afscheid...
(96 reacties. Pagina 1 van 10)Moderator(s): Dré
QuincManStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-8-2003 Laatste: 15-5-2010 Berichten: 784 | 22-9-2003 19:55 |
afgelopen zomervakantie, in zwitserland, heb ik een ongeval gehad. de auto waar ik in zat werd geramd door een vrachtwagen. precies waar ik zat, aan de passagierskant. onze auto sloeg over de kop waardoor mijn rechterhand bekneld kwam te zitten. Hierdoor ben ik 2 vingers verloren. Voor behandeling heb ik 4 weken in het ziekenhuis gelegen. (gelukkig kon ik met de gipsvlucht naar nederland). Door het verlies van deze twee vingers kan ik nauwelijks meer draaien omdat het gewoon te moeilijk is om met de overige drie vingers (middelvinger t/m pink) de draaitafels, het mengpaneel en de cd spelers te bedienen. Bij deze neem ik ook afscheid van het drive-in leven. af en toe zal ik hier nog wel komen voor het forum, en om de nieuwe apparatuur te checken... maar verwacht er gewoon niet te veel meer van omdat ik gewoon niet veel meer kan. Ik ga proberen om gewoon "home-dj" te blijven. Maar of de kans dat ik het kan volhouden is gewoon miniem. Misschien zal het over een half jaar beter lukken omdat ik het dan meer gewend ben om maar 8 vingers meer te hebben. Ik zal dus een tijdje niet te zien zijn. iig niet al te vaak. ik ga wel gewoon proberen de topics hier op het forum te bekijken maar minder posten. QuincMan | |
DJ bBINKStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-9-2002 Laatste: 7-11-2006 Berichten: 43 | 22-9-2003 20:06 |
Zo, das wel ff flink schrikken als je zoiets gebeurd Ik wens je heel veel sterkte toe en beterschap ! Ik hoop dat je je draaikunsten alsnog voldoende kan ontwikkelen ... Laatst een dj gezien die blind was, die mixte toch vrij goed, om je ff wat hoop te geven. Zou er niet aan moeten denken als mij zoiets overkwam .. Niet meer draaien is niet leuk, maar later niet aan de bak komen door dit is nog veel erger Ennieway, veel sterkte !!! | |
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 22-9-2003 20:12 |
inderdaad, afschuwelijk verhaal. Dit is wel is ff een ander verhaal dan welk mengpaneel moet ik nemen enz enz. heel veel sterkte ermee! | |
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes! | |
Steven.Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2003 Laatste: 1-9-2004 Berichten: 54 | 22-9-2003 20:19 |
tjah... wat valt daarop nog te zeggen... iig heel veel sterkte en gezellig als je nog eens wat post | |
Speakerfreak is de DAP man:D:D:D | |
DJ TimStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2003 Laatste: 27-11-2012 Berichten: 1105 | 22-9-2003 20:29 |
J*zus wat erg voor je! Ik wens je sterkte, en onthou dat als je graag dingen doet waar je hart ligt het draaien vanzelf ook weer zal lukken! Sterkte | |
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest | |
Dj negativeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2003 Laatste: 14-4-2009 Berichten: 145 | 22-9-2003 20:35 |
woh wat erg voor je dat je zo je dj zijn moet eindigen! Veel beterschap en sterkte met wat je dan ook gaat doen ik hoop dat je nog kan draaien. groetjes chris | |
Yesterday is Yesterday. If we try to recapture it we wil only lose Tomorrow | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 22-9-2003 20:37 |
Beterschap in ieder geval. Enne vol blijven houden met draaien dan gaat het zeker lukken. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
GijsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-7-2003 Laatste: 31-8-2008 Berichten: 205 | 22-9-2003 20:47 |
ik weet eigenlijk niet echt iets te zeggen. in ieder geval heel erg veel sterkte en beterschap, gijs | |
*Doorstrepen wat niet van toepassing is. | |
MaxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2002 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 1855 | 22-9-2003 21:13 |
ik wens je veel sterkte en beterschap ik kan verder niets kwijt | |
BobWStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-2-2003 Laatste: 8-8-2014 Berichten: 490 | 22-9-2003 21:16 |
3 x bewerkt. Laatst door BobW op 22-9-2003 21:21 Zoals al gezegd: wat valt hierop te zeggen Ongelooflijk dat je dat moet overkomen zeg, en al helemaal op je vakantie Toch zou ik me [hoe bot of eeuwig optimistisch dat ook klinkt] me hierdoor niet uit het veld laten slaan, ik weet absoluut dat dat niet makkelijk is, maar als [zoals gezegd] je hart bij draaien ligt, en je zet het echt door, dan lukt het je, en is je carriere niet vernield ofzo, het enige is wel, zoiets heeft tijd nodig. Je kan natuurlijk niet verwachten dat je meteen alles weer kan doen [want 2 vingers missen is zeker niet niks ], natuurlijk moet je er dus aan wennen dat je voortaan met 8 vingers verder moet, ook in het dagelijks leven zal je er voorlopig mee zitten, maar na verloop van tijd zal je er [al is het maar een heel klein beetje] aan gewend raken , en dan zou je kunnen proberen het draaien zachtjes aan weer op te pakken . Heel erg veel sterkte aan jouw en je familie/vrienden toegewenst, en denk er aan; als je wil en doorzet zal het je echt lukken | |