Forum > Algemeen Forum

Musik Messe 2006

(111 reacties. Pagina 9 van 12)
Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
31-3-2006 00:29
Je slaat totaal de plank mis.

- Het is om te voorkomen dat mensen ineens gaan denken dat Behringer een goed product heeft neergezet. sneaky :V
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
31-3-2006 00:32

yoghurt schreef:

Je slaat totaal de plank mis.
Don't think sowink ;)
[quote
- Het is om te voorkomen dat mensen ineens gaan denken dat Behringer een goed product heeft neergezet. sneaky :V Ik vrees dat een discussie over Behringer nu even nergens op uit gaat komen. Behalve dat we denk ik allemaal kunnen concluderen dat ze het verdomd goed voor m'kaar hebben. Je mocht willen dat je überhaupt ooit op de jaaromzet van een bedrijf als zij kan komen, of ze nou kwaliteit of juist veel voor weinig geld leveren.

Stand zag er netjes en verzorgd uit, en als je weet wat het kost om sowieso op de Frankfurt MusikMesse/Prolight+Sound te kunnen staan... wink ;)
Light Image
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
31-3-2006 11:01
Discussie zal sowieso loslopen ja.

Maar wat is het verband tussen een toko die goed loopt en een product dat kwalitatief goed is? Niets.

Zeker ze zijn verbeterd afgelopen jaren, maar goed weet niet of je hun innovatieve afdeling hebt gezien aan de achterkant van de stand "leuk hifi speakers met 10 8" speakers erin enzo" , gaat nergens over. In dat opzicht vond ik ook dat ze in de verkeerde hal stonden. Denk dat hun stand veel beter tot hun recht was gekomen in hal 5, waar voornamelijk beginnende dj's aan het spinnen waren. ( ze stonden nu een paar meter vanaf de merken als Funktion One, Midas, Sennheiser & Shure. )
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
31-3-2006 12:10
Ik ben in het verleden niet bepaald fan geweest van Behringer (en heb dat ook nooit onder stoelen of banken geschoven ;-) MAAR moet toch zeggen dat we relatief ERG weinig problemen hebben met de Behringer producten (in vergelijking met sommige andere budget merken).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Jeroen GStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2002
Laatste: 10-3-2008
Berichten: 46
31-3-2006 12:59
Ik ben ook gisteren en eergisteren geweest. Qua DJ was er behalve bij Numark (demo's door Rockid) weinig verrassends te zien. Pioneer had alle nieuwe modellen staan om te testen en hadden (net zoals op de meeste andere stands) doorlopende demo's (met o.a. Dan Tat). Technics had dezelfde stand als vorig jaar neer gezet... met dezelfde Cd spelers die nog steeds hetzelfde klinken. Denon ontbrak, had geen stand. Schijnt dat ze voorlopig met weinig nieuws komen.

De EOM draaitafels en CD speler vlogen me om de oren, maar dat was te verwachten.

Inderdaad op de Behringer stand stond Lucca te draaien, met vinyl en een CDJ-1000. Ik heb wel 2 grappige foto's, 1 afgeplakt en 1 onthuld ;)

Allen & Heath had hun 3D er staan. Nu moet hij vrijwel klaar zijn, er staan al de nodige modellen klaar voor verzending maar ze zijn de firm/software nog aan het finetunnen maar ze zouden met een paar weekjes verscheept moeten gaan worden.

Dateq stond in een andere hal, meer bij de PA spullen met hun Vibe en de overige producten. Suf om te zien dat de XTC nu door een ander merk is gecopieerd. Schijnt dat ze gewoon een XTC hebben gekocht en naar de copieer Chinees hebben gestuurd.

