Forum > Newbie Forum

Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard?

(232 reacties. Pagina 9 van 24)
Moderator(s): Dré
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
20-6-2004 20:56
Je hebt het mis wink ;) , als ik iets in de verf wil zetten ZET IK HET IN HOOFDLETTERS! Maar niet als ik roep! Maja, ik zal er over zwijgen, we zijn er allemaal over eens dat platte tekst zonder uitdrukking op verschillende mannieren opgevat kan worden.

GRTS TOM V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
20-6-2004 21:16
Tom V,
ik zal t proberen uit te leggen.
Dre heeft vele dingen te doen die belangrijker zijn dan t testen van een produkt,t is niet 1 produkt maar tientallen.
Vooraleerst wil hij zijn zaak draaiende houden en heeft daar zijn handen aan vol-evenzo zijn partner.
Daarbij is t testen van een produkt een tijdrovende klus en hij heeft al meerdere malen aangegeven dat t vanzelf komt.

ik zal resumeren wat jij op dit topic gedaan hebt-
14/04-vraag tom v-15/4 antwoord dre
18/04 vraag tom v-26/05 antwoord dre
26/05 vraag tom v
27/05 vraag tom v
07/06 vraag tom v
11/06 vraag tom v-13/06 antwoord dre
13/06-vraag tom v-13/06 antwoord dre
19/06-vraag tom v-19/06 antwoord dre

eigenlijk zijn t over t algemeen vragen met dezelfde strekking en t antwoord heb je al diverse malen
gekregen,maw relaxed-t komt vanzelf.

besef ook dat dre vele uren op dit topic rondhangt alleen maar om service te geven,vragen te beantwoorden.
als dan blijkt dat je steeds t zelfde moet antwoorden dan kan dat voor wat irritatie zorgen.
deze uren zijn na t werk en soms tot diep in de nacht
oftewel je kan t ook zien als werkuren.
daarbij ben jij niet de enige die wat weten wilt maar tientallen zijn er voor u op diverse topics.

als je t nu nog niet begrijpt dan weet ik t niet meer.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
20-6-2004 21:21

Tom. V schreef:

Je hebt het mis wink ;) , als ik iets in de verf wil zetten ZET IK HET IN HOOFDLETTERS! Maar niet als ik roep! Maja, ik zal er over zwijgen, we zijn er allemaal over eens dat platte tekst zonder uitdrukking op verschillende mannieren opgevat kan worden.

GRTS TOM V
Oh, maar ik ging er van uit dat als je in hoofdletters typt dat je dan roept, ik meende dat dat zowat een ongeschreven regel was, nu ja regel, ik ben in ieder geval het zo gewend, in heel wat fora is het ook zo. Het was ook wat verwarrend voor me dan. kleine tip: wil je dingen in de verf zetten, doe het in het vet,
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
20-6-2004 21:38

fredje schreef:

Tom V,
ik zal t proberen uit te leggen.
Dre heeft vele dingen te doen die belangrijker zijn dan t testen van een produkt,t is niet 1 produkt maar tientallen.
Vooraleerst wil hij zijn zaak draaiende houden en heeft daar zijn handen aan vol-evenzo zijn partner.
Daarbij is t testen van een produkt een tijdrovende klus en hij heeft al meerdere malen aangegeven dat t vanzelf komt.

ik zal resumeren wat jij op dit topic gedaan hebt-
14/04-vraag tom v-15/4 antwoord dre
18/04 vraag tom v-26/05 antwoord dre
26/05 vraag tom v
27/05 vraag tom v
07/06 vraag tom v
11/06 vraag tom v-13/06 antwoord dre
13/06-vraag tom v-13/06 antwoord dre
19/06-vraag tom v-19/06 antwoord dre

eigenlijk zijn t over t algemeen vragen met dezelfde strekking en t antwoord heb je al diverse malen
gekregen,maw relaxed-t komt vanzelf.

besef ook dat dre vele uren op dit topic rondhangt alleen maar om service te geven,vragen te beantwoorden.
als dan blijkt dat je steeds t zelfde moet antwoorden dan kan dat voor wat irritatie zorgen.
deze uren zijn na t werk en soms tot diep in de nacht
oftewel je kan t ook zien als werkuren.
daarbij ben jij niet de enige die wat weten wilt maar tientallen zijn er voor u op diverse topics.

als je t nu nog niet begrijpt dan weet ik t niet meer.
groet
tom v,zie t niet als aanval of terechtwijzing maar probeer je beetje te verplaatsen in andermans schoenen,in dit geval die van Dre.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-6-2004 00:10

fredje schreef:

maar probeer je beetje te verplaatsen in andermans schoenen,in dit geval die van Dre.
groet
Doe dat maar niet want dan lazeren z'n sandalen straks echt in elkaar. (sommige mensen weten wel waar ik het over heb :P en als het goed is is er zelfs een foto van :P )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
22-6-2004 15:08
Sterker nog... Als het goed is komen ze binnenkort gebronsd terug en krijgen ze een mooi plekje op de balie in de receptie ;-)

En als ik echt boos ben dan blijkt dat ABSOLUUT uit m'n bericht (geen misinterpretatie mogelijk in zo'n geval...).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
22-6-2004 15:15

Dré schreef:

Sterker nog... Als het goed is komen ze binnenkort gebronsd terug en krijgen ze een mooi plekje op de balie in de receptie ;-)
En jij wilt ooit nog klanten hebben? shocked 8O wink ;) laugh :D
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
22-6-2004 17:28
(weer)mijn excuses , maar een verkeerde interpretatie is mogelijk wink ;)

GRTS TOM V

GRTS TOM V

Zeg Dré hoe bevalt die 800 je razz :p wink ;) laugh :D laugh :D
(OOOOH ik zeg Dré,.... razz :p )
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
22-6-2004 22:11
Je snapt het niet he Tom. V ? Dre gaat zo snel hij weet hoe de apparaten presteren het hier posten (letterlijk gezegt in dit topic) . Ondertussen hebben wij maar gewoon te wachten want het is al een extra service van newline (die ik zeer waardeer) dus heb een beetje geduld. Dre komt er heus zelf wel mee als hij even de kans heeft gezien om ze te testen.

Ik kan uit de omschrijving bij de 800 niet opmaken of deze true instant start heeft. Anders valt de speler in mijn ogen al af. Weet iemand dit?
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
22-6-2004 22:43

remczero schreef:

Ik kan uit de omschrijving bij de 800 niet opmaken of deze true instant start heeft. Anders valt de speler in mijn ogen al af. Weet iemand dit?
1 bit technology (8-fold) instant start

Dit staat in de productomschrijving, maar ik denk niet dat dit wil zeggen dat er true instant start op zit.
Overigens denk ik dat in dit prijsegment en in deze tijd wel true instant start op mag zitten. Worden er überhaupt nog veel dj-cdspelers uitgebracht zonder true instant start. Heb je al eens naar de manual gezocht, misschien staat het daar in.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)