Forum > Licht

Verdwijnen van pars uit de drive-ins

(72 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 431
30-4-2005 12:28

Danny25 schreef:

Is een feit, maar denk dat het ook is door de prijs van de raylights. Ik denk dat het gewoon te duur is voor (zoals de mijne bv.) kleine drive-ins...

Ik zelf heb ook raylights. ben zelf altijd blij dat ik altijd een beetje licht vermogen over heb. Ik dim ze zelf tot de hoeveelheid die ik zelf nodig heb. dus waarom is rayliht voor jou dat verkeerd. hoe klien je ook bent je komt toch wel ooit in een zaal waar meer licht nodig is
ik zeg niet dat raylight verkeerd is!! ik heb er gewoon (nog) het budget niet voor
Fun is serious business!
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
30-4-2005 19:53
Naar mijn weten betaal je een paar cent meer dan een parlamp, en jij hebt raylights (reflector + lamp). Moet je het wel direct doen bij aanschaf, anders ben je idd een stuk duurder uit.

jeroenvdv schreef:

(Mochten de mods het d'r niet mee eens zijn, wil ik deze persoon wel even vragen of hij de foto's hier kan posten in dit topic, maar het leek me een mooie illustratie van gebruik van intelligent als hoofdverlichting)
@ Jeroen, deze foto's waren hier volgens mij al is gepost. Als ik me niet vergis, door SP-Audio. wink ;)
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 431
27-5-2005 21:58

RutgerLAN schreef:

Naar mijn weten betaal je een paar cent meer dan een parlamp, en jij hebt raylights (reflector + lamp). Moet je het wel direct doen bij aanschaf, anders ben je idd een stuk duurder uit.

jeroenvdv schreef:

(Mochten de mods het d'r niet mee eens zijn, wil ik deze persoon wel even vragen of hij de foto's hier kan posten in dit topic, maar het leek me een mooie illustratie van gebruik van intelligent als hoofdverlichting)
@ Jeroen, deze foto's waren hier volgens mij al is gepost. Als ik me niet vergis, door SP-Audio. wink ;)
kvind dit wel nog een lekkere set-up met de movings... nja, er zijn de laatste tijd (denk ik) toch wel meer trouwers die movings vragen, op fuiven hangt dit veel => veel jonge mensen die trouwen => willen hetzelfde effect...
Fun is serious business!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)