Forum > Algemeen Forum

dj's gezocht

(39 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
MontoyaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-5-2004
Laatste: 28-4-2009
Berichten: 23
22-7-2004 16:50
ok ik zal ff heel in het kort uitleggen wat ik daar mee bedoel ik ben 2 weken geleden een week aan het touren geweest in china en hong kong, de markt qua dj's staat daar nog helemaal in de kinderschoenen en een aantal clubeigenaren hebben mij gevraagd om een lijst samen te stellen met nederlandse getalenteerde dj's die daar een keer willen draaien

dus vandaar ook deze topic ben jij dj heb je ervaring min 2 jaar en wil je een keer in het verre oosten draaien stuur dan je demo op.

mail me even en dan geef ik je het adres waar je de demo's naar op kan sturen
het leven is 1 groot feest je moet alleen zelf de slingers ophangen
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
22-7-2004 16:58
Lekker betrouwbaar zo´n demo´tje. Je kan je mix nog lekker even editten op de computer of erger nog: maken met de computer. Zo´n demo´tje lijkt me trouwens sowieso niet representatief...

Op basis van wat voor afspraken ga je daar heen? Zelf boeken/vliegen en hotel regelen of is het All in? Kun je misschien iets meer helderheid scheppen over de soort clubs en wat men daar "in het verre oosten" voor muziek wenst? (niet dat ik geen chinese muziek bezit ofzo hoor laugh :D )
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-7-2004 17:41
En wie ben jij Arnoud? Waar houd je je mee bezig en wat is jouw ervaring/rol in dit geheel? Je website doet het niet, dus ik heb geen idee hoe deze oproep gezien moet worden. Als gewoon een vaag één of ander iets, met de immer aanwezige kans dat het hier om de zoveelste losse flodder gaat, of toch niet?
MontoyaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-5-2004
Laatste: 28-4-2009
Berichten: 23
22-7-2004 17:52
mijn website wordt op dit moment gerestyled dus is idd niet online.zodra die online is staan daar ook de foto's op van de tour daar.
het leven is 1 groot feest je moet alleen zelf de slingers ophangen
MontoyaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-5-2004
Laatste: 28-4-2009
Berichten: 23
22-7-2004 17:58
ik ben dus dj montoya ik draai al weer 13 jaar en heb op heel wat feestjes gestaan ik ben dus bezig samen met een aantal mensen in nederland en in hong kong om een dj agency op te starten die nederlandse dj's daar heen stuurt .deze dj's moeten wel over min 2 jaar draai ervaring beschikken en in het sub circuit gedraaid hebben.ik ben dus ook degene die de dj's selecteerd die daar voor in aanmerking komen.reiskosten ticket hotel,eten, drinken, stappen en noem maar op worden allemaal voor je betaald.dus het is niet zo dat je eerst je portmonnee moet trekken en dan daar heen mag gaan.
het leven is 1 groot feest je moet alleen zelf de slingers ophangen
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
22-7-2004 17:59
Luc,
je hebt natuurlijk wel gelijk, maar een demo blijft nu eenmaal de enige manier om iemand zijn draaistijl te weten te komen...

Sylvia,
ik volg je volledig! Ik vat totaal niet dat iemand van de andere kant van de Wereld (nou ja, een paar kilometer minder mss) een ONBEKEND talent wil betalen om zomaar eventjes ginder te gaan draaien... Kun je je inbeelden wat de onkosten zullen zijn om iemand daar te laten draaien, montoya?
Ik vind het enorm vreemd dat men van daaruit niet zoekt naar gekende namen in onze streken om daar te laten draaien? Zo zijn ze op zijn minst al zeker dat die duizenden EURO's niet verspild zijn, toch?

Nu goed, ik waag mijn gokje! Jammergenoeg zit ik op mijn lappie te werken die enkel dient voor grafisch design, uit veiligheidsredenen heb ik dus geen email ingesteld hierop... kun je dus ff alles doormailen naar me?

"booking" is de account en de server is disar.be, maar dat kon je al raden zeker? wink ;)

Maar nogmaals... de prijs zou wel eens een grote struikelblok kunnen worden als je het mij vraagt!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
22-7-2004 18:00

montoya schreef:

ik ben dus dj montoya
...
yadayada
...
Op zijn minst kunnen we al zeggen dat montoya de moeite doet om zijn zaak uit te leggen en niet post en verdwijnt, das al een verschil met de meeste andere gelijkaardige postings wink ;) laugh :D
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
22-7-2004 18:18

Didier_S schreef:

Luc,
je hebt natuurlijk wel gelijk, maar een demo blijft nu eenmaal de enige manier om iemand zijn draaistijl te weten te komen...
Het lijkt mij beter om dit niet via het "digitale circuit" te doen maar gewoon "face to face". Montaya zou bijvoorbeeld een soort van auditie kunnen organiseren zodat de belangstellende Dj´s kunnen laten ZIEN wat ze in huis hebben.
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
22-7-2004 18:26

Luc schreef:

Montaya zou bijvoorbeeld een soort van auditie kunnen organiseren zodat de belangstellende Dj´s kunnen laten ZIEN wat ze in huis hebben.
Stel dat je in het beste geval "slechts" 100 inschrijvingen hebt... elk een uurtje draaien... durf je uitrekenen wat dit zal gaan kosten aan personeelskost? Een demo lijkt me dan toch wel de uitgelezen methode voor een eerste selectie zodat je er nog een stuk of 20 over hebt, en dan die personen eens gaan screenen of laten draaien op een locatie of zo. Als het écht om een internationale tournée gaat, dan is het maar een kleine moeite om een club te vragen een DJ een uurtje te laten draaien voor een prijsje, toch?
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
22-7-2004 18:39
Maar zo blijven de slechte Dj´s wel thuis (tenminste als ze hun eigen kansen een beetje kunnen inschatten). Verder zou ik aan elke "audist" een kleine vergoeding vragen, om de kosten een beetje te drukken EN wederom blijven de "slechterikken" thuis.

Een uurtje draaien? Lijkt mij niet nodig. Ik denk dat je met 15 minuutjes genoeg techniek/klasse kunt showen. Daarna kun je bijv. de "toppers" nog eens wat beter aan de tand voelen.

De reden waarom ik hier op in ga is dat de OP "getalenteerde dj´s" naar china wil zenden, waaruit ik toch wel mag opmaken dat er zorgvuldig geselecteerd gaat worden tussen de verschillende belangstellenden. Een plaatje overmixen en een praatje houden voor de microfoon kan zo´n beetje iedereen op dit forum, maar ECHT talent...
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...

Terug naar forum Afgesloten topic