Forum > Newbie Forum

Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard?

(232 reacties. Pagina 1 van 24)
Moderator(s): Dré
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
14-4-2004 20:30
Hallo iedereen

Ik ben nog maar pas nieuw (2de post)en als dit topic hier niet op thuis hoort verplaats het dan even.

Is deze cd-speler iets waard ??? (Ik ga hem misschien kopen)

www.beglec.com/Images/CD200_big.jpg
specificaties : CD 200

. Single cd-player
. Digital Scratch effect on Jog Wheel. 4 Hot Cue buttons can hold up to 4 cue points and loops!. Pitch Lock (master tempo). Anti-Shock memory. Pitch ranges: +/-4% +/-8% +/-16% +/-100%. Up to 4 seamless loops on 1 track!
. Ultra fast memory start
. Stutter effect on loops
. Faderstart in combination with compatible mixers. Pitch bend on Jog Wheel and buttons for perfect mixes
. -48dB Auto Cue function. Blue LCD display. Jog wheel with special rubber coating. Single / continious play. Relay play on allows consecutive playback on 2 decks. S/PDIF digital output on RCA connector.

alvast bedankt
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
14-4-2004 20:32

Tom. V schreef:

Hallo iedereen

Ik ben nog maar pas nieuw (2de post)en als dit topic hier niet op thuis hoort verplaats het dan even.

Is deze cd-speler iets waard ??? (Ik ga hem misschien kopen)

www.beglec.com/Images/CD200_big.jpg

alvast bedankt
Dat zal de tijd moeten uitwijzen ...
Je zult wel veel krijgen voor je geld, maar de kwaliteit is daarom niet echt schitterend (maar daar kunnen we nu eigenlijk nog niet over oordelen ...)
Het is wel zo dat JB-Systems een niet echt schitterend pro-dj-merk is, maar welk zeer geschikt voor de nogal "krap-bij-kas" beginners happy :)
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
14-4-2004 20:36
1 x bewerkt. Laatst door Tom. V op 14-4-2004 20:57
je zou het dus aanbevelen

Want mijn plan-voor verdere aankopen eigenlijk was geweest :
1 cd-speler CD-20DJ van IMG-stageline kopen (zonder veel toeters en bellen + 1. "specialleke" zoals de Belgen zeggen.
Maar ik versta eigenlijk niet de volgende zin "Het is wel zo dat JB-Systems een niet echt schitterend pro-dj-merk is, maar welk zeer geschikt voor de nogal "krap-bij-kas" beginners" maar dan hoor ik in diverse fora over RELOOP niets dan goeds ? Die hebben toch juist dezelfde CD-Speler???
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
DjblackdevilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-8-2002
Laatste: 7-2-2021
Berichten: 259
14-4-2004 20:55
Als ik jouw ws zou ik hem even uittesten en wel met iemand gaan die er een beetje verstand van heeft.

Volgens mij heeft dj noise geen ervaring met de cd-speler hier in kwestie

Je moet prestaties altijd per product bekijken en nooit met hele merk, de q30 is leuke draaitafel, maar misschien is deze cd-speler wel niks waard. Als ik jouw was zou ik hem gewoon even testen, dan heb je zekerheid.
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
14-4-2004 21:03

Djblackdevil schreef:

Als ik jouw ws zou ik hem even uittesten en wel met iemand gaan die er een beetje verstand van heeft.
Volledig met eens!

Djblackdevil schreef:

Volgens mij heeft dj noise geen ervaring met de cd-speler hier in kwestie
Ja, natuurlijk niet! (dat zei ik toch onrechtstreeks in m'n post ...)
Ik betwijfel zelf of je hem al kan kopen ... :s (of vergis ik mij?)

Djblackdevil schreef:

Je moet prestaties altijd per product bekijken en nooit met hele merk, de q30 is leuke draaitafel, maar misschien is deze cd-speler wel niks waard. Als ik jouw was zou ik hem gewoon even testen, dan heb je zekerheid.
Ook volledig met eens! Maar zoals ik al zei: JB-Systems spitst zich vooral toe op de beginnende dj's (kijk maar naar hun prijzen/producten/..) en kan je dus niet vergelijken met Pioneer/Rodec/Allen&Health/Dateq/... Ik wou hem zeggen dat ALS je de kans hebt (hangt natuurlijk af van het doel waarvoor hij ze gaat gebruiken) , je beter doorspaart voor betere producten die meestal duurzamer/etc. zijn (maar JB is UITSTEKEND geschikt voor beginnende dj's ...)
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
Dj negativeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2003
Laatste: 14-4-2009
Berichten: 145
14-4-2004 21:18
American Audio heeft deze cd-speler nu ook: www.adjaudio.com/product.asp?ProductIDNumber=1211&cat=CD_Players en er is ook nog een uitgebrijderde versie: www.adjaudio.com/product.asp?ProductIDNumber=1210&cat=CD_Players

gr. chris
Yesterday is Yesterday. If we try to recapture it we wil only lose Tomorrow
DjblackdevilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-8-2002
Laatste: 7-2-2021
Berichten: 259
14-4-2004 22:10

Dj Noise schreef:

Djblackdevil schreef:

Je moet prestaties altijd per product bekijken en nooit met hele merk, de q30 is leuke draaitafel, maar misschien is deze cd-speler wel niks waard. Als ik jouw was zou ik hem gewoon even testen, dan heb je zekerheid.
Ook volledig met eens! Maar zoals ik al zei: JB-Systems spitst zich vooral toe op de beginnende dj's (kijk maar naar hun prijzen/producten/..) en kan je dus niet vergelijken met Pioneer/Rodec/Allen&Health/Dateq/... Ik wou hem zeggen dat ALS je de kans hebt (hangt natuurlijk af van het doel waarvoor hij ze gaat gebruiken) , je beter doorspaart voor betere producten die meestal duurzamer/etc. zijn (maar JB is UITSTEKEND geschikt voor beginnende dj's ...)
ze hebben leuke producten ja, maar ik heb ook mixers van jb geprobeerd die ik liever links laat, een vriend van mij heeft mengpaneel van JB met allemaal krakende faders,

was ook geen kritiek op jouw noise, maar meer tip voor de topic starter, jij zei namelijk dat jb over het algemeen leuke producten maakt, maar wat ik interpreteer van de topic starter is dat hij hierdoor denkt dat het wel een goeie cd-speler is. Het zou toch lullig zijn als je weinig geld hebt, en dan ook nog iets koopt wat niet bevalt, daar probeer ik iemand voor te behoeden, zelf ook gehad namelijk.

Kortom ik zou eerst even wachten tot hij in de winkel ligt/Dre hem getest heeft.
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
15-4-2004 12:30
hoeveel heb je te besteden? dan kunnen wij je misschein betere alternatieven aandragen happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
15-4-2004 12:33
ik heb nu al 2 CD-20DJ van IMG maar ( juist nieuw) maar ik zou rond de 400€ hiervoor willen spenderen ( over een tijdje= zomervakantie)
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
DjblackdevilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-8-2002
Laatste: 7-2-2021
Berichten: 259
15-4-2004 17:02
dan word het denk ik deze

www.new-line.nl/v/11699

of als je dubbele wilt:

www.new-line.nl/v/12654

Terug naar forum Reageer (zonder quote)