01:04 |
Het ding is goedkoop, dus wat mag je verwachten voor een resultaat: goedkoop. En meer niet. een beetje fatsoenlijke mic (niet draadloos) kost normaliter al gauw zo'n € 100,- Als ze zoiets aan je demonstreren, zonder vergelijk met iets reeels, lijkt het heel wat. Maar je zult snel bemerken dat je in zon grote ruimte veel te kort schiet, en om dan nog maar te zwijgen van de low budget mic's en nog draadloos ook | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. |