Foto's kun je hier bekijken, blader door met het pijltje :

https://www.djresource.nl/Gallery/pic/2518/Frankfurter-Messe-2006-DJ-Area/#image
You'll find me @ djresource
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
31-3-2006 14:58

Jeroen G schreef:

Ik ben ook gisteren en eergisteren geweest. Qua DJ was er behalve bij Numark (demo's door Rockid) weinig verrassends te zien.
Dat is ook niet de bedoeling van de beurs, alhoewel voor sommige misschien geld: een goede DJ of lekkere dames verkoopt beter wink ;)
Suf om te zien dat de XTC nu door een ander merk is gecopieerd. Schijnt dat ze gewoon een XTC hebben gekocht en naar de copieer Chinees hebben gestuurd.
Inwendig zal het er toch wel anders uitzien.
Ach, sommige look-a-likes verkopen beter.
Leken bepaalde DAP versterkers ook niet verdacht veel op Mackie? Imitatie verkoopt gewoon goed.

Martin.
kvm entertainment
TimmiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 15-9-2009
Berichten: 147
1-4-2006 06:29
De koffie is op, de cake gebakken. Op naar de messe razz :p
Boxen zijn net vogels, ze horen beide te vliegen
Michel van de beekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2002
Laatste: 23-8-2011
Berichten: 72
1-4-2006 15:59

JeroenVDV schreef:

yoghurt schreef:

Ansich: A&H, Dateq, Rane e.d. stonden ook allemaal met Pioneer en dat mocht ook duidelijk gezien worden.
Dat zal iets met contact tussen Pioneer en A&H/Dateq/Rane te maken hebben in beide richtingen. Funktion One gebruikte in de demo-ruimte ook een CDJ-1000 om CD's af te spelen MAAR die was in een hoekje weggemoffeld. Zij hadden simpelweg geen behoefte en misschien ook wel geen toestemming om Pioneer te promoten, same with Behringer denk ik.

Zou me niets verbazen als A&H/Dateq/Rane daar wel duidelijke (en gunstige) afspraken over hebben. Op beurzen gaat het er af en toe net even wat anders aan toe dan je zou denken.
Als je er niet nauw bij betrokken bent, denk ik dat je over dit soort dingen maar beter kan zwijgen. Het wordt anders niets meer dan 'slap gezwets' en roddelpraat zonder enig waarheidsgehalte. Je conclusie wat betreft de relatie tussen Funktion-One en Pioneer is bv niet alleen erg voorbarig maar ook erg fout. Is t je bv opgevallen welk geluidsetje er op de stand van pioneer gebruikt werd?
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
1-4-2006 17:08
Zijn er mensen met foto's dan wel info van / over de Midas XL8?
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
1-4-2006 23:00

JeroenVDV schreef:

Rara, wat is dit voor een product van Martin: (Volgens mij inderdaad primeur op PS+L?)
Voor Martin misschien een primeur, leuk detail was dat Martin 2 werkende units had staan, de onderste aan de truss het meest in het zicht had het Martin logo, de bovenste echter, iets minder zichtbaar was het "orgineel" (paars van kleur): De Amazer laser gemaakt door Laserland en Actros in duitsland.
Amazer Laser een zeer compacte laserunit met een behoorlijke output.
Gaat rond de 25.000 - 30.000 euro kosten
Mag dat ook 45.000 zijn?

Inderdaad zeer veel china spul, wat mij wel opviel dat veel china spul zéér degelijk eruit zag. Ook de Midas look-a-like (spirit) was voor het oog echt niet verkeerd.

Vandaag een behoorlijk rondje china gedaan, zéér interessant. Ik kwam de beurs binnen, hal 8 en werd meteen al aangevallen door een chinese xenpow vertegenwoordigster. (leuk detail, bij alle lampjes in de vitrine ontbrak de gloeidraad wink ;) )

Hb-laser en Lobo waren mooi om te zien, alhoewel bij Lobo mij het Alladin verhaal niet zo aansprak. Het tweede deel van de show maakte dat echter ruimschoots goed. (misschien mede door de vlammen)

medialas viel eigenlijk tegen, mooiste tekst bij nieuwe laser / powerpoint software : "Now with chinese copy protection".

Tevens was de kleinste rookmachine (1/3 deel van een pakje sigaretten) ook apart om te zien), de accu was echter 3x zo groot.

Kortom, toch veel interessante dingen gezien en minstens met 5 kilo foldermateriaal en CD's retour.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)