Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 97 van 219)
Moderator(s): Dré
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
22-5-2008 20:12
ga in verschillende rijden, dan heb je na een paar ritjes snel genoeg in de gaten wat hoort en niet hoort (schakelen, remmen, vermogen etc).
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
23-5-2008 01:02

dimi_v schreef:

ga in verschillende rijden, dan heb je na een paar ritjes snel genoeg in de gaten wat hoort en niet hoort (schakelen, remmen, vermogen etc).
diesel verstuivers willen nog wel eens kapot gaan, versnellingsbak die hapert komt geregeld voor. Gloeibougies die je elk jaar moet vervangen.. en wat ook een ramp is.. de startonderbreker... Als je hem nodig hebt doet ie het niet.. maar als je eens snel ergens moet wezen dan krijg je hem niet aan de praat en sta je da!!

maar als ze het doen rijden ze erg prettig..

Ik heb zelf nu een master, bevalt me prima.. dikke moter, geshiped.. flinke laadruimte.. verbruik enz valt erg mee..een prima bus die net iets meer heeft dan een transporter, vito of vivaro... Allenaal leuke auto's maar de laadruimte van een master ga je waarderen!!
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
26-5-2008 09:07
Dat vind ik niks gek, de Renault Master moet je ook vergelijken met een Opel Movano of een Sprinter, niet met de modellen die jij noemt. Daar heeft Renault de Trafic voor (sterker nog, dat is exact dezelfde auto als de Vivaro van Opel en de Nissan Primastar).

Ik heb zelf een verlengde Vivaro en die voldoet prima, maar voor de grotere shows is het wel proppen geblazen...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
27-5-2008 18:41
ik vergelijk niets..

Ik geef alleen aan wat ik ervan vind.
Ik heb eerst gekeken naar een transporter, vito of Vivaro. Ben er toch achter gekomen dat een model groter wel erg prettig is.

Ik vergelijk alleen dat het "Bus" gevoel erg ver te zoeken is bij de grotere modellen ten opzichte van de eerder genoemde modellen.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
27-5-2008 20:29
Voor mij is het zaak dat ik een standaard show in de bus krijg.
Zo'n show gaat in mijn huidige aanhanger en die is 4,5 kuub.
Het oude model vito is een goede 5 kuub wat voor mij dus voldoende is.
Bij grotere dingen zal ik dus een aanhanger moeten huren, maar dat komt ook weer niet zo overdreven vaak voor.
Een vito met stevige motor voldoet voor mij dus wel. Sprinter etc is gelijk zo'n flinke bak.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
27-5-2008 21:11

Watt-Xtra schreef:

Ik vergelijk alleen dat het "Bus" gevoel erg ver te zoeken is bij de grotere modellen ten opzichte van de eerder genoemde modellen.
Met vele nieuwere types is het "bus" gevoel ver te zoeken.

Mocht je de bus ook voor andere doeleinden gebruiken, dan kan een kleiner type met een aanhanger toevoeging toch wel prettig werken.

Martin.
kvm entertainment
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 569
29-6-2008 21:51
Ook hier een nieuwe aanhanger aangeschaft! wink ;)
Zijkant
Voorkant
Auto + Aanhanger
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
29-6-2008 21:55
Ziet er netjes uit, maar wat ben ik blij dat ik niet met die (ongeremde) aanhanger hoef te rijden..
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 569
29-6-2008 22:00

Dj pacific schreef:

Ziet er netjes uit, maar wat ben ik blij dat ik niet met die (ongeremde) aanhanger hoef te rijden..
Hij is inderdaad ongeremd, wat wel een nadeel is. Maar zoveel wordt er toch niet geladen. wink ;)
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
30-6-2008 00:51
Maar als hij ongeremd is, waarom zitten er dan 2 assen onder? Dat kan toch makkelijk met 1 as?
Een ongeremde aanhanger mag maximaal namelijk 750 kilogram wegen in Nederland, nergens voor nodig om dan een dubbelasser te hebben...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)