Forum > Off-Zone

afscheid...

(96 reacties. Pagina 8 van 10)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
24-10-2003 17:25

QuincMan schreef:

We are the borg! Resistance is futile. You shall be assimilated. we are the borg!
Ahum... Lekker off topic allemaal.

Maar als het dan toch moet: Het is we are borg (dus zonder "the"). Borg is immers een collective!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
24-10-2003 18:07

Dré schreef:

Ahum... Lekker off topic allemaal.

Maar als het dan toch moet: Het is we are borg (dus zonder "the"). Borg is immers een collective!
Dré heb je nog een verborgen hobby, laatste tijd wel heel veel Star Trek talk wink ;)
correct me if I'm wrong...
DJ ShoqueStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 29-1-2004
Berichten: 32
25-10-2003 13:01

QuincMan schreef:

afgelopen zomervakantie, in zwitserland, heb ik een ongeval gehad. de auto waar ik in zat werd geramd door een vrachtwagen. precies waar ik zat, aan de passagierskant. onze auto sloeg over de kop waardoor mijn rechterhand bekneld kwam te zitten.
Hierdoor ben ik 2 vingers verloren. Voor behandeling heb ik 4 weken in het ziekenhuis gelegen. (gelukkig kon ik met de gipsvlucht naar nederland). Door het verlies van deze twee vingers kan ik nauwelijks meer draaien omdat het gewoon te moeilijk is om met de overige drie vingers (middelvinger t/m pink) de draaitafels, het mengpaneel en de cd spelers te bedienen.

Bij deze neem ik ook afscheid van het drive-in leven. af en toe zal ik hier nog wel komen voor het forum, en om de nieuwe apparatuur te checken... maar verwacht er gewoon niet te veel meer van omdat ik gewoon niet veel meer kan.
Ik ga proberen om gewoon "home-dj" te blijven. Maar of de kans dat ik het kan volhouden is gewoon miniem. Misschien zal het over een half jaar beter lukken omdat ik het dan meer gewend ben om maar 8 vingers meer te hebben. Ik zal dus een tijdje niet te zien zijn. iig niet al te vaak. ik ga wel gewoon proberen de topics hier op het forum te bekijken maar minder posten.

QuincMan
QuincMan, misschien niet een van de eersten die op je bericht reageerd maar ondanks
dat ik je niet ken moet ik door een bericht als dit toch even flink slikken.
Het feit dat iemand zijn hobby, in dit geval een groot deel van je leven, moet
afkappen zonder dat je hier zelf wat aan te danken hebt, lijkt mij erg moeilijk.
Ik wens je hierbij dus ook alle steun toe die je nodig hebt bij de moeite
die je waarschijnlijk zult hebben om zomaar te stoppen met het drive-in leventje.
Ook hoop ik dat je door de tijd die zal komen heen bijt en gewoon lekker thuis
kan blijven draaien.
We (ik neem aan dat ik voor iedereen hier op New-Line kan spreken) hopen dat het
hier wel een beetje je home base blijft en dat we je hier nog geregeld kunnen zien.
Sterkte en succes!

PS : Ik heb niet het hele topic doorgespit hoor maar ik wou dit gewoon even kwijt
toen ik je post zag.
CDJ-800, een beest van een apparaat...
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
25-10-2003 13:20
tnx en natuurlijk blijft new-line home-base ;) ik probeer zo veel mogelijk op t forum rond te kijken maar k doe ook vwo (4e jaar dus het hele 2e fase ge<vulzelfmaarin>) dus heb ook nog wel wat huiswerk wat al trager gaat dan vroeger...
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
28-10-2003 15:29
>>>Update<<<

kleintje maar toch..

verband is er af. Ik weet niet of iemand al eens zijn/haar
Pc geopend heeft, maar het stekkertje wat er uit bungelt is 3 polig en ong. zo groot als de floppy stekker die aan je voeding hangt. en zitten twee rubberen ringetjes waardoor de kabeltjes "naar binnen" gaan.

keep u posted ;)
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
28-10-2003 15:34
als je robot-vinger erop zit, willen we het resultaat wel zien natuurlijk he! Wanneer mag hij er definitief op?
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
28-10-2003 17:34
ghehehhee lekkur droog laugh :D

inderdaad we willen wel je nieuwe uhmmmm vinger razz :p zien
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
28-10-2003 19:57
nadeel... heb geen digicam :P maar op exclusief vanavond is er wel een stukje over ongeveer iets wat ik heb maar dan geimplenteerd in benen dus wil je zien wat ik ongeveer voor prothese krijg/heb check exclusief ;) is net begonnen.. morgen 1e fysiotherapie met de prothese

im excited... :D
Joost_sStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2003
Laatste: 2-7-2016
Berichten: 70
28-10-2003 20:28
ik heb toevallig net exclusief gekeken en zag het..
een man die al 10 jaar verlamt was lieten ze weer lopen door een speciaal kastje
die de spieren in zijn benen kon besturen.

het ging natuurlijki nog niet helemaal feilloos maar het is een begin en wie weet wat er in de toekomst nog meer kan.
Lekker bouncen!
Mitch17Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2003
Laatste: 15-3-2010
Berichten: 22
28-10-2003 20:39
Ja ik heb het ook gezien, volgens mij was het best een oude reportage want op discovery channel hadden ze er laatst ook een stuk over en dat ging toch net ff wat sneller en beter, maar goed, het is een heel goed begin...
ik slaap slecht, maar daar lig ik niet wakker van...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)