Forum > Algemeen Forum

HEELLLUUUPPP!!!

(90 reacties. Pagina 8 van 10)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-4-2005 15:12
Niets. laugh :D

Het waren gewoon "loze" dreigementen.
Nogmaals een beetje bluffen kan geen kwaad.

Laat ook niet teveel los over de telefoon, zeg dat je geen zin hebt in een welles nietes spelletje. (wees niet te bang)

Je hebt pas recht van spreken als je geregistreerd staat bij het Benelux merkenburo.

Martin.
kvm entertainment
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
6-4-2005 15:45
en wat let je om jezelf in te schrijven-KVK-kost 2 tientjes wink ;)
Dan blijft het gewoon hetzelfde-almere is niet bij jouw op de hoek dus laat m maar gaan.
Dat zal je trouwens dan ook direct te horen krijgen van de KVK-deze geven namelijk meteen aan of er knelpunten zijn mbt bedrijfsnaam en de evt problemen.
Dus ,ga er heen en geen zorgen.

Maar..........
jij hebt al toegegeven!!!jij wilt al meewerken,jij wilt al je naam aanpassen dus heb jij al laten zien dat jij geen partij bent voor dat bedrijf.
Dat was een beetje heel erg DOM van je!!!!

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
6-4-2005 16:06
1 x bewerkt. Laatst door Roy op 6-4-2005 16:08

fredje schreef:

Maar..........
jij hebt al toegegeven!!!jij wilt al meewerken,jij wilt al je naam aanpassen dus heb jij al laten zien dat jij geen partij bent voor dat bedrijf.
Dat was een beetje heel erg DOM van je!!!!
Kijk, ik heb gewoon een voorstel gedaan voor een manier waarop het misschien opgelost zou zijn, aangezien ik helemaal geen zin heb in dit gezeik. Toen hij daar niet mee akkoord ging heb ik hem toch wel duidelijk gemaakt dat ik mijn naam toch echt niet wil veranderderen. Inschrijven bij de KvK was ik toch wel al een tijdje vanplan en ik heb binnenkort ook een afspraak met ze.

Eventjes een gedachtenspinsel; een horeca ondermening is echt plaatsgebonden, die kan niet de enige dag in rotterdam, de andere dag in maastricht staan. Maar een drive-in show is meer een dienst die je aanbied. Dat kan je wel door het hele land doen. Speelt dat geen rol?
Maar dat is MIJN mening...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-4-2005 16:07

fredje schreef:

Maar..........
jij hebt al toegegeven!!!jij wilt al meewerken,jij wilt al je naam aanpassen dus heb jij al laten zien dat jij geen partij bent voor dat bedrijf.
Dat was een beetje heel erg DOM van je!!!!
Vandaar mijn opmerking zeg niet te veel over de telefoon.
Het is inderdaad dom, vraag jezelf af, zou hij het de moeite vinden om een rechtzaak te beginnen. (iets wat voor hem geld gaat kosten?)

Maar eh, over blufpoker gesproken.
Als hij nogmaals belt, zeg dat je met je advocaat heb gesproken en niet meer verder op de zaak wilt ingaan.
Bedank hem vriendelijk, einde gesprek.
Kijk, ik heb gewoon een voorstel gedaan voor een manier waarop het misschien opgelost zou zijn, aangezien ik helemaal geen zin heb in dit gezeik.
Geen voorstellen doen, poot strak houden.

Mensen met zulke teksten zou ik ook niet al te serieus nemen:
Een feest is pas een feest, als u bij The Royal Music bent geweest.
Hoe orgineel.
Martin.
kvm entertainment
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
6-4-2005 17:06
Horeca kan ook mobiel zijn wink ;)
Maar dat is niet aan de orde-bedrijf is een bedrijf en ingeschreven in/op bepaalde plaats-dat is de vestigingsplaats.

jij zoekt teveel naar zijwegen en daardoor maak je het veel moeilijker dan het allemaal is.
Voorstellen of meewerken doe je niet,jij laat in je kaart kijken!
Doe je dat bij mij dan rol ik je op en heb ik mn zin.
Wees standvastig en netjes en deel mede dat je het laat uitzoeken en verdere correspondentie via briefwisseling etc gedaan zal worden,eventueel via advocaten.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
6-4-2005 17:09
Ik zou me er ook niet zoveel zorgen over maken.

