Biedt zich aan, vakantiemedewerker
(117 reacties. Pagina 8 van 12)Moderator(s): Dré
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 25-7-2003 21:19 |
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 25-7-2003 22:54 GoeieGast schreef: 1e dag nopo, (beetje kijken en helpen) daarna evt betaald.en dat witte wordt even uitgezocht met verzekering enzo., Meestal krijg je, als je goed werk aflevert toch wel wat in je handen gedrukt hoor Als je dan meer gaat werken, probeer het op papier te krijgen, als je een ongeluk krijgt, we hopen het niet, moet het wel goed geregeld zijn. datzelfde geld voor je salaris, hoe weinig ook........ Maar veel plezier morgen, en laat ons even weten of het leuk geweest is, en wat je hebt mogen/moeten doen. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 25-7-2003 22:51 |
2 x bewerkt. Laatst door GoeieGast op 25-7-2003 22:56 ja dat zei die ook al "als er een amprack op je poot valt bij laden-lossen wat dan? maar is het niet zo dat als ie verzekerd is, dat het dan wit is en dat ie mij iig min. moet geven moege/moeten ??? ik sta btw altijd liever voor 0,0 achter een tt dan voor die anderhalve euro in de super bij zon dikke vetvlek die de hele tijd zit te zeiken dat het sneller moet | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 25-7-2003 22:54 |
GoeieGast schreef: dat het dan wit is en dat ie mij iig min. moet geven | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 25-7-2003 22:56 |
Tom schreef: GoeieGast schreef: dat het dan wit is en dat ie mij iig min. moet geven | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 25-7-2003 22:59 |
Weet je nou niet eens het verschil tussen wit werk en zwart werk? Als jij voor iemand werkt, dan is hij officieeel aansprakelijk voor jouw beschadigingen. Maar als er niets op papier staat, en jij krijgt geen loonstrook waarmee je kan aantonen dat je voor je opdrachtgever werkzaamheden hebt verricht, dan sta je niet erg sterk als je een amp rack op je voet krijgt en de rest van je leven invalide bent. De advocaat zegt dan als argument, dat het domme peg was, "je liep in de weg". Dus zorg dat je het op papier hebt! En draag veiligheidsschoenen (is eigelijk zelfs verplicht) | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 25-7-2003 23:06 |
ik ben niet achterlijk!!!!!!!!!! grrrrrr hij zoekt het uit zei ie. en de andere werknemers haden ook handschoenen. Wat kosten die dingen en waar kan je ze halen (kijk morgen wel ff of er nnog ene paar liggen daar (werkt lekkr met faders en knopjes (eq | |
Dj JasperStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 7-9-2018 Berichten: 393 | 26-7-2003 11:32 |
GoeieGast schreef: Wat kosten die dingen en waar kan je ze halenAls ik die baas was had ik je eerst helemaal uitgerust met de nodige dingen zoals schoenen of handschoenen (of desnoods gezegd "je mag pas hier meewerken als je die dingen hebt"). Dus zorg dat je voor dat je daar een avond moet opbouwen of wat dan ook dat je dit alles hebt. En een loonstrookje voor de verzekering . | |
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 26-7-2003 11:34 |
voor van die schoenen ben je wel een eurootje of 100 kwijt, ik zal ze nu nog niet kopen alleen als je echt bent aangenomen, anders is het zo lullig | |
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes! | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 26-7-2003 12:32 |
Als ik die baas was had ik je eerst helemaal uitgerust met de nodige dingen zoals schoenen of handschoenen (of desnoods gezegd "je mag pas hier meewerken als je die dingen hebt") Afhankelijk van het werk dat je gaat doen, is je baas dat volgens mij zelfs verplicht. En anders ben jij zelf vet de dupe als je een ongelukje krijgt, of als je een ander letsel bezorgt, of als je iets sloopt. De kans is natuurlijk miniem dat zoiets gebeurt, maar ik heb zelf eens de pees van mijn rechterduim half doorgesneden doordat een bierglas tijdens het spoelen in het water brak en ik een half glas in mijn hand kreeg. Als dit niet goed was genezen, had ik mijn rechterhand voor een deel nooit meer kunnen gebruiken, en da's niet tof hoor, als je op z'n moment onverzekerd rondloopt, want het kan grote gevolgen hebben voor de rest van je leven als werknemer. Dus, Mover, niet schrikken van al die verhalen, maar gewoon even goed regelen en dan lekker genieten van je vakantiewerk! | |
Dj JasperStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 7-9-2018 Berichten: 393 | 26-7-2003 13:54 |
sylvia schreef: maar ik heb zelf eens de pees van mijn rechterduim half doorgesneden doordat een bierglas tijdens het spoelen in het water brak en ik een half glas in mijn hand kreeg. Als dit niet goed was genezen, had ik mijn rechterhand voor een deel nooit meer kunnen gebruiken, en da's niet tof hoor, als je op z'n moment onverzekerd rondloopt, want het kan grote gevolgen hebben voor de rest van je leven als werknemer. | |