Waar vervoeren jullie de drive in mee?
(2184 reacties. Pagina 94 van 219)Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-4-2004 Laatste: 30-11-2014 Berichten: 1105 | 13-5-2008 12:17 |
Yoghurt schreef: Victor Junior schreef: Om maar even ontopic te blijven: Joost (Yoghurt) heeft vandaag ook in m'n boes gecruised .Ps: volgende keer kom ik wel langs | |
AlleznetStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-7-2005 Laatste: 24-5-2012 Berichten: 793 | 15-5-2008 20:19 |
LJ DaAn] schreef: Meatrack's zijn hoogstwaarschijnlijk veel lichter als subjes met ingebouwde versterker... | |
Bier, Billen, Borsten en Beats! | |
GanzzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-7-2005 Laatste: 27-4-2015 Berichten: 356 | 15-5-2008 22:00 |
Ik check meestal of ik de aanhanger nog kan optillen bij de koppeling dan merk je gauw genoeg hoe je beladen bent en of de kogeldruk niet teveel is | |
4PRO8001AS + RCF322A | CDJ1000MKII | DJM600 | CMX3000 | Gezocht Dateq HPA-series (250,400,600,800 of 1000) versterkers en crossovers | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 9-11-2024 Berichten: 9491 | 15-5-2008 23:09 |
Kogeldruk behoort rond de 35 kilo te liggen bij de meeste auto's | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 15-5-2008 23:36 |
Tom schreef: Kogeldruk behoort rond de 35 kilo te liggen bij de meeste auto's | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
Marc EbbersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-3-2005 Laatste: 17-1-2023 Berichten: 598 | 15-5-2008 23:46 |
Zo ver als ik weet, en mijn kennis is niet al te hoog, dus ik kan er goed naast zitten. Is te veel ook niet goed, op het moment dat je alleen voorwiel aandrijving hebt. Je voorste banden hebben dan minder grip op het wegdek, aangezien het zwaartepunt na achter wordt verplaatst. | |
Focus on the customer and the rest will follow. | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 15-5-2008 23:51 |
Marc Ebbers schreef: Zo ver als ik weet, en mijn kennis is niet al te hoog, dus ik kan er goed naast zitten.Is te veel ook niet goed, op het moment dat je alleen voorwiel aandrijving hebt. Je voorste banden hebben dan minder grip op het wegdek, aangezien het zwaartepunt na achter wordt verplaatst. probeer een juiste balans te vinden. als hij trekt en stoot achter de auto dan is er teweinig kogeldruk. schuren ze door je wielkasten dan ben je definitief overbeladen. Een Tandemasser is gewoon een stuk fijner te beladen. Enige heikel... ook zn ding overbelaad je gemakkelijk... | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
Marc EbbersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-3-2005 Laatste: 17-1-2023 Berichten: 598 | 15-5-2008 23:57 |
Watt-Xtra schreef: Marc Ebbers schreef: Zo ver als ik weet, en mijn kennis is niet al te hoog, dus ik kan er goed naast zitten.Is te veel ook niet goed, op het moment dat je alleen voorwiel aandrijving hebt. Je voorste banden hebben dan minder grip op het wegdek, aangezien het zwaartepunt na achter wordt verplaatst. probeer een juiste balans te vinden. als hij trekt en stoot achter de auto dan is er teweinig kogeldruk. schuren ze door je wielkasten dan ben je definitief overbeladen. Een Tandemasser is gewoon een stuk fijner te beladen. Enige heikel... ook zn ding overbelaad je gemakkelijk... | |
Focus on the customer and the rest will follow. | |
Dj SpiderEx Lid Uit: Nederland Sinds: 22-8-2003 Laatste: 27-5-2008 Berichten: 352 | 16-5-2008 09:10 |
Onze aanhanger is een 2tons aanhanger. We denken er over om hem te laten (terug) keuren op ongeveer 1500 kilo. Het is een beetje lastig om een auto te vinden die 2 ton mag trekken. Want volgens mij is het zo, ook al is de kar leeg en hij mag tot 2 ton beladen zijn, mag je er niet mee rijden als je auto maar 1600 kilo mag trekken. | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 16-5-2008 11:04 |
Dj Spider schreef: Onze aanhanger is een 2tons aanhanger. We denken er over om hem te laten (terug) keuren op ongeveer 1500 kilo. Het is een beetje lastig om een auto te vinden die 2 ton mag trekken. Want volgens mij is het zo, ook al is de kar leeg en hij mag tot 2 ton beladen zijn, mag je er niet mee rijden als je auto maar 1600 kilo mag trekken.Heb je nu geen E dan geldt het volgende: je totaal treingewicht is maximaal 3500 kg. Of het te trekken gewicht van het trekkend voertuig... nooit meer dan 1750 kg. jouw aanhanger mag dus niet achter de auto indien je niet beschikt over een E bewijs. Ook met een jeep welke 3500 kg mag trekken mag jij niet rijden, treingewicht is immers boven de 3500kg. Zonder E rijbewijs geldt het maximaal te beladen gewicht. Met E rijbewijs geldt het beladen gewicht welke op dat moment in de aanganger ligt, staat of zit. RDW geeft volledige uitleg met tekeningen en dan nog is het onduidelijk. Agenten weten het ook vaak niet.. Zolang alles veilig is, je netjes houdt aan de maximale gewichten dan is er 9vd 10 keer niets aan de hand. Met een opel kadett een 2 tons aanhanger rijden is dus geen goed idee. met een vito een 2 tons aanhanger rijden mag misschien niet maar wordt maar zelden moeilijk over gedaan... of je moet hem een ton overbeladen. owja... wanneer je gepakt wordt met aanhanger als je te snel rijdt dan is de bekeuring hoger merkte ik gisteren nadat ik weer eens een bekeuring ontving. Trajectcontrole....91 gereden waar je 100 mag... (ownee met aanhanger mag je max. 80km/h) | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... |