Net ff die site van hun bekeken; ik vind de site maar simpel en beetje amateuristisch overkomen met die parren enzo. Soms is de tekst niet eens te lezen...

Op hun site staat dat ze Dynacord Cobra subs hebben van 5000W RMS. Knappe man die die heeft (want ik kon ze op internet niet vinden zo snel).

Leuk gastenboek trouwens, kom je niet vaak tegen op de site van professionele bedrijven... Lekker standaard (en gratis) en als je die berichten leest lijkt het mij niet bepaald een professioneel bedrijf aangezien die personen ongeveer van mijn leeftijd zullen zijn (16)...

Via links kun je ook een foto van DJ X-Ray zien. Hij lijkt me nog geen 18. Knappe man als hij nu al, op deze leeftijd al, rechtzaken gaat aanspannen.

Maar dat is mijn (korte) impressie. En op internetsite's kun je natuurlijk ook geen bedrijf beoordelen.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-4-2005 17:14

john_voof schreef:

En op internetsite's kun je natuurlijk ook geen bedrijf beoordelen.
Juist wel: ieder fatsoenlijk bedrijf dat nu nog steeds niet in de gaten heeft dat een website niet iets is dat je even erbij laat doen door je buurjongetje van 14, valt naar mijn bescheiden mening buiten de categorie "fatsoenlijk bedrijf".
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-4-2005 17:44

Sylvia schreef:

Juist wel:
Precies!
Ik had zelf aan bovenstaande geplaatste quote van zijn site al genoeg gezien.
Ik had juist naar zijn site gekeken om te zien waar we over praten.

Met in je achterhoofd de zeer goedkope amateuristische website. (met taalfouten) Zou ik bij mezelf afvragen of die man de moeite zou nemen om er een rechtzaak van te maken of een advocaat in te schakelen. Duidelijk antwoord, NEE.

Gewoon erop aan laten komen, ik denk niet dat hij op extra kosten (om zijn naam te beschermen) zit te wachten.

Martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 9491
7-4-2005 00:04
Tjoh, wat zijn jullie bang.
Gewoon zeggen:
Als u/jij denkt dat je meer rechten hebt als ik, dan neem je zelf maar de stappen die je denkt nodig te hebben om je gelijk te halen.

Jij doet niks, als hij het er niet mee eens is, dan moet hij naar de rechter, en kan jij hooguit gedagvaard worden.
Dan kan jij zonder dat het je een cent kost (je neemt natuurlijk wel iemand mee die er verstand van hebt) je verhaal doen.
En dan mag de rechter beslissen wat het beste is, en die uitspraak is dan bindend, tenzij één van de twee in beroep gaat.

Verder stuur jij bij de eerste maning,
onmiddellijk een brief terug naar je tegenstander,
dat alle juridische kosten die jij moet maken om je gelijk te halen bij de rechter, voor hun rekening zullen zijn, als je gelijk krijgt.
Dat is in de praktijk niet altijd hard te maken, maar schrikt wel een hoop bluffers van te voren af.

Verder kan ik je er op wijzen dat er in het einde van de 70er jaren in Nederland ongeveer 25 drive-in showtjes aktief waren die "Night Fever" heetten laugh :D
Dus al je nu met zijn tweeen bent, is dat niet zo bijzonder hoor.
En zeker niet bij zo'n algemene naam.

Met horeca heb je dat nog een graadje erger.
"Het wapen van ....." is in haast elk dorp gevestigd in Nederland.

Ik zou gewoon lekker gaan slapen laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
20-4-2005 22:27
Zo, jullie hadden (natuurlijk wink ;)) helemaal gelijk. We hebben nog een paar keer contact gehad (vanuit zijn initiatief). Ik ben niet ingegaan op zijn eisen en drijgementen, en na het "zogenaamde" gesprek met z'n advocaat niets meer gehoord.

Ik verwacht er niet veel meer van en het bleken dus idd allemaal loze dreigementen te zijn.

Nu ben ik iig weer een ervaring rijker, en weet ik in het vervolg hoe ik dit soort dingen op moet lossen!

Bedankt!
Maar dat is MIJN mening...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)