Forum > Geluid

Nieuwe design draaitafels Reloop

(75 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
25-6-2004 10:34

Eskil schreef:

die oem's zijn gewoon beter, heb die st150's al eens aan het werk gezien en heb de xtrm1's ook al aan het werk gezien... volgens mij toch wel duurzamer en kwalitatiever materiaal... Die €150 zal niet enkel in dat dempingsmatje zitten hoor wink ;)
Kijk dat heet nu marketing. Mensen laten geloven dat hetzelfde produkt van een ander merk beter is als dat van de concurrentie wink ;) . Ik zeg nu niet dat ongelijk hebt ofzo, want dat kan best zo zijn. Maar je gelooft toch ook niet dat die 150 verschil DAAR in zit verwerkt?
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
DJ JerreStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 24-1-2004
Laatste: 6-6-2005
Berichten: 14
27-7-2004 14:44
ach man, dikke zever, verschil RTX 5.5 en die OEM, is niet echt groot, zon dempingsmat, asof da ik da nodig heb :-S volges mij is da dempingsmat alleen nodig vo discos, of wanneer je thuis echt dikke vette versterker en boxen heb,en tis gewoone een andere soort motor, die bena even sterk is, weetje als de arm evengoed is, de motor net onder de oem is, de prijs stuk lager, en zon dempingsmat die je niet eens echt nodig hebt, wrom dan voor de oem gaan? maar toch twijfel ik nog altijd ;) hangt af aan men saldo die ik na de vakantie en verjaardag zal hebben :) eigelijk maakt et nie uit, rtx 5.5 of OEM mja
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 1-7-2024
Berichten: 1370
27-7-2004 14:52

DJ Jerre schreef:

ach man, dikke zever, verschil RTX 5.5 en die OEM, is niet echt groot,
Jij wilt gewoon van ons horen, wat je graag wilt horen. Sorry, maar dat gebeurt niet. (Tenzij je er beter door gaat voelen, wil ik best wel even zeggen dat er geen verschil is hoor razz :p ).
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
27-7-2004 15:38

DJ Jerre schreef:

ach man, dikke zever, verschil RTX 5.5 en die OEM, is niet echt groot, zon dempingsmat, asof da ik da nodig heb :-S volges mij is da dempingsmat alleen nodig vo discos, of wanneer je thuis echt dikke vette versterker en boxen heb,en tis gewoone een andere soort motor, die bena even sterk is, weetje als de arm evengoed is, de motor net onder de oem is, de prijs stuk lager, en zon dempingsmat die je niet eens echt nodig hebt, wrom dan voor de oem gaan? maar toch twijfel ik nog altijd ;) hangt af aan men saldo die ik na de vakantie en verjaardag zal hebben :) eigelijk maakt et nie uit, rtx 5.5 of OEM mja
Forum regels gelezen?, normaal nederlands aub.
trouwens het verschil zit hem niet alleen in dat matje zoals dré een paar post's geleden typte:

De arm is van dezelfde kwaliteit als op de OEM bak (dus inclusief hoogte-instelling en zonder de problemen die de RTX 4.5/T-3 hebben). De motor is bijna net zo sterk als die van de OEM bak alleen is het plateau wat lichter (wegens de afwezigheid van die interne rubberen dempingsplaat).

Hij zit dus qua kwaliteit net onder de Super OEM bak (en qua prijs ook). Vormgeving moet je van houden (sommigen vinden het prachtig, anderen vinden het niks). Het is wel wat meer een "plastic bak" dan de Super OEM bak (beetje vergelijkbaar met de PDX-2000 van Vestax qua "behuizinggevoel").
*Quukske*
DJ JerreStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 24-1-2004
Laatste: 6-6-2005
Berichten: 14
28-7-2004 21:28
achzoo, dus tis eigelijk gewoon of je van de behuizing houdt of niet
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
28-7-2004 23:21
Nee want de motor is slapper en de demping is minder.

Owke je betaald ook minder maar je krijgt dus ook minder happy :) Sim-pel wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)