Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 89 van 289)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
19-6-2005 23:17
ik draai ook wel eens voor 30 man hoor.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
That_Dj_SjokkieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 27-6-2005
Berichten: 190
19-6-2005 23:20
Goed, uiteindelijk betaald de opdrachtgeven voor de apparatuur en het draaien zelf ,of de resultaten op het einde goed of slecht zijn dat kan in jouw voor of nadeel zijn. Btw dit is mijn mening, dit kan namelijk niet op feiten gebaseerd worden. Elke opdrachtgever en show is verschillend wink ;)
Hardcore is a feeling that's inside of us, it's the key of paradise!
SinuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
Berichten: 199
19-6-2005 23:26
Maar iedere opdrachtgever is naderhand of tevreden of ontevreden, en dat ligt niet het feit dat je een dap cd-speler meenam of een pioneer, een opdrachtgever rekent je af op de sfeer, was het leuk, danste (bijna)iedereen waren de mensen blij, kortom: was het feest geslaags, en dit kan net zo goed met een dap als met een pioneer cd speler.

Trouwens, de meeste opdrachtgevers(en dan ga ik uit van feesten <500 man) zijn zelf leken, en zullen pioneer wel leuk vinden klinken maar als je merknamen niet op je site vermeld maar er gewoon goede foto's op zet zullen ze sneller overgehaald zijn jou te boeken.
That_Dj_SjokkieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 27-6-2005
Berichten: 190
19-6-2005 23:28
Heb ik ooit nooit gezegt, ik zeg dat de meeste opdrachtgevers kijken naar welke apparatuur je hebt of dit *geschikt* is voor zijn/haar evenement. Daar betaald hij dan ook voor en de uren die je draait. Uiteindelijk zal het feest geslaagt zijn of niet, en dat zal grotendeels aan jouwzelf liggen. Dap-audio of Labgruppen, doet er niet toe.
Hardcore is a feeling that's inside of us, it's the key of paradise!
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 172
19-6-2005 23:31
Als opdrachtgever al de stap heeft gezet om contact met jou te zoeken dan is het natuurlijk de truuk om hem te kunnen overtuigen.
Een beetje de dingen zeggen die hij graag wilt horen, meepraten enzo.
Wat dat betreft denk ik ook dat Tom zijn mannetje wel staat (zeker gezien zijn andere werkzaamheden).

Verder denk ik dat jij met een paar leuke/goede fotos (op je website bijvoorbeeld) een potentiele klant veel meer enthousiast kan maken door een apparatuurlijstje.
Ik heb ook een apparatuurlijstje op mijn site. Waarom?--> staat erbij, "voor de geinteresseerden".

Wat kan mijn potentiele klant het nou schelen dat ik straks 4 topjes heb en 8 basjes 18" type B&C18ZP46....
Bijna niemand weet gelijk de betekenis van het woord "topjes".
Wat veel meer indruk maakt is een leuke foto, pronk maar even met wat je hebt!

Doe het dan wel goed en dus in een taal waarin jouw klant het verstaat (fotos bv dus)'

Het zou hem een worst wezen of je nou aan komt zetten met een mushroom of een derby, of je nou een labgruppen versterker meeneemt of een dap, hij wilt waarschijnlijk een feest en vanaf dat punt is het aan JOU om hem te kunnen overtuigen dat jij zijn man bent.

punt. razz :p
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
That_Dj_SjokkieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 27-6-2005
Berichten: 190
19-6-2005 23:34
Maar hij moet wel weten of jij de geschikte apparatuur hebt of niet, nu kan je wel zeggen: ja kijk hoe groot me set is maar daar heeft hij niks aan. Apparatuurlijstje is daarom wel zo handig en denk dat veel opdrachtgevers toch wel een kijkje nemen dan. Aan een foto kan die niet zien of de set geschikt is of niet. Verder ben ik het met je eens.
Hardcore is a feeling that's inside of us, it's the key of paradise!
SinuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
Berichten: 199
19-6-2005 23:36
Aan een app lijstje kan hij dat ook niet zien, als hij zou willen weten of jij zijn mab bent zul je hem dat mondeling duidelijk moeten maken of hij zou een keer mee moeten gaan met een klus.

Op een foto echter kan hij zien hoeveel mensen er ongeveer zijn op een feest van je en hoe de sfeer op zo'n feest bijvoorbeeld is.
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 172
19-6-2005 23:46

That_Dj_Sjokkie schreef:

Maar hij moet wel weten of jij de geschikte apparatuur hebt of niet, nu kan je wel zeggen: ja kijk hoe groot me set is maar daar heeft hij niks aan. Apparatuurlijstje is daarom wel zo handig en denk dat blablablabla
En denk je nou serieus dat 9 van de 10 opdrachtgevers uitgaan van een lijst?

Zoals al gezegd een foto zegt 1000 maal meer. Daarmee kan je mensen enthousiast maken.
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
19-6-2005 23:53
Chill Babe!!

Sjors kan nog wel s lastig of eigenwijs uit de hoek komen sneaky :V maar is in dit geval meer dan redelijk happy :)
Hij refereert aan zijn ervaringen en valt niemand aan!!
Hij accepteert de ervaringen en kennis van andere DJ/Drive Inn en deelt duidelijk mede dat hij 16 is,dat meegemaakt heeft op zijn feestjes en geeft meteen aan dat (bijvoorbeeld) Tom daar veel meer van weet door ervaring gemeten aan leeftijd en Tom's langdurige zakelijke activiteiten met/door zijn Drive Inn.
Zo heeft ieder recht op zijn/haar mening en mag daar best over gediscussieerd worden maar we hoefen niet te duwen en pushen.
oftewel...
chill babe.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
That_Dj_SjokkieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 27-6-2005
Berichten: 190
19-6-2005 23:54
Heb ook al gezegt dat het mijn mening was en dat dit niet op feiten gebaseerd kan worden maar uiteindelijk moet iedereen weer zijn gelijk krijgen. Apparatuurlijstje is wel zo handig zeg ik!! Ik zeg niet dat je zonder app lijstje je van de wereld bent shut up :X En zeg me nu niet dat opdrachtgevers geen bekende merknamen weten, dat weet mijn moeder zelfs. Als je goede merken in je pakket hebt zitten die hun kennen dan krijgen ze ook meer vertrouwen. Maargoed dit topic is bedoelt om te kijken wat wij * als dj's * verdienen.

[edit]Thanks Fred[/edit]
Hardcore is a feeling that's inside of us, it's the key of paradise!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)