Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 95 van 219)
Moderator(s): Dré
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
16-5-2008 12:29
met een vito een 2 tons aanhanger rijden mag misschien niet maar wordt maar zelden moeilijk over gedaan... of je moet hem een ton overbeladen.
Met een vito mag je toch 2 ton trekken volgens de specs?
Dit vraag ik omdat ik binnenkort een vito ofzo wil kopen en 1 van de eisen is dat hij een boottrailer van 2 ton moet trekken.
Natuurlijk pak ik dan geen vito met een brommermotortje wink ;)
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
16-5-2008 12:34

partyfish schreef:

met een vito een 2 tons aanhanger rijden mag misschien niet maar wordt maar zelden moeilijk over gedaan... of je moet hem een ton overbeladen.
Met een vito mag je toch 2 ton trekken volgens de specs?
Dit vraag ik omdat ik binnenkort een vito ofzo wil kopen en 1 van de eisen is dat hij een boottrailer van 2 ton moet trekken.
Natuurlijk pak ik dan geen vito met een brommermotortje wink ;)
Ik wil de Vito niet afkraken hoor, maar met die auto heb je veel ellende. Mercedes is een uitstekend merk qua kwalitieit. Maar een gebruikte Vito is meestal geen goede wagen.
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
16-5-2008 13:05

Watt-Xtra schreef:

owja... wanneer je gepakt wordt met aanhanger als je te snel rijdt dan is de bekeuring hoger laugh :D merkte ik gisteren nadat ik weer eens een bekeuring ontving. Trajectcontrole....91 gereden waar je 100 mag... (ownee met aanhanger mag je max. 80km/h) laugh :D laugh :D angry
Gokje, arnhem? wink ;)

zelf nog geen boete gehad, kennissen van mij wel (die hoopten ook dat de camera's niet zo slim waren om een aanhanger te detecteren) razz :p
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
16-5-2008 13:12

Mathijs_promix schreef:

partyfish schreef:

met een vito een 2 tons aanhanger rijden mag misschien niet maar wordt maar zelden moeilijk over gedaan... of je moet hem een ton overbeladen.
Met een vito mag je toch 2 ton trekken volgens de specs?
Dit vraag ik omdat ik binnenkort een vito ofzo wil kopen en 1 van de eisen is dat hij een boottrailer van 2 ton moet trekken.
Natuurlijk pak ik dan geen vito met een brommermotortje wink ;)
Ik wil de Vito niet afkraken hoor, maar met die auto heb je veel ellende. Mercedes is een uitstekend merk qua kwalitieit. Maar een gebruikte Vito is meestal geen goede wagen.
Klopt, je moet héél selectief te werk gaan, en sowieso alleen aan een CDI model beginnen...
Waar zit de cut op dit apparaat?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-5-2008 20:31

Watt-Xtra schreef:

owja... wanneer je gepakt wordt met aanhanger als je te snel rijdt dan is de bekeuring hoger laugh :D merkte ik gisteren nadat ik weer eens een bekeuring ontving.
Nooit op gelet eerlijk gezegt. Kan zelfs niet op de bekeuring zien dat ik met een aanhanger rijd, bedrag was denk ik niet "spannend" genoeg.

Martin.
kvm entertainment
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
16-5-2008 21:50
zie je wel als de bekeuring wordt opgemaakt aan de hand van het kenteken van je aanhanger.... wink ;)
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-5-2008 21:52

Watt-Xtra schreef:

zie je wel als de bekeuring wordt opgemaakt aan de hand van het kenteken van je aanhanger.... wink ;)
Nee, die is tot 750kg wink ;)

Martin.
kvm entertainment
CyStStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-6-2004
Laatste: 23-2-2010
Berichten: 93
18-5-2008 05:22
Bij ons gaat alles standaard in de (gratis!) aanhanger van Shurgard. Met een beetje goed stapelen dan past alles net. Zo'n dichte aanhanger is wel veel handiger dan een open aanhanger, afsjorren hoeft niet meer, scheelt wel weer.

Nadeel is wel dat als je je parren niet helemaal goed erin legt, er wel eens een filterhouder wil ontsnappen. Voor wie zich ooit heeft afgevraagd wat er met je filterhouder gebeurt als je hem op de snelweg verliest en 12 uur later weer gaat opzoeken, zie deze foto. laugh :D.

Iemand enig idee of deze filterhouders van Showtec ook los te bestellen zijn? Heb wel een OEM filterhouder gevonden in de webshop, maar deze is zwart en voor PAR-64. Ik heb een chrome filterhouder voor PAR-56 nodig.
I will not comply.
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
18-5-2008 08:48
mag je dat karretje dan ook 's-nachts meenemen? En waar laat je dan als je terugkomt die aanhanger met je spullen, want ik mag alleen tussen 6 en 23 uur naar binnen. Ik neem aan dat je thuis geen garage hebt (omdat je je spullen bij Shurgard opslaat) en dus bij thuiskomst daar even dat ding in parkeert. En je moet wel heel zeker weten dat je een aanhanger kunt krijgen, de praktijk leert dat in het weekend zo'n ding altijd weg is. Beetje lastig met een last minute klus natuurlijk razz :p
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
18-5-2008 09:47
Filterframe
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)