Forum > Geluid

vliegen van K115

(115 reacties. Pagina 8 van 12)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
21-6-2007 11:10
Een K-115 likt me nou niet bepaald de meest geschikte speaker voor spraak...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 387
21-6-2007 12:59

big bang schreef:

Een K-115 likt me nou niet bepaald de meest geschikte speaker voor spraak...
Nog geen problemen mee gehad. Uiteraad proberen we de steunen te maken zodat er meer verschillende speakers op kunnen komen.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
30-8-2007 00:04

dj krissie schreef:

big bang schreef:

Een K-115 likt me nou niet bepaald de meest geschikte speaker voor spraak...
Nog geen problemen mee gehad. Uiteraad proberen we de steunen te maken zodat er meer verschillende speakers op kunnen komen.
inmiddels de steunen klaar?

ben zeer benieuwd zie ook weer discussie in ander topic.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 387
30-8-2007 00:28
inmiddels de steunen klaar?

ben zeer benieuwd zie ook weer discussie in ander topic.
Steunen zijn inmiddels klaar. Maar helaas niet verwacht zo als ik had verwacht. Ze staan dan ook mooi in de schuur. Het hangen van k-115 is zeer tegen gevallen. Zeker het plaatsen er van. Speakers zitten nu behoorlijk onder de krassen.
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
30-8-2007 00:43
Wat een slecht verhaal zeg!

Gewoon een frame laten maken zoals dre het heeft verteld, dan zou het prima moeten lukken.

En krassen over je gehele speakers?? Wat heb je gedaan? met een hamer de speaker ertussen geramt omdat het niet past ofzo?

Ik denk aan onkunde...

Ben zeer benieuwd naar een foto.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 387
30-8-2007 00:50

nijhuisr schreef:

Wat een slecht verhaal zeg!

Gewoon een frame laten maken zoals dre het heeft verteld, dan zou het prima moeten lukken.

En krassen over je gehele speakers?? Wat heb je gedaan? met een hamer de speaker ertussen geramt omdat het niet past ofzo?

Ik denk aan onkunde...

Ben zeer benieuwd naar een foto.
Wat een verhaal, Ik heb het Mede door me zelf waarschijnlijk niet goed georganiseerd. De steunen waar 2 delen. Je zette de bovenkant OP de speaker. En het onder stuk deed je eronder. Zo via een voor pin kwamen de 2 delen aan elkaar. Maar door het omhoog te eisen kwam er weer ruimte waardoor bij het plaatsen er van beweging kwam. Ik vond het zelf niks. Een vriend die mag zo nu zo lang gebruiken. Aangezien ik bijna geen beurs/spraak meer doe.

Ik vond het nutteloos. Later spijt van, want een statief gaat vele malen makelijker. Maar dat is mijn mening.
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
30-8-2007 00:59
Dre had hele mooie konstructie bedacht link

Dus 25x25 mm vierkant profiel van 2 mm dik, dus in een (gesloten) rechthoek mooi om de kast heen, met desnoods 2 platen eraan om BEIDE M10 ophangpunten per kant te benutten.

Dan had je ze prima kunnen laten vliegen.

Ik kan helaas niet begrijpen dat je moeite doet om iets te vliegen en dan aankomen met een halve oplossing (twee halve dus eigenlijk).
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 387
30-8-2007 01:03
Ik kan helaas niet begrijpen dat je moeite doet om iets te vliegen en dan aankomen met een halve oplossing (twee halve dus eigenlijk).
Geef je groot gelijk. Maar toen ik er al aan begon wist ik al dat ik het niet meer nodig zou hebben. Aangezien drive-in werk meer voor mij is dan op een beurs tussen de zaken mannetjes.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
31-8-2007 12:53

dj krissie schreef:

Ik kan helaas niet begrijpen dat je moeite doet om iets te vliegen en dan aankomen met een halve oplossing (twee halve dus eigenlijk).
Geef je groot gelijk. Maar toen ik er al aan begon wist ik al dat ik het niet meer nodig zou hebben. Aangezien drive-in werk meer voor mij is dan op een beurs tussen de zaken mannetjes.
wat een slap verhaal... sorry hoor.. shut up :X

eerst schrijf je pagina's over een sterk super ontworpen constructie die door kundige mensen in elkaar wordt gezet... en uiteindelijk een laffe smoes.. om zo toch niet geheel ta laten blijken dat je gewoon niets hebt..

zo moeilijk is het niet, foto's van de nexo beugel, sirus, KME, Coda audio en nog vele meer zwerven rond op het WWW, bekijken, je eigen speakers bekijken en tot de conclusie komen dat een kleine aanpassing voldoende is!!

dan naar je "Kundige" bekende die goed is met het las apparaat en je beugels laten maken.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 387
31-8-2007 18:42
wat een slap verhaal... sorry hoor..

eerst schrijf je pagina's over een sterk super ontworpen constructie die door kundige mensen in elkaar wordt gezet... en uiteindelijk een laffe smoes.. om zo toch niet geheel ta laten blijken dat je gewoon niets hebt..

zo moeilijk is het niet, foto's van de nexo beugel, sirus, KME, Coda audio en nog vele meer zwerven rond op het WWW, bekijken, je eigen speakers bekijken en tot de conclusie komen dat een kleine aanpassing voldoende is!!

dan naar je "Kundige" bekende die goed is met het las apparaat en je beugels laten maken.
het zou ook door kundige mensen worden gemaakt. Maar helaas zat het finacieel tegen. Waardoor het bouwen door GTI verviel. Later kwam er nog een constructie van een Kleinere boxen. Die heb ik door een vriend laten verbouwen tot een k-115 steun. Maar dat zat even tegen. Ik zal proberen een foto te maken voor zover dat mogelijk zal zijn.

Mijn eerst verhaal hierboven was ook een beetje "te" voor woorden eigenlijk zo ik het nu lees.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)