Forum > Algemeen Forum

HEELLLUUUPPP!!!

(90 reacties. Pagina 9 van 10)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 5-9-2024
Berichten: 9487
20-4-2005 23:59

Tom schreef:

Ik zou gewoon lekker gaan slapen laugh :D
wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-4-2005 03:12
Toch leuk om te lezen dat het er weer zo'n 1 is die het niet aan durft om het aan te vechten.

Leuke is dat zolang het geen gedeponeerde merknaam is niemand het volledig recht van claimen heeft voor eenzijdig gebruik.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
21-4-2005 08:49
Verhaal is heel simpel-hoe harder ze schreeuwen des te minder problemen.
Diegene die het netjes via de post laat lopen en niet aan de mail of bel hangt ...daar moet je voor uitkijken.
Die blijven rustig,menen het,nemen de tijd en de onkosten
op de koop toe.

neemt niet weg dat je nu gewaarschuwd bent en het zeker raadzaam is om je zelf nu wat meer zekerheid te geven.
Schrijf je in of vraag een btw nummer aan (artiest regeling-)zodoende heb je in ieder geval aantoonbaar bestaansrecht en word het voor de toekomst een stuk eenvoudiger.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
21-4-2005 16:51

fredje schreef:

Schrijf je in of vraag een btw nummer aan (artiest regeling-)zodoende heb je in ieder geval aantoonbaar bestaansrecht en word het voor de toekomst een stuk eenvoudiger.
groet
Daar ben ik hard mee bezig, bijna afgerond!
Maar dat is MIJN mening...
DjxrayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2006
Laatste: 11-9-2006
Berichten: 1
9-9-2006 16:34

john_voof schreef:

Ik zou me er ook niet zoveel zorgen over maken.

Net ff die site van hun bekeken; ik vind de site maar simpel en beetje amateuristisch overkomen met die parren enzo. Soms is de tekst niet eens te lezen...

Op hun site staat dat ze Dynacord Cobra subs hebben van 5000W RMS. Knappe man die die heeft (want ik kon ze op internet niet vinden zo snel).

Leuk gastenboek trouwens, kom je niet vaak tegen op de site van professionele bedrijven... Lekker standaard (en gratis) en als je die berichten leest lijkt het mij niet bepaald een professioneel bedrijf aangezien die personen ongeveer van mijn leeftijd zullen zijn (16)...

Via links kun je ook een foto van DJ X-Ray zien. Hij lijkt me nog geen 18. Knappe man als hij nu al, op deze leeftijd al, rechtzaken gaat aanspannen.

Maar dat is mijn (korte) impressie. En op internetsite's kun je natuurlijk ook geen bedrijf beoordelen.
Hallo. Ik ben niet diegene die deze zaak is begonnen(the royalmusic)

ik heb me eigen bedrijf
R.Uitendaal Music Entertainment B.V.
en eigen site www.djxray.nl die momenteel buiten werking is i.v.m. verbouwing en update
snap niet dat mensen mijn naam er bij betrekken as ze niet weten wie de eigenaar is van dat bedrijf. En dan zomaar een coclusie trekken dat via een link mijn foto tezien is en dan zo een domme opmerking word geplaats op dit forum...
Ik hoop dat je dat ook terug ken nemen.
wan dat slaat nergen op
Mvgr. Raymond
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
9-9-2006 16:55
Leer alsjeblieft eerst eens even normaal nederlands! shocked 8O
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
9-9-2006 16:56
Benelux merkenregister kan wel eens heel makkelijk zijn.
Bier, Billen, Borsten en Beats!
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
9-9-2006 17:41
Misschien moet je een woordenboek kopen en goed bestuderen voordat je weer wat post.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
9-9-2006 19:46

djxray schreef:

john_voof schreef:

Maar dat is mijn (korte) impressie. En op internetsite's kun je natuurlijk ook geen bedrijf beoordelen.
Ik hoop dat je dat ook terug ken nemen.
wan dat slaat nergen op
Zeg kerel, hij zegt er duidelijk bij dat dit zijn mening is. Bovendien beargumenteert hij het zaakje ook nog eens netjes. Doe eens rustig, take a chill pill, want dit getuigt alleen maar meer van onvolwassenheid...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
9-9-2006 21:02
Hallo. Ik ben niet diegene die deze zaak is begonnen(the royalmusic)

ik heb me eigen bedrijf
R.Uitendaal Music Entertainment B.V.
en eigen site www.djxray.nl die momenteel buiten werking is i.v.m. verbouwing en update
blabla
Ik volg het even niet helemaal..

Je bedrijf heet R.Uitendaal Music Entertainment B.V. toch?

En je site is simpel gezegt: djxray.nl ? Wat in mijn ogen totaal niet op the royal music lijkt of op een prof. bedrijf(naam), zoals R.Uitendaal Music Entertainment B.V.
Twitter mee met @andycobbennl

Terug naar forum Reageer (zonder quote)