Forum > Algemeen Forum

Het bouwen van een case

(3446 reacties. Pagina 91 van 345)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-5-2005 00:43
Toch weer nachtwerk geworden, dus begin niet over het "slechte weer" als excuus laugh :D

Ziet er ontzettend netjes uit, als het nou ook nog eens betaalbaar zou zijn, was het ook wat voor mij geweest wink ;)

Enige puntje, is dat je alle aansluitingen achterop hebt zitten, behalve de CEE-input. Had ik dan toch ook even achterop gedaan, zodat je vooraan helemaal geen kabels hebt. Ik houd wel van wat consequentie happy :)

Vanwaar op de PSU-32H, 6 automaten voor shuko EN 6 automaten voor Harting? Had toch exact hetzelfde gekund met 3x16A voor shuko (2 shuko per fase) en 3x16A voor harting (2 pinnen per fase)?
Light Image
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
6-5-2005 00:55
Mja beetje nachtwerk idd razz :p Maar ze zijn zaterdag nodig dus moesten wel af, beetje veel klussen/verhuur aangenomen weer voor deze dagen ashamed :$

Die CEE input is toch ook concequent, die zit overal voorop namelijk razz :p razz :p wink ;) sneaky :V Maar da's eigenlijk zo gegroeid, heb em ooit voorop gedaan omdat tie achterop niet meer paste, en sindsdiend doe ik eigenlijk overal op de verdelers de inputs aan de voorkant. Komt vaak opzich ook best goed uit aangezien de plek vanachter meestal op is ashamed :$

Bij de PSU32H geld eigenlijk zelfde verhaaltje van multifunctionaliteit als bij de dimmer. Je kan ofwel je volledige 32A wegtrekken door harting (6 groepen dus) of door de shukos. Of een combi van beide natuurlijk. 3/3 had gekund maar dan kan je evengoed een 16ACEEtje de truss intrekken omdat je daar ook 3 groepen uit kan halen.
Spreekt wel voorzich dat de multi's 2.5m² moeten zijn voor dit geintje, maar aangezien alle dimmers 3KW zijn moet dat daar sowieso ook voor.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-5-2005 01:15

CyberDance schreef:

Mja beetje nachtwerk idd razz :p Maar ze zijn zaterdag nodig dus moesten wel af, beetje veel klussen/verhuur aangenomen weer voor deze dagen ashamed :$

Die CEE input is toch ook concequent, die zit overal voorop namelijk razz :p razz :p wink ;) sneaky :V Maar da's eigenlijk zo gegroeid, heb em ooit voorop gedaan omdat tie achterop niet meer paste, en sindsdiend doe ik eigenlijk overal op de verdelers de inputs aan de voorkant. Komt vaak opzich ook best goed uit aangezien de plek vanachter meestal op is ashamed :$

Bij de PSU32H geld eigenlijk zelfde verhaaltje van multifunctionaliteit als bij de dimmer. Je kan ofwel je volledige 32A wegtrekken door harting (6 groepen dus) of door de shukos. Of een combi van beide natuurlijk. 3/3 had gekund maar dan kan je evengoed een 16ACEEtje de truss intrekken omdat je daar ook 3 groepen uit kan halen.
Spreekt wel voorzich dat de multi's 2.5m² moeten zijn voor dit geintje, maar aangezien alle dimmers 3KW zijn moet dat daar sowieso ook voor.
't Is me weer duidelijk, bedankt happy :) Zo te horen is er weer over nagedacht. Ennuh, zaterdag nodig, klinkt dreigendrazz :p waar rook is, is vuur, en waar verdelers zijn, is uh...jah....bekabeling laugh :D
Light Image
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
6-5-2005 01:47
laugh :D
260 meter kracht maar (20mtr 16A, 170mtr 32A en 70mtr 63A)
En kracht.. jaja das voor de nieuweling laugh :D Neem die handschoentjes maar mee sneaky :V

(Geintje shut up :X )
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
ArcösSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-5-2005
Laatste: 5-6-2005
Berichten: 3
7-5-2005 13:44
Ik heb al meerdere topics gelezen over dit onderwerp, maar nog niet echt een antwoord gevonden op mijn vraag.

Ik heb een stage-line cd-260-dj dubbele cdspeler en een jb-systems mengpaneel. Ik zou die cd-spelers en eventueel mengpaneel in een flightcase (niet om canstant te verplaatsen) willen inbouwen. Nu heb ik al veel flightcases gezien, maar niet enkel met zo'n cdspeler in, zou iemand es een foto willen plaatsen hoe het eruit ziet met en zonder cdspeler zodat ik op de details kan letten?

mvg
Onkwetsbaarheid is eenzaamheid
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
7-5-2005 13:57
RonnieB van dit forum heeft een hele mooie case voor zijn Denons (ook enkele cdj's).
DjmaxxxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2004
Laatste: 27-5-2006
Berichten: 34
7-5-2005 20:27
Een case voor twee pioneers cdj100 net als dat ik bij Silvia hebt gezien,(klopt dit ashamed :$)

Dat wil ik ook gaan maaken voor me twee pioneers.

Heeft er iemnd meer ideen over of fotos van zon case?

Mvg
ArcösSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-5-2005
Laatste: 5-6-2005
Berichten: 3
7-5-2005 21:03
1 x bewerkt. Laatst door ArcösS op 7-5-2005 22:52
ik denk dat jullie het mis ophebben, het zijn geen pioneers, maar stage-line
*edit* naar aanvraag plaatje verwijderd
Onkwetsbaarheid is eenzaamheid
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
7-5-2005 22:29

ArcösS schreef:

ik denk dat jullie het mis ophebben, het zijn geen pioneers, maar stage-linehappy :)
Zou je a.u.b geen foto's kunnen plaatsen maar linkjes?
En kan je mij vertellen wat voor JB mengtafel je hebt?

Als je een 19" JB systems mengtafel hebt, is dit een geschikte kist voor je.
En indien je een 10" mixer van JB systems hebt, is dit een geschikte kist.
ArcösSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-5-2005
Laatste: 5-6-2005
Berichten: 3
7-5-2005 22:55
Het is geen 10" mengpaneel, het is een jb-systems-premium.
Nu zit alles voorlopig in een zelfgemaakte bak uit MDF van iets van 18mm ofzo, dit is zeer log en niet echt zeer praktisch, van dat dat ik zou kijken voor een flightcase, maar bestaan daar geen bouwtekeningen of detailfoto's van?

mvg
Onkwetsbaarheid is eenzaamheid

Terug naar forum Reageer (zonder quote)