Forum > Algemeen Forum

New-line meeting 7 januari

(276 reacties. Pagina 9 van 28)
Moderator(s): Dré
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
30-11-2006 20:12

Dré schreef:

Ter info: Joke is 3e week januari uitgerekend.
Zullen we dan met z'n allen naar jou komen?
Kunnen we mee-puffen laugh :D
Alles komt goed....
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
30-11-2006 22:33

SebasVD schreef:

Als datum wil ik graag de keuze laten uit 2 data (datums?)

Ik denk zelf aan 7 januari of 14 januari.

Zo heeft iedereen ruim van te voren een datum gehoord en kan daarop met de planning inspelen. Mijn keus is verder definitief gevallen op Utrecht. Precieze locatie zal ergens in de stad zijn, die wordt nog bekend gemaakt. Evenals de precieze tijd.

Wat is jullie voorkeur voor datum? (kiezen uit bovenstaande data)
Misschien is februari een betere optie, dan is Joke wss sowieso al wel bevallen (zit je alleen met een avond dat je de kleine niet ziet), en kunnen waarschijnlijk een hoop forummers wel. Je zit dan wel redelijk dicht tegen de PAmarkt, maar dat valt vast wel te combineren.

Voor mij maakt het niet uit, dit plan ik wel tussendoor. happy :)
Vergeet niet te lachen
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
2-12-2006 23:46

Melo-G schreef:

Misschien is februari een betere optie, dan is Joke wss sowieso al wel bevallen (zit je alleen met een avond dat je de kleine niet ziet), en kunnen waarschijnlijk een hoop forummers wel.
Behalve dat vrouwen een aardige eindje door kunnen schieten qua zwangerschap is het ook niet iets wat je graag doet als je vrouw net bevallen is . Lijkt mij dan tenminste..... ik heb er verder geen ervaring mee (wou ik voorlopig even zo houden ;-) ).
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
4-12-2006 16:59
Datum maakt mij niet uit. Maar het lijkt me dat Dré als eerste hier maar eens zijn mening over moet geven niet?
BaszzaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-5-2006
Laatste: 6-1-2009
Berichten: 53
4-12-2006 20:08
Beide datums lukken, moet nog wel in overleg met ouders.
Plaats: Het liefst ergens in het midden van het land
Niels de Kort
Personen 1 (of 2 als ik met Maurice mee ga).
Op elke flight past een deksel,....
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 1139
5-12-2006 19:36

maurice schreef:

Datum maakt mij niet uit. Maar het lijkt me dat Dré als eerste hier maar eens zijn mening over moet geven niet?
Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens moet zijn.
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
6-12-2006 11:42
De meeting wordt door de forumleden georganiseerd (niet door de forum eigenaar). Dus is het automatisch zo dat de forum eigenaar daar NIET z'n fiat aan hoeft te moeten geven.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
6-12-2006 12:10

Dré schreef:

De meeting wordt door de forumleden georganiseerd (niet door de forum eigenaar). Dus is het automatisch zo dat de forum eigenaar daar NIET z'n fiat aan hoeft te moeten geven.
Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo leuk als de forum eigenaar erbij kan zijn en dat er met hem op de eerste plek rekening wordt gehouden.
Ik wil die persoon waar al mijn centjes naar toe gaan (maar waarvoor ik in ruil hele mooie apparatuur voor terugkrijg) wel eens ontmoeten.
(Harlingen is niet om de hoek voor de meeste hier denk ik wink ;) )
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
6-12-2006 16:33

Dré schreef:

De meeting wordt door de forumleden georganiseerd (niet door de forum eigenaar). Dus is het automatisch zo dat de forum eigenaar daar NIET z'n fiat aan hoeft te moeten geven.
Excuus, had niet gezien dat je al op de vorige pagina een post had gezet met data. vandaar mijn opmerking.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
6-12-2006 19:15

vanniekerk schreef:

Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo leuk als de forum eigenaar erbij kan zijn en dat er met hem op de eerste plek rekening wordt gehouden.
Ik wil die persoon waar al mijn centjes naar toe gaan (maar waarvoor ik in ruil hele mooie apparatuur voor terugkrijg) wel eens ontmoeten.
(Harlingen is niet om de hoek voor de meeste hier denk ik wink ;) )
Hoe moet ik me dat voorstellen? Zodra Dré binnenkomt iedereen stil, en staan dringen om een handtekening? laugh :D Lijkt me dat je niet de enige bent die hem een keer wilt ontmoeten. Bovendien kan ik me voorstellen dat Dré ook niet staat te springen om een horde enthousiaste forumleden die de hele tijd tegen hem aan gaan staan kleppen. Niks mis mee natuurlijk, maar net na zo'n bevalling (als het goed is) lijkt me niet erg rustgevend.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)