Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 93 van 219)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
4-5-2008 23:56
He! nieuwe boes!
It's time to play the music, It's time to light the lights..
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
5-5-2008 20:43
Ik dacht dat mijn bus er als een toerkenboes uitzag.. maar die van jouw ook razz :p
Bus van de zaak of niet? idd lekker makkelijk..

Hier cruissen we tegenwoordig met een craafter van de zaak, maar eigenlijk telt dat niet eens. Want wordt geen drive-in show mee vervoerd.
TNTStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-9-2005
Laatste: 23-11-2010
Berichten: 338
5-5-2008 21:52

djp schreef:

Ik dacht dat mijn bus er als een toerkenboes uitzag.. maar die van jouw ook razz :p
Bus van de zaak of niet? idd lekker makkelijk..
Idd m'n enige echte Werkpaard al is hij een beetje lui laugh :D
Gebruik 'm zowel 's-nachts, drive-in shows, als overdag m'n timmerwerk.

Basz schreef:

Ziet er mooi uit TNT!
Hebben ze jou nagemaakt op die aanhanger? haha laugh :D
Jazeker, hij heeft nog wel geprobeerd die mullet in z'n nek te tekenen, maar dat paste niet op de aanhanger laugh :D
brabantse nachten zijn lang
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
11-5-2008 03:48

Victor Junior schreef:

(of meer dames, sssssst)
Show eruit mieteren, dames mee! sneaky :V

BTW, kan het dat ik jou maandag in wageningen heb gespot??
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
11-5-2008 13:11
Gisteren even de aanhanger volgeladen, past er allemaal in. Nouja bijna allemaal dan laugh :D

Foto
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
11-5-2008 17:05

LJ DaAn schreef:

Victor Junior schreef:

(of meer dames, sssssst)
Show eruit mieteren, dames mee! sneaky :V

BTW, kan het dat ik jou maandag in wageningen heb gespot??
Kan kloppen, hele dag beetje rondgebierd ehh gelopen bedoel ik! Overdag ook gefotografeerd (zie hier).
Waar heb je me gespot?
Om maar even ontopic te blijven: Joost (Yoghurt) heeft vandaag ook in m'n boes gecruised razz :p .
Waar zit de cut op dit apparaat?
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
11-5-2008 17:31

Dj Spider schreef:

Gisteren even de aanhanger volgeladen, past er allemaal in. Nouja bijna allemaal dan laugh :D

Foto
zie dat de sluitingen van de klep helemaal bovenin zitten. Is dat niet vreselijk onhandig, tehoog? Tevens heb je de volledige geluidsset achterin gepakt, ik weet niet wat je voorin hebt staan maar zo de aanhanger wel goed beladen? Aangezien je voorin ook je truss hebt liggen.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
11-5-2008 17:56

Victor Junior schreef:

Om maar even ontopic te blijven: Joost (Yoghurt) heeft vandaag ook in m'n boes gecruised razz :p .
Prima bus! Even stukje van Hilversum naar 's-Graveland en Kortenhoef gereden.
Rijdt prima. Veel groter stuur dan in mijn VééWéé maar dat vind ik wel iets hebben.

En dat paars is deadly charming!
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
11-5-2008 20:53

Watt-Xtra schreef:

Dj Spider schreef:

Gisteren even de aanhanger volgeladen, past er allemaal in. Nouja bijna allemaal dan laugh :D

Foto
zie dat de sluitingen van de klep helemaal bovenin zitten. Is dat niet vreselijk onhandig, tehoog? Tevens heb je de volledige geluidsset achterin gepakt, ik weet niet wat je voorin hebt staan maar zo de aanhanger wel goed beladen? Aangezien je voorin ook je truss hebt liggen.
Sluitingen zitten voor ons op prima hoogte, zijn allebei 1.90. Voorin de kar staat een meatrack met 4 t-4 balken. Daar voor staat kabelkisten + movingheads en nog 5 subs. happy :)
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
12-5-2008 23:52

Victor Junior schreef:

Kan kloppen, hele dag beetje rondgebierd ehh gelopen bedoel ik! Overdag ook gefotografeerd (zie hier).
Waar heb je me gespot?
Om maar even ontopic te blijven: Joost (Yoghurt) heeft vandaag ook in m'n boes gecruised razz :p .
Ik dacht je te spotten op het Conventplein, ik werk in hetgat en was even vanaf de 2e verdieping naar benede aan het kijken, anders had ik je misschien wel even kunnen aanspreken.

Leuke foto's, je had ookwel even backstage kunnen komen op het hoofdpoduim als ik wist dat je foto's wou maken, aangezien ik achter het poduim woon heb ik polsbandjes daarvoor.

Je hebt nog wat vrienden van mij op de foto gezet,enige 'portretfoto' (Dancesquare stage)

Dj Spider schreef:

Sluitingen zitten voor ons op prima hoogte, zijn allebei 1.90. Voorin de kar staat een meatrack met 4 t-4 balken. Daar voor staat kabelkisten + movingheads en nog 5 subs. happy :)
Meatrack's zijn hoogstwaarschijnlijk veel lichter als subjes met ingebouwde versterker...
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)