Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 9 van 250)
Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
24-3-2004 12:30
Ik heb het ook vrijwel nooit meer.

Hoe professioneler je overkomt, hoe minder geintjes ze uithalen. En het zal er ook mee te maken hebben dat de gear bij club-dj's over het algemeen al ver buiten het bereik van publiek blijft, laat staan dat ze eraan kunnen komen. Achter grote dj-booths bijvoorbeeld.

Maar deze keer stond ik in een hele kleine kroeg, in een klein hoekje, tussen het publiek.. Dan heb je een veel grotere kans op zulk soort geintjes.
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
24-3-2004 12:37
Same here, er kwam eens een gast die gewoon achter de lichtbak ging staan, toe ik vroeg of ie weg wou gaan ging ie moeilijk doen, daarvoor hebben ze bewaking wink ;)

Ikzelf begin er niet aan, om iemand te verwijderen, want het zal altijd zijn dat de schuld bij jouw komt te liggen, en dan kan je naar kapotte app fluiten.

Heb wel een keer iemand even "Gecorrigeerd" toen hij een statief probeerde om te trekken, ik geloof dat ie het niet lekker vond wink ;)
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
24-3-2004 14:09

Reemski schreef:

Ik heb het ook vrijwel nooit meer.

Hoe professioneler je overkomt, hoe minder geintjes ze uithalen.
Dat zal het zijn.
Ik moet zeggen dat ik er eigelijk nooit last van heb gehad, maar het is ook een kwestie van uitstraling. (Hoe je achter je spullen staat.)

Als resident heb ik het wel eens meegemaakt toen ik pas ergens begon.
Het was blijkbaar heel normaal dat het publiek daar in de platenbakken zat om iets uit te zoeken, en men bediende ook zonder te vragen het volume....
Dat was dus de week er op finito.
Ik ben de baas als ik aan het draaien ben, als er een andere Dj zit, zoekt die het zelf maar uit. En dat deden ze ook.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
24-3-2004 16:01
Zeker als er alcohol in het spel is, zul je als DJ toch net effe wat beter moeten opletten.

Ik ben er altijd heel streng in geweest. Niemand bij mij achter de booth, behalve de barmeid voor de cola refill, de eigenaar en soms mijn vrouw. Op de rand van de DJ-bar stonden bij mij altijd van die bol-kaarsen, dan gingen ze niet hangen.

Echter toen er een hardstyle feest werd gehouden (ik draai dan niet) is er wel eens in één klap 3 kaarsen met vloeibaar kaarsenvet over de apparatuur gegaan. Ook een kwestie van onoplettendheid, alcohol en een snuifje pech.

Mijn persoonlijke ergenissen zijn altijd extreem zatte mensen. Daar heb ik altijd een hekel an gehad en worden ook finaal genegeerd. Verder ook aan wannabe collega's die mij van me werk af houden met hun verhaaltjes.
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 77
24-3-2004 18:37
1 x bewerkt. Laatst door Ritesh op 24-3-2004 19:15
ik had zaterdag nog een paar zeikerds; ik ZAT( razz :p ) lekker te draaien, effe een strak overgangetje, komt er iemand zeggen '' Nee sukkel, je kan het niet'' mijn neef héé♪emaal over de rooie, hij heeft er een broertje dood aan dit soort opmerkingen.

ik zei dus, kalm aan en vraag of zij het beter kunnen. Dus die bleef stil laugh :D laugh :D
Niet LEZEN wat hier staat aub...
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 77
24-3-2004 19:17

Gupy schreef:

Mischien toch eens naar die set luisteren als je weer nuchter bent? laugh :D
kan niet want ik had toen geen md speler bij me laugh :D razz :p (ok op houden nu angry want dre heeft er een broetje dood aan(gecondoleerd wink ;) )
Niet LEZEN wat hier staat aub...
JorkyStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 21-12-2003
Laatste: 24-9-2009
Berichten: 17
24-3-2004 22:01
Waar ik nog de grootste hekel aan heb, naast mensen die dronken zijn en denken dat jouw spullen de bar zijn, is mensen die tegen je tafel aan gaan hangen. Die staat bij ons meestal niet zo stevig (paar stapels kratten met een dikke plank erop). sad :( Hoppa, sta je zo weer ff een metertje naar achteren. Of als we nu wel eens een keer een stevige tafel hebben, schuiven ze me flightcase waar me mixer en cd spelers inzitten ff naar je toe angry (heb iemand daar btw nog een tip voor dat die niet schuift???). En als je dan zegt kijk s uit en ga s drie meter naar achter, doen ze dat wel, maar 5 minuten later doen ze het gewoon weer!!! Ik bedoel, zo hard staan mijn boxen toch niet?! shocked 8O LUISTEREN! shocked 8O
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
24-3-2004 22:04
zet een lekker grote piezo hoorn voor je FC neer schuin naar boven gericht, en whoppa geen mensen meer voor je neus wink ;)
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
24-3-2004 22:27
Rookmachine wil ook wel eens helpen.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-3-2004 00:33
Tegen mensen die alles beter weten -> Nou mix jij de volgende er maar ff in met je grote bek dan ga ik ff pissen en dan gewoon lekker weg lopen.
Dat geintje flik ik nog wel is als er een vriend/collega dj van me in de buurt is die er dan ff bij blijft en het in de gaten houd.
De meeste gaan grandioos op hun bek en dan moet je gewoon terug lopen met de woorden -> Je kan er geen k*t van dus als je nu even heel snel op wil rotten dan doe ik het zelf wel weer.

Of als je zo'n bijdehand gozertje hebt die dat zegt en heel toevallig samen met zijn vriendin is -> Hem het over laten nemen en dan weg lopen met de woorden -> Zo en nu ga ik je vriendin is ff versieren happy :)

Of gewoon net doen alsof je ze niet hoort. Worden ze vaak heel boos en dan gewoon zeggen -> Nu je b*k houden of ik laat je er uit gooien (dan druipen ze ook wel heel snel af)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)