Forum > Licht

Flightcases

(61 reacties. Pagina 1 van 7)
Moderator(s): Dré
DJYellowStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-7-2003
Laatste: 2-9-2015
Berichten: 110
22-11-2004 20:17
1 x bewerkt. Laatst door DJYellow op 22-11-2004 20:22
Hallo,

Ik wil nu eindelijk eens een goede opberging hebben voor mijn aperatuur, want ik schaam me telkens weer als ik met dat opgestapelde materiaal aan kom zetten bij een klus.

Mijn Drive in is eigelijk een veel te groote uitgelopen hobby ( net zoals van de meeste denk ik ) Ik wil nu flightcasses gaan maken voor het volgende:

2 X T4 met 4par 64 lampen er aan.
1 X Jem Technofog
4 X 5 star systems spica 250 movingheads,
3 X Kabel cases

Nou is mijn hoofd vraag:

Wat voor buget moet ik hier voor uit trekken?

Ik heb geen flauw idee wat dit zou gaan kosten.

Verder zijn er nog tips voor bepaade flightcases ?

Heeft iemand misschien bouwplannen die ik kan gebruiken?

Alle hulp is welkom want ik ben nog een beginner op dit gebied.

( ps Ik heb het topic van flightcases al door gelezenen, maar graag nog wat meer hulp )
Doe mij maar Fohhn!!!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
22-11-2004 20:21
Begin maar met de kabelkistjes voordat je echt maatwerk gaat doen, dat is een leuke oefening.
Voor de koppen gebruik je kisten waar ze per 2 in gaan, op hun kop wel te verstaan zodat ze gemakkelijk in te hangen zijn.
Hier heb je mooi schuim voor om je koppen te beschermen.
En voor de parren natuurlijk gewoon de standaard kisten.
Quu prijs ligt het helemaal aan de kwaliteit van de spullen die je wilt, je hebt al goedkoop wat spulletjes van oa DAP maar wil je wat goeds ben je toch zo flink geld kwijt.
Wielen zijn ook absoluut niet goedkoop en zullen snel aantikken bij je budget.
Darth Crossfader
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
22-11-2004 20:26
1 x bewerkt. Laatst door Larzzzie op 22-11-2004 20:27